Valinnan vaikeus Skoda vai Kia

Anonyymi

Kumman sinä valitsisit ja miksi?
Skoda Octavia 1.0 farmari vm 2020 vai
KIA ProCeed 1.0 farmari Shooting Brake 2020

16

1544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kia ehdottomasti. Laatu/takuu vaikuttaa.

• Anonyymi

Empä olis varma, kallis on Kian takuu pitää voimassa saa maksaa auton lähes kahteen kertaan... Kyllä uusi Octavia on ihan hyvä valinta sekin, lastentaudit on jo takana päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Empä olis varma, kallis on Kian takuu pitää voimassa saa maksaa auton lähes kahteen kertaan... Kyllä uusi Octavia on ihan hyvä valinta sekin, lastentaudit on jo takana päin.

Seat Leon Farkku 5 vuoden takuulla.. Myös hyvä auto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla jotain referenssiä väitteeseen? Itsellä nyt toinen Kia Volkkarin, Toyotan ja Fordin jälkeen. Aina uutena ostanut autot ja kaikki takuuhuollot käytetty. Ei ole olennaista eroa hinnoissa. Hieman onm huolto ohjelma eri tahtinen mutta edellinen diesel Kia 30tkm tai 2 vuotta on ollut kyllä ihan selvästi edullisin. kaikenlaista moskaa täällä esitetään ilman todisteita. Jos väität vastaan niin voin esittää scannatut kuitit huolloista jos sinäkin esität!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seat Leon Farkku 5 vuoden takuulla.. Myös hyvä auto.

Takuuhan tekee autosta hyvän, jihuu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollahan nuo youtubes on octavian korjaamista katseleppas sieltä viat.

• Anonyymi

Mulla on ollut 7 Octaviaa ja nyt tuo litrainen farkku. Teholtaan vastaa 1.6 TDI:tä ja kulutus jää yleensä kesällä alle 5 litran. Octaviassa ei yleensä mitään korjattavaa alle 200 TKM.

• Anonyymi

Ostin 2013 Kia ceed sportswagonin. Ajoin sillä 190tkm kunnes vaihdoin kuukausi sitten Kia sportageen. Miksi saman merkkiseen? Tuona aikana Kian takuu kattoi kaikki vikaantuneet osat ja työn, paitsi tietenkään kuluvat ja huollot. Vikaantumia oli vähän. Muutama takapuskurin peruutusanturi ja ajovaloled. Näin vähillä vikaantumisilla en ole päässyt aikaisemmissa automerkeissäni. Takuu kattoi nuo vikaantumiset ja ainoa jonka jouduin nyt jo maksamaan oli toisen takapuskurin peruutusanturin vikaantuminen. Summa 300€. Siis vuodesta 2013 olin laittanut omia rahoja korjauksiin 300€ (huollot ja kuluvat osat pois) Siksi KIA taas!

• Anonyymi

SEAT tosiaan hyvä vaihtoehto, saa 1.5 koneella ja 5 v takuulla Skodan hinnalla.

• Anonyymi

Saman konsernin Hyundai on myös hyvä vaihtoehto.

• Anonyymi

Itse ottaisn kiian...kestävyyden ja vikojen vuoksi:: kestää kestää skotan paaluttasin heti::((

• Anonyymi

Skoda on mukava, ja parempi ajoltaan, eli helppo valinta.

• Anonyymi

Skoda mieluummin

• Anonyymi

Suoraruiskukoneet koneet tukkeutuu omiin päästöihin....tarkkoja huoltaa....

• Anonyymi

Skoda skoda ja skoda ei kia

• Anonyymi

Kia on 100000000000000000000000000000000 kertaa parempi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2024
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      102
      1835
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1629
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1484
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1172
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    7. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      76
      1077
    8. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1073
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1056
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1003
    Aihe