Mä olin hädissäni

Anonyymi

en mä nyt normaalisti ole noin äkkipikainen. Siitäkin tiedät että mun tunteet on suuria ❤️

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tuli tehtyä?

      • Anonyymi

        Ethän sä vaan ollut kenenkään kanssa sillein sen takia että meillä on riitaa tiedät että ikinä et saa niin tehdä että nussit jonku muun kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä vaan ollut kenenkään kanssa sillein sen takia että meillä on riitaa tiedät että ikinä et saa niin tehdä että nussit jonku muun kanssa

        Eli en saa harrastaa kenenkään kanssa? Sinä et anna ja muiden kanssa en saa. Ei ole reilua kieltää ihmisoikeuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli en saa harrastaa kenenkään kanssa? Sinä et anna ja muiden kanssa en saa. Ei ole reilua kieltää ihmisoikeuksia.

        Annan sinulle vaikka joka päivä monta kertaa mutta et saa olla muitten kanssa ikinä kun mä olen mustasukkainen sinusta niin paljon että sekoan tossa vaiheessa jos olet antanut jollekin muulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli en saa harrastaa kenenkään kanssa? Sinä et anna ja muiden kanssa en saa. Ei ole reilua kieltää ihmisoikeuksia.

        Sä et ole antanut mun olla muitten kanssa ja et myöskään itse huoli minua nii toi on kyllä kidutusta pitää puutteessa näin kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et ole antanut mun olla muitten kanssa ja et myöskään itse huoli minua nii toi on kyllä kidutusta pitää puutteessa näin kauan.

        Koska hanat aukeaa..


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      En voi ikinä olla silti varma jos asiasta ei olla puhuttu.

    • Anonyymi

      No jos mä oon odottanut sinua yli vuoden ja kieltäytynyt monista tarjouksista ja kiinnostuksista sun vuokses, miksi luulet et nyt oisin jonkun muun kanssa?

      • Anonyymi

        Niinkö? Miten ja missä tää sopimus on tehty? Miten sinne sun syliin oikeesti päästään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? Miten ja missä tää sopimus on tehty? Miten sinne sun syliin oikeesti päästään?

        Rakas älä kiusaa kun olen muutenkin nii mustasukkainen sinusta. Mä haluan olla vain sun kanssa ja sinua haluan enkä muita naisia ikinä. Mennäänkö naimisiin nii ei oo mitään esteitä ettei saada olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas älä kiusaa kun olen muutenkin nii mustasukkainen sinusta. Mä haluan olla vain sun kanssa ja sinua haluan enkä muita naisia ikinä. Mennäänkö naimisiin nii ei oo mitään esteitä ettei saada olla.

        No mitä esteitä nyt sitte on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä esteitä nyt sitte on?

        Sä et halua olla mun kanssa kuin avoimessa suhteessa ja se ei käy ikinä että nussit muitten kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et halua olla mun kanssa kuin avoimessa suhteessa ja se ei käy ikinä että nussit muitten kanssa

        Huvittavaa;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et halua olla mun kanssa kuin avoimessa suhteessa ja se ei käy ikinä että nussit muitten kanssa

        No ei pidä paikkaansa. En mä nussi muitten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas älä kiusaa kun olen muutenkin nii mustasukkainen sinusta. Mä haluan olla vain sun kanssa ja sinua haluan enkä muita naisia ikinä. Mennäänkö naimisiin nii ei oo mitään esteitä ettei saada olla.

        Mennään vaan, maistraatissa kun eihän meitä kirkolle huolita. Tai sitten järjestetään salaisessa puutarhassamme omat hääjuhlat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mennään vaan, maistraatissa kun eihän meitä kirkolle huolita. Tai sitten järjestetään salaisessa puutarhassamme omat hääjuhlat.

        Älä viitsi sotkee mun ja ludemin viestejä kun et ole hän jolle tuon kirjoitin eilen illalla joten suksi vittuun sotkemasta mun ja mun ludemin välejä.



        💕


    • Anonyymi

      Joo, sä oot aika söpö äksynä, tekee mieliki välillä vähän ärsyttää.

      • Anonyymi

        Missä sä mut näet 🧐😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sä mut näet 🧐😂

        Ei luultavasti missään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei luultavasti missään..

        Mä näen sut kun suljen silimäni ja kuulen sun äänen välillä...suukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä näen sut kun suljen silimäni ja kuulen sun äänen välillä...suukko.

        Täällä sama😚Pus pusss


    • Anonyymi

      Ikävä sua

      • Anonyymi

        Oispa, mullakin on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oispa, mullakin on...

        Onspa mulon...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oispa, mullakin on...

        😙 . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😙 . .

        Joko taas pusi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko taas pusi :D

        Joo 😊 Mutta se oli multa ensimmäinen pusu tähän keskusteluun. Mä laitoin vaan "ikävä sua" ja tuon pusun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe