Mä olin hädissäni

Anonyymi

en mä nyt normaalisti ole noin äkkipikainen. Siitäkin tiedät että mun tunteet on suuria ❤️

28

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tuli tehtyä?

• Anonyymi

Ethän sä vaan ollut kenenkään kanssa sillein sen takia että meillä on riitaa tiedät että ikinä et saa niin tehdä että nussit jonku muun kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sä vaan ollut kenenkään kanssa sillein sen takia että meillä on riitaa tiedät että ikinä et saa niin tehdä että nussit jonku muun kanssa

Eli en saa harrastaa kenenkään kanssa? Sinä et anna ja muiden kanssa en saa. Ei ole reilua kieltää ihmisoikeuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli en saa harrastaa kenenkään kanssa? Sinä et anna ja muiden kanssa en saa. Ei ole reilua kieltää ihmisoikeuksia.

Annan sinulle vaikka joka päivä monta kertaa mutta et saa olla muitten kanssa ikinä kun mä olen mustasukkainen sinusta niin paljon että sekoan tossa vaiheessa jos olet antanut jollekin muulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et ole antanut mun olla muitten kanssa ja et myöskään itse huoli minua nii toi on kyllä kidutusta pitää puutteessa näin kauan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et ole antanut mun olla muitten kanssa ja et myöskään itse huoli minua nii toi on kyllä kidutusta pitää puutteessa näin kauan.

Koska hanat aukeaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska hanat aukeaa..

onko olemassa joitakin vihjeitä?
        "paikallislehremtoimittajam"
        hmmmmm......
        https://www.youtube.com/watch?v=X03vY9afNbo

• Anonyymi

En voi ikinä olla silti varma jos asiasta ei olla puhuttu.

• Anonyymi

No jos mä oon odottanut sinua yli vuoden ja kieltäytynyt monista tarjouksista ja kiinnostuksista sun vuokses, miksi luulet et nyt oisin jonkun muun kanssa?

• Anonyymi

Niinkö? Miten ja missä tää sopimus on tehty? Miten sinne sun syliin oikeesti päästään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö? Miten ja missä tää sopimus on tehty? Miten sinne sun syliin oikeesti päästään?

Rakas älä kiusaa kun olen muutenkin nii mustasukkainen sinusta. Mä haluan olla vain sun kanssa ja sinua haluan enkä muita naisia ikinä. Mennäänkö naimisiin nii ei oo mitään esteitä ettei saada olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas älä kiusaa kun olen muutenkin nii mustasukkainen sinusta. Mä haluan olla vain sun kanssa ja sinua haluan enkä muita naisia ikinä. Mennäänkö naimisiin nii ei oo mitään esteitä ettei saada olla.

No mitä esteitä nyt sitte on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä esteitä nyt sitte on?

Sä et halua olla mun kanssa kuin avoimessa suhteessa ja se ei käy ikinä että nussit muitten kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et halua olla mun kanssa kuin avoimessa suhteessa ja se ei käy ikinä että nussit muitten kanssa

Huvittavaa;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei pidä paikkaansa. En mä nussi muitten kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mennään vaan, maistraatissa kun eihän meitä kirkolle huolita. Tai sitten järjestetään salaisessa puutarhassamme omat hääjuhlat.

• Anonyymi kirjoitti:

Mennään vaan, maistraatissa kun eihän meitä kirkolle huolita. Tai sitten järjestetään salaisessa puutarhassamme omat hääjuhlat.

Älä viitsi sotkee mun ja ludemin viestejä kun et ole hän jolle tuon kirjoitin eilen illalla joten suksi vittuun sotkemasta mun ja mun ludemin välejä.

💕

• Anonyymi

Joo, sä oot aika söpö äksynä, tekee mieliki välillä vähän ärsyttää.

• Anonyymi

Missä sä mut näet 🧐😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sä mut näet 🧐😂

Ei luultavasti missään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei luultavasti missään..

Mä näen sut kun suljen silimäni ja kuulen sun äänen välillä...suukko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä näen sut kun suljen silimäni ja kuulen sun äänen välillä...suukko.

Täällä sama😚Pus pusss

• Anonyymi

Ikävä sua

• Anonyymi

Oispa, mullakin on...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oispa, mullakin on...

Onspa mulon...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oispa, mullakin on...

😙 . .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😙 . .

Joko taas pusi :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko taas pusi :D

Joo 😊 Mutta se oli multa ensimmäinen pusu tähän keskusteluun. Mä laitoin vaan "ikävä sua" ja tuon pusun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      63
      2066
    2. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      74
      1376
    3. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      13
      1099
    4. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      102
      1011
    5. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      91
      924
    6. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      107
      782
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      49
      649
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      38
      554
    9. Toivotetaanko toisillemme

Juhannuksia vai ollaanko vihoissa
      Ikävä
      56
      527
    10. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      245
      521
    Aihe