Aihe

Valinnan vaikeus Skoda vai Kia

Anonyymi

Kumman sinä valitsisit ja miksi?
Skoda Octavia 1.0 farmari vm 2020 vai
KIA ProCeed 1.0 farmari Shooting Brake 2020

11

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kia ehdottomasti. Laatu/takuu vaikuttaa.

• Anonyymi

Empä olis varma, kallis on Kian takuu pitää voimassa saa maksaa auton lähes kahteen kertaan... Kyllä uusi Octavia on ihan hyvä valinta sekin, lastentaudit on jo takana päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Empä olis varma, kallis on Kian takuu pitää voimassa saa maksaa auton lähes kahteen kertaan... Kyllä uusi Octavia on ihan hyvä valinta sekin, lastentaudit on jo takana päin.

Seat Leon Farkku 5 vuoden takuulla.. Myös hyvä auto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla jotain referenssiä väitteeseen? Itsellä nyt toinen Kia Volkkarin, Toyotan ja Fordin jälkeen. Aina uutena ostanut autot ja kaikki takuuhuollot käytetty. Ei ole olennaista eroa hinnoissa. Hieman onm huolto ohjelma eri tahtinen mutta edellinen diesel Kia 30tkm tai 2 vuotta on ollut kyllä ihan selvästi edullisin. kaikenlaista moskaa täällä esitetään ilman todisteita. Jos väität vastaan niin voin esittää scannatut kuitit huolloista jos sinäkin esität!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seat Leon Farkku 5 vuoden takuulla.. Myös hyvä auto.

Takuuhan tekee autosta hyvän, jihuu!

• Anonyymi

Mulla on ollut 7 Octaviaa ja nyt tuo litrainen farkku. Teholtaan vastaa 1.6 TDI:tä ja kulutus jää yleensä kesällä alle 5 litran. Octaviassa ei yleensä mitään korjattavaa alle 200 TKM.

• Anonyymi

Ostin 2013 Kia ceed sportswagonin. Ajoin sillä 190tkm kunnes vaihdoin kuukausi sitten Kia sportageen. Miksi saman merkkiseen? Tuona aikana Kian takuu kattoi kaikki vikaantuneet osat ja työn, paitsi tietenkään kuluvat ja huollot. Vikaantumia oli vähän. Muutama takapuskurin peruutusanturi ja ajovaloled. Näin vähillä vikaantumisilla en ole päässyt aikaisemmissa automerkeissäni. Takuu kattoi nuo vikaantumiset ja ainoa jonka jouduin nyt jo maksamaan oli toisen takapuskurin peruutusanturin vikaantuminen. Summa 300€. Siis vuodesta 2013 olin laittanut omia rahoja korjauksiin 300€ (huollot ja kuluvat osat pois) Siksi KIA taas!

• Anonyymi

SEAT tosiaan hyvä vaihtoehto, saa 1.5 koneella ja 5 v takuulla Skodan hinnalla.

• Anonyymi

Saman konsernin Hyundai on myös hyvä vaihtoehto.

• Anonyymi

Itse ottaisn kiian...kestävyyden ja vikojen vuoksi:: kestää kestää skotan paaluttasin heti::((

• Anonyymi

Skoda on mukava, ja parempi ajoltaan, eli helppo valinta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      357
      26425
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14271
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      11994
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      98
      8920
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      567
      6113