Aihe

Rakasti fi

Anonyymi

Onkohan kellään kokemuksia rakasti fi-verkkokaupasta?

21

1515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kato toimittajan tiedot. Jostain kiinasta se on joku uus toimija. Älä osta. En ite osta koska jos ei oo tyytyväinen ja haluu palauttaa niin tuskin onnistuu kun lukee että "ota meihin yhteyttä". Koita sinne sitten selvitellä asioita. Hienot mainokset kyllä pyörii Facebookissa ainaki.

• Anonyymi

Paska kauppa

• Anonyymi

Taitaa olla ihan höpö höpö juttuja. Tein tilauksen ja tuli lasku, mitään muuta, ei ole kuulunut.

• Anonyymi

Hei. Maksoitko laskun? Mulla kanssa lasku tullut muttei tavaraa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei. Maksoitko laskun? Mulla kanssa lasku tullut muttei tavaraa...

En maksanut, lasku tuli Llarnan kautta joten sitä voi lykätä!

• Anonyymi

Laitoin viestin, kun tilaus kesti. Sain tuotteeni ja olen tyytyväinen ostokseeni.

• Anonyymi

Sain seurantanumero ja sillä ei pääse minnekään, tilaus jo kuukausi vanha......

• Anonyymi

YunExpress- kuljetus. Sinne sivulle se seurantanumero, teksti on englannin kielellä, mutta näkee, missä on paketti menossa. Tullissa taisi mennä 3- 4päivää, ennenku lähti eteenpäin. Siinä oli sitten Suomenkin puolella, missä menee. YunExpress Suomessa muistaakseni valitsin.

• Anonyymi

Sama täällä.. lasku tuli ja tilausta ei. Huijaus sivusto! ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TILATKO. Rahoja ei saa takas, kun ehdin jo laskun maksaa ja en jaksa alkaa 30€ vääntään ylempien tahojen kans.

• Anonyymi

Ei ole huijausta. Tilaus tuli ja olen tyytyväinen.

• Anonyymi

Olin tilannut itselleni 6.1 housut kyseisestä kaupasta. Vahvistusta ei ikinä tullut ja rahat meni. Tuotetta ei ole näkynyt. Selvittelin firman taustoja ja selvisi että rakasti.fi n omistaa OnlineBrands B.V. tuollaisesta ei netistä löytynyt mitään tietoa muuta kuin että se on hollantilainen. Rakasti.fi nettisivu oli tehty viime lokakuussa ja nettisivun sopimus päättyy ensi lokakuussa eli selvä huijaus. Älkää tilatko. Löysin myös hollannin kielellä postauksia jossa kerrottiin rakasti fi kvk tunnuksella löydetyllä firman arvosteluja ja niissäkin oltiin vahvasti sitä mieltä että huijaus on! Tekisi mieli saada kiinni huijari ja saada hänelle kova tuomio mutten tiedä miten tämä tehdään. Jos joku tietää, niin voisi kertoa!
      -jyrki

• Anonyymi

Sain tuotteeni. Olen tyytyväinen.

• Anonyymi

Hienosti meni. Sain ihanan sormukseni. Olen tyytyväinen. Voin suositella.

• Anonyymi

Hyvin meni täälläkin, kengät saapuivat runsas kolme viikkoa tilauksesta, olen niihin tyytyväinen. Maksoin vasta sitten, kun lähetys oli seurannan mukaan Suomessa, meni viime tippaan, laskun eräpäivään. Klarnalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin meni täälläkin, kengät saapuivat runsas kolme viikkoa tilauksesta, olen niihin tyytyväinen. Maksoin vasta sitten, kun lähetys oli seurannan mukaan Suomessa, meni viime tippaan, laskun eräpäivään. Klarnalla.

Sain tuotteet (majanrakennus välineet) kesti pitkään saapua ja tuote ei vastaa mainosta. Että en tilaa uudelleen täältä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tilasin kengät ja ne tuli mutta olivatkin numeroa liian pienet ja palautuksen joudun sitten itse maksamaan:(

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tilasin kengät ja ne tuli mutta olivatkin numeroa liian pienet ja palautuksen joudun sitten itse maksamaan:(

Minäkin tilasin kengät ja ne liian pienet. En tiedä miten palautus tulee onnistumaan. Pyysivät verkkosivuillaan ottamaan heihin sähköpostitse yhteyttä ennen palautusta, antavat sitten osoitteen mihin palauttaa (koska palautusosoite saattaa heidän mukaansa muuttua). Olen monta päivää yrittänyt tavoittaa, mitään vastausta ei ole tullut, enkä usko, että saisin rahoja takaisin, vaikka kengät palauttaisinkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin tilasin kengät ja ne liian pienet. En tiedä miten palautus tulee onnistumaan. Pyysivät verkkosivuillaan ottamaan heihin sähköpostitse yhteyttä ennen palautusta, antavat sitten osoitteen mihin palauttaa (koska palautusosoite saattaa heidän mukaansa muuttua). Olen monta päivää yrittänyt tavoittaa, mitään vastausta ei ole tullut, enkä usko, että saisin rahoja takaisin, vaikka kengät palauttaisinkin.

....jatkoa vielä edelliseen. Eli ei olisi varmaan kannattanut maksaa tuotetta etukäteen, mutta kun koskaan ei ole ongelmia tätä ennen ollut, ja aika paljon olen netistä tilannut. Otin opikseni!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on osoite sinne palautukseen mut kun kävin katsomassa postin sivuilla niin maksais aikalailla tai sitten en osannut toimia oikein, mikä olisi halvin vaihtoehto palauttaa.

• Anonyymi

Tilasin tavaran ja sain laskun. Tavara tuli parissa viikossa, jonka jälkeen maksoin laskun ja olen tyytyväinen.

• Anonyymi

Ihan höpö tuotteita helmiporat humpuukia murensi vain puun, palautus omalla kustannuksella johonkin hollantiin. Äläkää sekanntuko

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      378
      4699
    2. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      3645
    3. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      30
      2065
    4. Torppa Levillä

Mites se raskauspahoinvointi ??
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2051