Rakasti fi

Anonyymi

Onkohan kellään kokemuksia rakasti fi-verkkokaupasta?

146

15233

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kato toimittajan tiedot. Jostain kiinasta se on joku uus toimija. Älä osta. En ite osta koska jos ei oo tyytyväinen ja haluu palauttaa niin tuskin onnistuu kun lukee että "ota meihin yhteyttä". Koita sinne sitten selvitellä asioita. Hienot mainokset kyllä pyörii Facebookissa ainaki.

    • Anonyymi

      Paska kauppa

    • Anonyymi

      Taitaa olla ihan höpö höpö juttuja. Tein tilauksen ja tuli lasku, mitään muuta, ei ole kuulunut.

      • Anonyymi

        Hei. Maksoitko laskun? Mulla kanssa lasku tullut muttei tavaraa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Maksoitko laskun? Mulla kanssa lasku tullut muttei tavaraa...

        En maksanut, lasku tuli Llarnan kautta joten sitä voi lykätä!


      • Anonyymi

        Laitoin viestin, kun tilaus kesti. Sain tuotteeni ja olen tyytyväinen ostokseeni.


      • Anonyymi

        Sama täällä ja siis muistutuslasku??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin viestin, kun tilaus kesti. Sain tuotteeni ja olen tyytyväinen ostokseeni.

        Taidat olla miilikuvitusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Maksoitko laskun? Mulla kanssa lasku tullut muttei tavaraa...

        Ei niitä laskuja pidä mennä maksamaan jos ei saa tavaraa. Ja jos olet saanut huonolaatuista tavaraa siitä reklamaatio jos mahdollista ja palautus jos mahdollista. Ei maksua! Ei ne sieltä Kiinasta tuu rahoja hakemaan 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Maksoitko laskun? Mulla kanssa lasku tullut muttei tavaraa...

        En ole minäkään saanut mitä tilasin ja luulempa että maksoin laskunkin, tyhmyyttäni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla miilikuvitusta

        Ota yhteyttä mutta mihin. Mikään ei toimi. Viimeinen kerta kun tilaan Rakastilta ja niin on monella muullakin. Älkää langetko mainksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä laskuja pidä mennä maksamaan jos ei saa tavaraa. Ja jos olet saanut huonolaatuista tavaraa siitä reklamaatio jos mahdollista ja palautus jos mahdollista. Ei maksua! Ei ne sieltä Kiinasta tuu rahoja hakemaan 😃

        Ihan ala-arvoista tavaraa. Palautus ei onnistu vaikka koot on ihan mitä sattuu he vetoavat ettei alentavassa voi palauttaa. Liikkeellä on monta erilaista nimeä jotka kuitenkin on samaa firmaa. IHAN HUIJARI FIRMA😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Maksoitko laskun? Mulla kanssa lasku tullut muttei tavaraa...

        Ei meinaa onnistua olla Postilta ERS kortti sitä ei tunnu saavan ei Rakastille voi soittaakkaan että vois asiaa selvittää Terv Reino


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla miilikuvitusta

        Tilasin, maksoin! Aikaa 2-4 viikkoa! Kamala mitä paskaa sain! Älkää sortuko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ala-arvoista tavaraa. Palautus ei onnistu vaikka koot on ihan mitä sattuu he vetoavat ettei alentavassa voi palauttaa. Liikkeellä on monta erilaista nimeä jotka kuitenkin on samaa firmaa. IHAN HUIJARI FIRMA😡

        Tilasin kaksi puseroa jotka eivät vastanneet kuvausta ja olivat tosi pienet kooltaan. Valitsin maksu tavaksi klarnan. Jos palautan niin postimaksu on saman suuruinen lähes kuin puseron hinta. Ikinä en tule enään tilaamaan !!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Maksoitko laskun? Mulla kanssa lasku tullut muttei tavaraa...

        Tilasin myös turkisreunaisen farkkuhupputakin. Huolella kyselivät lomakkeessaan kaikki tilaajan tiedot. Takkia ei näy, eikä kuulu. Mutta klarna lähetti jo laskun. Voi v...tu näitä huijareita! Facebookissa viettelevät vaatteilla, joita ei kai ole olemassakaan!


    • Anonyymi

      Sain seurantanumero ja sillä ei pääse minnekään, tilaus jo kuukausi vanha......

      • Anonyymi

        YunExpress- kuljetus. Sinne sivulle se seurantanumero, teksti on englannin kielellä, mutta näkee, missä on paketti menossa. Tullissa taisi mennä 3- 4päivää, ennenku lähti eteenpäin. Siinä oli sitten Suomenkin puolella, missä menee. YunExpress Suomessa muistaakseni valitsin.


    • Anonyymi

      Sama täällä.. lasku tuli ja tilausta ei. Huijaus sivusto! ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TILATKO. Rahoja ei saa takas, kun ehdin jo laskun maksaa ja en jaksa alkaa 30€ vääntään ylempien tahojen kans.

      • Anonyymi

        Ei ole huijausta. Tilaus tuli ja olen tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole huijausta. Tilaus tuli ja olen tyytyväinen.

        Aina jollekin tulee, että mielenkiinto säilyy.


      • Anonyymi

        Sama juttu, niin paskaa tavaraa kuin vaan olla ja voi. Eivät vastaa kuvien tuotteita.


      • Anonyymi

        Suuri kusetus. Tavara aivan luokatonta Kiina paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu, niin paskaa tavaraa kuin vaan olla ja voi. Eivät vastaa kuvien tuotteita.

        Tilasin mekon. Tuli ajallaan postiin. Mutta. Aivan kauhea homeen haju mekossa. Vein sen pusseineen päivineen ulos lemuamaan. Ei mitään palautustarraa tai ohjetta pussin sisällö. Tuli huijatuksi tullut tunne. Ei kannata tilata tuolta mitään.


      • Anonyymi

        Tee rikosilmoitus tai tutustu luottokortin ostoturvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina jollekin tulee, että mielenkiinto säilyy.

        Yritin maksaa Visa Creditilla, mutta väittivät, että en ole maksanut. Sain pankista soiton, että tililläni on epäilyttävää toimintaa ja jouduin kuolettamaan korttini. johtui tästä firmasta. Älä osta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuri kusetus. Tavara aivan luokatonta Kiina paskaa.

        Sait sentään jotain.
        Paljon on juijauskauppoja, joissa on suomalainen .FI verkko-osoite.
        En oikein ymmärrä, miten ne päätyvät selvien juijareiden haltuun.

        Olihan ihan tv-uutisissa selkeä huijaus, Indonesiaan se johti. Ilmoittivat tekaistun polkypyöräliitteen johonkin porilaiseen osoitteesen Suomessa. Tämä satuttiin tarkistamaan, ja siellä ei ollut mitään pp-liikettä eikä edes varastoa.

        Itse tarkistin erään toisen verkkokaupan. Niihin saa helposti kontaktin jopa Forecan nettisivuilla pomppivista mainoksista tai Facebookista. Itse en ole tuossa F:ssä ollenkaan.
        Huijareilla ei välttämättä ole paljon virheitä suomenkielessä.

        Eräs seikka pisti pahiten silmään. Se oli yhteystiedot verkkokaupalle, joka oli pelkkä nettilomake. Ei ollut sähköpostia, puhelinta eikä esim. yrityksen omistajan tetoja. Ei yritystunnusta. Se kyllä taitaa puuttua monista suomalaisistakin verkkokaupoista.
        Muistaakseni luotokortti "kelpasi". Ilmeisesti nuo metsästivät vain luottokortin ja sen haltijan tietoja. Luottokortissahan on vielä 3-numeroinen koodi takapuolella. Eiköhän näillä tiedoilla jo pysty ostelemaan tavaraa oikeista nettikaupoista - siis se huijari joka on laittanut tuollaisen kaupan nettiin.


    • Anonyymi

      Olin tilannut itselleni 6.1 housut kyseisestä kaupasta. Vahvistusta ei ikinä tullut ja rahat meni. Tuotetta ei ole näkynyt. Selvittelin firman taustoja ja selvisi että rakasti.fi n omistaa OnlineBrands B.V. tuollaisesta ei netistä löytynyt mitään tietoa muuta kuin että se on hollantilainen. Rakasti.fi nettisivu oli tehty viime lokakuussa ja nettisivun sopimus päättyy ensi lokakuussa eli selvä huijaus. Älkää tilatko. Löysin myös hollannin kielellä postauksia jossa kerrottiin rakasti fi kvk tunnuksella löydetyllä firman arvosteluja ja niissäkin oltiin vahvasti sitä mieltä että huijaus on! Tekisi mieli saada kiinni huijari ja saada hänelle kova tuomio mutten tiedä miten tämä tehdään. Jos joku tietää, niin voisi kertoa!
      -jyrki

      • Anonyymi

        Sain tuotteeni. Olen tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain tuotteeni. Olen tyytyväinen.

        mitä teit että sait


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain tuotteeni. Olen tyytyväinen.

        Kuitenkin huijattuja on ollut liikaa


      • Anonyymi

        Millähän tällaiset huijarit sais vastuuseen? Äitinikin tilasi täältä ja sekundaa sai...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain tuotteeni. Olen tyytyväinen.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä teit että sait

        Tuskin sait, olet samaa sakkia


      • Anonyymi

        Tätä kans ihmettelen, että miten saataisiin kiinni. Paskaa lähetetään ja palautus käytännössä mahdoton..


    • Anonyymi

      Hienosti meni. Sain ihanan sormukseni. Olen tyytyväinen. Voin suositella.

      • Anonyymi

        Hyvin meni täälläkin, kengät saapuivat runsas kolme viikkoa tilauksesta, olen niihin tyytyväinen. Maksoin vasta sitten, kun lähetys oli seurannan mukaan Suomessa, meni viime tippaan, laskun eräpäivään. Klarnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin meni täälläkin, kengät saapuivat runsas kolme viikkoa tilauksesta, olen niihin tyytyväinen. Maksoin vasta sitten, kun lähetys oli seurannan mukaan Suomessa, meni viime tippaan, laskun eräpäivään. Klarnalla.

        Sain tuotteet (majanrakennus välineet) kesti pitkään saapua ja tuote ei vastaa mainosta. Että en tilaa uudelleen täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin meni täälläkin, kengät saapuivat runsas kolme viikkoa tilauksesta, olen niihin tyytyväinen. Maksoin vasta sitten, kun lähetys oli seurannan mukaan Suomessa, meni viime tippaan, laskun eräpäivään. Klarnalla.

        Tilasin kengät ja ne tuli mutta olivatkin numeroa liian pienet ja palautuksen joudun sitten itse maksamaan:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin kengät ja ne tuli mutta olivatkin numeroa liian pienet ja palautuksen joudun sitten itse maksamaan:(

        Minäkin tilasin kengät ja ne liian pienet. En tiedä miten palautus tulee onnistumaan. Pyysivät verkkosivuillaan ottamaan heihin sähköpostitse yhteyttä ennen palautusta, antavat sitten osoitteen mihin palauttaa (koska palautusosoite saattaa heidän mukaansa muuttua). Olen monta päivää yrittänyt tavoittaa, mitään vastausta ei ole tullut, enkä usko, että saisin rahoja takaisin, vaikka kengät palauttaisinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tilasin kengät ja ne liian pienet. En tiedä miten palautus tulee onnistumaan. Pyysivät verkkosivuillaan ottamaan heihin sähköpostitse yhteyttä ennen palautusta, antavat sitten osoitteen mihin palauttaa (koska palautusosoite saattaa heidän mukaansa muuttua). Olen monta päivää yrittänyt tavoittaa, mitään vastausta ei ole tullut, enkä usko, että saisin rahoja takaisin, vaikka kengät palauttaisinkin.

        ....jatkoa vielä edelliseen. Eli ei olisi varmaan kannattanut maksaa tuotetta etukäteen, mutta kun koskaan ei ole ongelmia tätä ennen ollut, ja aika paljon olen netistä tilannut. Otin opikseni!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tilasin kengät ja ne liian pienet. En tiedä miten palautus tulee onnistumaan. Pyysivät verkkosivuillaan ottamaan heihin sähköpostitse yhteyttä ennen palautusta, antavat sitten osoitteen mihin palauttaa (koska palautusosoite saattaa heidän mukaansa muuttua). Olen monta päivää yrittänyt tavoittaa, mitään vastausta ei ole tullut, enkä usko, että saisin rahoja takaisin, vaikka kengät palauttaisinkin.

        Mulla on osoite sinne palautukseen mut kun kävin katsomassa postin sivuilla niin maksais aikalailla tai sitten en osannut toimia oikein, mikä olisi halvin vaihtoehto palauttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin kengät ja ne tuli mutta olivatkin numeroa liian pienet ja palautuksen joudun sitten itse maksamaan:(

        Minulla sama tilanne ja postimaksu ulkomaille, melkein sama, mitä kengistä maksoin 😒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tilasin kengät ja ne liian pienet. En tiedä miten palautus tulee onnistumaan. Pyysivät verkkosivuillaan ottamaan heihin sähköpostitse yhteyttä ennen palautusta, antavat sitten osoitteen mihin palauttaa (koska palautusosoite saattaa heidän mukaansa muuttua). Olen monta päivää yrittänyt tavoittaa, mitään vastausta ei ole tullut, enkä usko, että saisin rahoja takaisin, vaikka kengät palauttaisinkin.

        Tilasin farkkupuseron Kiinasta näyttäisi tulevan suoraan.Ovat sen maan mitoilla pieniä.Jos palauttaa maksa itse kulut ja osoite on Hollantiin siis Alakomaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on osoite sinne palautukseen mut kun kävin katsomassa postin sivuilla niin maksais aikalailla tai sitten en osannut toimia oikein, mikä olisi halvin vaihtoehto palauttaa.

        JD SPORTILLA sama juttu,18.90 postitus jos haluaa palauttaa🤨. Ihan paska on sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on osoite sinne palautukseen mut kun kävin katsomassa postin sivuilla niin maksais aikalailla tai sitten en osannut toimia oikein, mikä olisi halvin vaihtoehto palauttaa.

        Tilasin pari paitaa ja nehän eivät tietenkään vastanneet kuvissa olevia tuotteita. Palautus Hollantiin maksoi melkein saman kuin paidat ja rahoja ei tietenkään näy eikä kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin kengät ja ne tuli mutta olivatkin numeroa liian pienet ja palautuksen joudun sitten itse maksamaan:(

        Mun pitäisi kanssa palauttaa mutta minne ja miten ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tilasin kengät ja ne liian pienet. En tiedä miten palautus tulee onnistumaan. Pyysivät verkkosivuillaan ottamaan heihin sähköpostitse yhteyttä ennen palautusta, antavat sitten osoitteen mihin palauttaa (koska palautusosoite saattaa heidän mukaansa muuttua). Olen monta päivää yrittänyt tavoittaa, mitään vastausta ei ole tullut, enkä usko, että saisin rahoja takaisin, vaikka kengät palauttaisinkin.

        Näinpä kävi ,,firma kadonnut,😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....jatkoa vielä edelliseen. Eli ei olisi varmaan kannattanut maksaa tuotetta etukäteen, mutta kun koskaan ei ole ongelmia tätä ennen ollut, ja aika paljon olen netistä tilannut. Otin opikseni!!

        E sillä ole mitään merkitysrtä maksaako ennakkoon vai klarnalla koska joutuu kuitenkin maksaan. Palautus on kallista kiinaan n. 21e


    • Anonyymi

      Tilasin tavaran ja sain laskun. Tavara tuli parissa viikossa, jonka jälkeen maksoin laskun ja olen tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Ihan höpö tuotteita helmiporat humpuukia murensi vain puun, palautus omalla kustannuksella johonkin hollantiin. Äläkää sekanntuko

    • Anonyymi

      Tilasin hupparin ja maksoin heti. Tuli noin 3 viikon kuluttua. Kokotaulukko ei ihan täsmännyt. Jos käytät vaatekokoa L, niin tilaa L, vaikka kokotaulukko viittaa numeroa pienempään. Olen tyytyväinen!

    • Anonyymi

      Minulla toimi moitteettomasti, ei mitään ongelmaa.

    • Anonyymi

      Minä tilasin kengät, sain nopeasti ja olen tyytyväinen. Tänään katsoin sivuja, olisin tilannut toiset mutta siellä ei ole tuotteita ....

    • Anonyymi

      Vinkki, älkää tilatko yhtään mitään heiltä. Palautus tulee maksamaan jopa 30 e, jos vaatii seurannan. Itselle yllätys, luulin tilaamani Suomesta, tuotteet Kiinasta ja palautus Hollantiin. Vika kerta!

    • Anonyymi

      Täyttä paskaa tulee sieltä, ei kannata missään tapauksessa ostaa mitään sitä kautta.

      • Anonyymi

        Rakasti,bynoora koivu ym. Facebookissa myyvät kiinalaista roskaa.Materiaalit ei mitään mitä luvattu,palautus maksaa paljon Ei kannata ostaa.


    • Anonyymi

      Ostin takin 80€ Rakastilta. Toimitusaika lähes 4 vkoa, lupasivat 1-2 vkoa. Kokoni on L, mutta ostin varmuuden vuoksi XLn. Eipä sopinut päälle. Annoin takin pojanpojalleni. Koko oli varmaankin M. Oppirahat maksettu. Eka kerta ja viimeinen, kun ostin jotain tuntemattomasta verkkokaupasta. Onnea muille ja pieniä oppirahoja.

    • Anonyymi

      En ole eläissäni saanut mitään niin huonoa tavaraa, kun täältä tuli. Kiertäkää kaukaa!!!

    • Anonyymi

      Mä luulin tilaavani Suomesta tuotteen, mutta tulikin Kiinasta ja palautus Hollantiin. Älkää sekaantuko, täysin segundaa, koko ei täsmää eikä tuote ole sama mikä kuvassa. Tein ilmoituksen Klarnalle ja suosittelen, että muutkin ilmoittavat asiasta.

      • Anonyymi

        Minulla on sama. Sain myös erittäin huonolaatuisia vaatteita, ilman yrityksen nimeä, ilman tarroja, vanhoissa pusseissa, yhdellä puserolla ei ollut lainkaan pakkausta, kaikki vaatteet pieniä...Ja nyt minun on maksettava 45 euron palautus tai maksettava 135 euron tilaus. Ilmoitan Klarnan pankille ja tarvittaessa poliisille. Loppujen lopuksi tämä on petos! He lähettävät erittäin halpoja vaatteita, jotka maksavat enintään 5 € hintaan 35 € ja joita ei voi palauttaa ilmaiseksi! Älä tilaa mitään siellä!


      • Anonyymi

        Miten klarna suhtautui? Palautit tuotteet, miten laskun sai nollattua? Samaan lankaan menin, luotin kun Klarna välissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten klarna suhtautui? Palautit tuotteet, miten laskun sai nollattua? Samaan lankaan menin, luotin kun Klarna välissä

        En halua ostaa mitään nettikaupasta, jossa on Klarna mukana. Se on aivan turha firma. Yrittävät vain ehdotella että maksat heille osamaksulla. Siitähän saavat hyvät voitot. Kertamaksu tai maksu luottokortilla tai PayPalilla tulee halvaksi. Paypal ottaa kai jotain välistä, mutta siitä ei tule ostajalle lisämaksua. Myyjä "kärsii" hieman, kun maksaa pienen provikan PayPalille.

        Lisäksi Klarna on ollut halukas näkemään asiakkaan tilitapahtumat. En tiedä, näkisi tilin saldonkin. Tähän oikeuttaa muistaakseni joku uusi EU-direktiivi. Kauppiaat saisivat tietoja asiakkaan ostokäyttäytymisestä. Siitä on hyötyä kun mainostavat tavaraa kohdistetusti. Muistaakseni siitä voikuitenkin kieltäytyä. En ole aikoihin tilannut mitään kaupasta, jossa ainoa maksunvälittäjä on Klarna (se on ruotsalainen firma, ei huijari mutta jotenkin turha ja utelias).


    • Anonyymi

      Kyllä on! Älä tilaa. Tavaran tulo kestää kauan, kauan, kauan. Joudut palauttamaan tuotteen omalla kustannuksellasi ja se maksaa halvimmillaankin noin 30e. Ainakaan minun tilaamani tuote ei vastannut kuvausta, vaan oli täysin sopimaton ja tilauskokoa vastaamaton. (Kengän liukuesteet). Eivät venyneet ollenkaan eivätkä olisi sopineet edes lasten kenkiin. Todella pettynyt. En varmasti tilaa ko. kaupasta enää koskaan.

    • Anonyymi

      On todella ja en ikinä tilaa sieltä enää mitään! sukat tilasin isoi reikii ja lähettivät uudet ja taas reikii mutta eri kohtaa! Klarna jäädyttänyt maksun eteenpäin!Aivan sekundaa ja taas sähköpostii sinne menemään! En suosittele tilaamaan mitään kyseisestä firmasta! Ei todellakaan kannata! Edelliset käski heittää Roskiin uudet tilalle ja rikki eri kohtaa😡😡😡

    • Anonyymi

      On kyllä. Huijari homma, Rakasti on Suomessa nimenä, jotta vaikuttaisi suomalaiselta. Oikea yritys taustalla on Intialainen Turstio, joka jobbaa tavaraa Kiinasta. Yritys ei kanna mitään vastuuta mistään.

    • Anonyymi

      Joo, ei kannata tilata mitään tuommosista verkkokaupoista. Saa riittää nää ihan perinteiset postimyyntifarmat. Lasku tulee mutta tavaraa ei kuulu...

    • Anonyymi

      Aivan paskaa sekä tavara että kesti 3 kk ennenkuin toimitus tuli, kengät liian pienet tilasin wish;ltä tulivat rakasti.fi jota en ole koskaan kuullutkaan ÄLÄKÄÄ hyvät ihmiset ostako mitään täältä rakasti kaupasta.....prkl

    • Anonyymi

      Tilaus tuli nopeasti. Mukavat kengät ja oikean kokoiset.

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä sinä trollaat?


    • Anonyymi

      Huono kokemus. Tuotteet eivät vastaa lähellekkään kokoja ja tuotetta. Palautus tehty todella hankalaksi. En suosittele!

    • Anonyymi

      Lopettaa toiminnan, mikä ei ollut yllätys. Tilasin puseron, joka aivan ala-arvoinen. Tuote tuli Kiinasta ja olisi pitänyt palauttaa Hollantiin omalla kustannuksella. Sain 20 % alennuksen kun laitoin vihaisen viestin. Palautus liian monimutkaista. Älkää maksako ennenkuin tuote tulee jos tulee. Sain hyvän opetuksen. Kysyin yrityksen osoitetta ja puh numeroa: ei ole suomalainen, eikä puhelinpalvelua. Eli en koskaan tilaa enää, jos yritys ei pysty antamaan ko tietoja. Huijausta.. No, ehkä lattiarättinä voin puseroa käyttää. 😖

    • Anonyymi

      On ihan hyvät kokemukset. Juuri sain toiset tilaamani kengät. Kestivät tulla 3viikkoa,joka minusta oli ihan ok. Posti lähetti viestiin sekä sähkopostiin tiedon kun voi hakea
      Klarna Bank kautta maksoin kun lähettivät laskun ja olin saanut kengät.
      Nyt yritän saada ne palautettua, koska olivatkin liian pienet.
      Saa nähdä miten onnistun

      • Anonyymi

        Kiinan kengät ja vaatteet sekä myös hanskat voivat olla monta numeroa liian pienet. Siellähän on erilainen kokonumerointikin.
        Itse ostin kaupassa kerran Kiinassa tehdyt halvat työkäsineet. Kokeilin kokoa 11, joka on jo aika suuri. Jossain on koko 12 ollut suurin. Koko 11 oli liian pieni. Sitten kokeilin kokoa 10. Jopas kummaa, se tuntui isommalta. En muista, ostinko niitäkään.

        Esim. Tegera on ollut aina luotettava merkki työhanskoissa. Niissä koot pitävät hyvin paikkansa. Hintakin on sitten kovempi. Laadunvalvonta maksaa. Tieto mitoista pitää päätyä tehtaalle asti.


    • Anonyymi

      Tavaran toimituksessa kestää kauan koska se tulee Kiinasta Minulle ainakin tuli viesti milloin tavara lähti ja sai seurata missä paketin oli milloinkin . . Lasku kyllä tulee Klarnalta . Mutta sitähän ei tarvi maksaaa ennen kuin tavara tulee . Minulla ainakin oli hyvä kengät oli mitä sanottiin . Mutta palautus jutusta en tiiä 🤔

    • Anonyymi

      Äitini tilasi takin, piti olla villaa, oli 100% polyesteria. Muutenkaan ei vastannut kuvan tuotetta kuin etäisesti. Laatu ihan surkeaa. Nyt olis edessä palautus, saa nähdä miten hankalaksi menee...

    • Anonyymi

      Yritin juuri tilata. En onnistunut saamaan tuotetta Klarnan kautta 14 pv maksuajalla, joten jätin kesken. Korin tyhjentäminen tuotteesta ei ollut millään konstilla mahdollista. Eiköhän kohta tullut sähköpostia, jossa Sofia ilmoittaa huomanneensa, että jätin tilauksen kesken ja laittaa linkin, jonka kautta voin kuulemma palata takaisin ostoksille. En palannut, muuten kuin poistamaan kaikki tietoni deletellä.

    • Anonyymi

      Aivan bulkkikauppa. Mainostavat aivan eri materiaaleja, mitä todellä huonolaatuiset tuotteet ovat! VAROKAA! Huijareita. Palautus pitäisi itse maksaa Alankomaihin.

    • Anonyymi

      Ei kannata tilata. Tuotteet huonoa laatua eivätkä vastaa kuvia!

    • Anonyymi

      Tuotteet tulevat Kiinasta. Luulin, että on suomalainen kauppa ja tilasin. Tavaran tulo kesti kauan ja tuotteen laatu oli huono. Palautusrumbaan en jaksanut lähteä. Sain opetuksen kyllä ja tästä lähtien tarkistan paremmin taustat ennen tilaamista.

    • Anonyymi

      Kenkiä ei ole kuulunut, mutta laskun eräpäivä jo mennyt!!??

    • Anonyymi

      Tavarat tuli, kauan meni, palautus osoite täytyy pyytää ja maksaa itse. Paketti lähtee mulla ainkin Hollantii. Maksaa melkein saman kuin pusero. Ei kannat lähettää mutta lähetän kuitenki ja maksan mielummin postmaksun, kuin tolle firmalle. Lasku Klarnan kautta

    • Anonyymi

      Olen tilannut parikin kertaa rakastilta toimii moitteettomasti eikä ole tarvinnut palautella. Tuotteet kuten luvataan.

    • Anonyymi

      Olin tilaamassa kenkiä. En halunnut antaa henkilötunnustani vieraaseen verkkokauppaan
      En pystynyt poistamaan jo ilmoittamiani tietoja. Sitten alkoi monen sähköpostin pommitus. Yrittivät saada minua jatkamaan tilaustani. Ilmoitin moneen kertaan,etten halua tilata enkä olla heidän kanssaan tekemisissä. Vihdoin ymmärsivät monien postien jälkeen. Onneksi en tilannut.

    • Anonyymi

      Tilasin täyspitkä lahkeisen haalarin😤, mutta on polvipituisen😩eivät todellakaan vastaa sitä mitä tilasin. Täysin kelvottomat😤

      • Anonyymi

        Alkaa vaikuttamaan samalta kuin se" Talvikauppa"! Kiinadta polyester-legginsit tuli, tilasin L tuli joku xxxs!!! Piti olla cashmir-villaa 29€ 😂 mitään eivät vastaa reklamaatioon. En viitsinyt palauttaa. Annoin 10v tytölle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa vaikuttamaan samalta kuin se" Talvikauppa"! Kiinadta polyester-legginsit tuli, tilasin L tuli joku xxxs!!! Piti olla cashmir-villaa 29€ 😂 mitään eivät vastaa reklamaatioon. En viitsinyt palauttaa. Annoin 10v tytölle...

        Kashmir villaisena saa hiukan yli 20€ hintaan esim. miesten T-paitoja. Aliexpressissä on keskustelualueet tuotteista. Jotkut kaupat ovat luotettavia. Huono tapa on myydä tavaraa jota ei ole vielä tehty tehtaassa. Sen takia voi joskus mennä kuukausia aikaa siihen, kun tavaraa saadaan tehtaalta. Aliexpress:n myyjät ovat minun kohdallani olleet aika rehellisiä. Ainakin 20 kauppaa olen 3 vuoden aikana tehnyt. On yksi tuore huono kokemus.

        Vain yksi laite oli viallinen. Siitä oli muovikuori rikki noin kolmesta eri kohdasta. Se oli joku johdollinen rikkaimuri/puhallin laite, h. 17€. Kytkin ja sähkömoottori kuitenkin toimivat. Imuteho saattaa olla hiukan huonompi kuin ehjäkoteloisessa laitteessa. Myyjä ei vastannut viestiini. Annoin aika huonon arvosanan myyjästä ja laitteesta sekä selvitin tarkkaan mikä ongelma oli. Välttämättä ei myyjä edes pakkaa itse tuotetta. Tuote voi olla rikki jo tehtaalta lähtiessä, ollut jonkun painon alla surkean heikossa myyntipakkauksessa.


    • Anonyymi

      Perus kusetus. Kuvissa eri tavaraa kuin lähetyksessä. Tilasin pari paitaa ja voin sanoa, että suuri kusetus.

    • Anonyymi

      Just sain tilauksen. Tilasin nahkatakin minkä vuori oli solmussa enkä saanut kättä hihan läpi. Kengät minkä saumat oli auki ja farkkutakin/mekon mikä on kuin peruna pussi. Ehkä tilasin liian ison kun iso on. Mutta mittojen mukaisesti tilattu. Kiinasta/ wish varmaan tilauspaikka mistä tuotteet tilataan ja lähetetään meille.
      En suosittele.

    • Anonyymi

      Älkää menkö halpaan
      https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/huijaukset/verkkokauppahuijaus/

    • Anonyymi

      Järkyttävää kuraa tuotteet.
      Tilasin 2 takkia ja koko merkinnät kiinalaisille.
      Olisi pitänyt ainakin 3 kokoa isommat valita.
      Takkien laatu kuin 2 vuotias olisi käyttänyt ompelukonetta.
      Pysykää kaukana!
      Vituttaa niin paljon, että en jaksa alkaa edes säätämään palautuksen kanssa ja nielen mokani.

      • Anonyymi

        Minulle kävi noin Aliexpressissä erään urheiluvaatemyyjän kanssa.
        7€ arvoinen kypäränaluspäähine ei vastannut kuvaa kuin väriltään. Neulominen oli tehty aivan päin persettä, ja myös kankaan leikkaus. Kangas oli hyvin venyvää, mutta silti tiukka normaalikoiseen päähän. Se olisi voinut mahtua hyvin vauvalle tai kissalle! Muija ja sisko tutkivat myös tuon "susituotteen". Totesivat sen ilman muuta virheelliseksi. Kuvassa tuo päähine oli ihan vakuuttavasti toimiva, mittasuhteet oikeat.
        Sain sen tungettua päähäni, mutta ei tuollaista voinut käyttää.
        Onneksi haluamani toinen tuote, pyöränsatula (nahkaa) oli jo paljon parempi.


    • Anonyymi

      Älä osta. Palauttamisen maksat itse ja se maksaa paljon

    • Anonyymi

      Aivan paska kauppa. Kamat tulevat Kiinasta. Myyjä ei ota vastuuta palautuksesta, eikä mistään löydy toimittajan nimellä tietoja. Ilmoitan tästä myös Klarnalle, lähes huijausta.

    • Anonyymi

      mulla tuli lähetys joka ei vastaa koolyssn ym tilaamani tuotetta ei mitää ohjetta vsito tai palsutusoikeudests.s. piti olla ilmainen lähetyskulu mutta jos yritän palauttaa tuotetta ei ohjeita ja postissa ei sopimusta. 11 euroa maksaisi lähettäjälle palauttaa eikä takuuta perillemenosta.. Tuote ei vastaa kooltaan ym tilaustani

      • Anonyymi

        Se kannattaa myydä eteenpäin kertoen myös sen todellisen koon. Jos se ei kelpaa, anna jollekin tutulle.


    • Anonyymi

      Menin lankaan ja ostin kuvien perusteella 2 mekkoa. Järkyttävän huono laatu, eikä koko täsmännyt ollenkaan. Ostokset tuli viiveellä , elikkä oli siis ihan huonoin kauppa , mitä koskaan olen netissä tehnyt !
      En suosittele kenellekkään moista pettymystä .

    • Anonyymi

      En saanut sitä mitä tilasin! Järkyttävä kopio alkuperäisestä!!!!

    • Anonyymi

      Ei tullut tavaraa mutta lasku

    • Anonyymi

      Hei ihan huijarifirma! Samaa kastia kun Liminka Suomi ja Talvikauppa.fi. Älkää tilatko mitään!!!

      • Anonyymi

        Taitaa kaikki vapautuneet suomalaiset verkko-domainit olla ulkolaisten huijareiden käytössä. Suomalainen kaupan nimi uunottaa suomalaisia ostamaan. Usein nimi ei vastaa lainkaan verkkokaupan tuotteita.


    • Anonyymi

      Eikö kuluttajalla olisi oikeus perua tilaus 14 vrk:tta? Päteekö se tässä?

      • Anonyymi

        Kun peruin tilauksen 2 päivää tilauksesta, minulle ei vastattu mitään muuta kuin että "odota rauhassa, tuote tulee pian", vaikka en tosiaan sitä kysynyt.

        Lopulta sain vastauksen englanninkieliseen peruutukseen ja se kuului että "peruutusaika on 24h" eli en saanut peruttua. Väänsin tästä monta viestiä, mutta ei onnistunut. 14 vrk:tta pitäisi olla ja siihen pitäisi voida käytännössä vedota, mutta en tiedä miten se saataisiin toteutumaan.


    • Anonyymi

      On, erittäin varma toimitus ja tuotteet sellaiset kun tilasin, jatkotilasin myös tyttärelleni, hinnat kilpailukykyiset

    • Anonyymi

      Lasku tuli ja mekko pari viikkoa se jälkeen, aivan sekundaa , saumat heittää kolme-neljä senttiä rinnuksessa.Onneksi en maksanut ja täytyy katsoa onnistuuko palautus .

      • Anonyymi

        Huijarit tietävät hyvin, että palautus on kallista ja luovutat.
        Myöskään poliisi ei käytä resurssejaan pikkujuttujen selvitykseen, koska ne "kaupat" on aika hyvin piilotettu. Todellisia omistajia ja päättäjiä voi olla kovin vaikeaa tavoittaa.


    • Anonyymi

      Tilasin teiltä haalarin ja sen piti tulla aikaa sitten. Vaatetta ei näy, mutta lasku tuli. Eräpäivä. oli 6.5.21, mutta en maksa laskua, koska en ole mitään saanutkaan. Laskun no on 658584110224, joten poistaa lasku ja olkaa yhteydessä Klarnaan. Terv. P.Klinga

    • Anonyymi

      PASKAA KAMAA, ÄLÄ TILAA.

      Tuote maksaa toimituskulujen verran, eli myyjähuijarit saa pidettyä rahat.
      Tämä myyjä häviää pian ja olet menettänyt rahasi paskasta tuotteesta. Ei suomalaista y-tunnusta ja sivustolla ei ole yritysesittelyä(ei sillä, että kotimaisetkaan kaikki olisi luotettavia), joten oma on tyhmyytesi, jos tilasit.

      Vaimo tilasi tuplakokoisen rääsyn ja siltikin oli kolme kertaa pienempi. Hinta tuplat yllä mainituista palautuskuluista :D

      • Anonyymi

        Hieman korjausta. Siis tuote voi maksaa toimituskulujen verran, mutta tarkoitus oli esittää asia siten, että palautuskulut suhteessa tuotteen hintaan ei houkuttele palauttamaan tuotetta.


    • Anonyymi

      Laskua ei ole tullut eikä tavaraa, mutta kummallisia viestejä sähköpostiin. Jotenkin heräsi epäilys heti, kun olin painanut tilaa-painiketta.

    • Anonyymi

      Sain myös erittäin huonolaatuisia vaatteita, ilman yrityksen nimeä, ilman tarroja, vanhoissa pusseissa, yhdellä puserolla ei ollut lainkaan pakkausta .. Ja nyt minun on maksettava 45 euron hyvitys tai maksettava 135 euron tilaus. Ilmoitan myös Klarnan pankille ja tarvittaessa poliisille. Loppujen lopuksi tämä on petos! He lähettävät erittäin halpoja vaatteita, jotka maksavat enintään 5 € hintaan 35 € ja joita ei voi palauttaa ilmaiseksi! Älä tilaa mitään siellä!

    • Anonyymi

      Sain kohtuuajassa, mutta kovin eri näkönen mekko mikä kuvassa oli. Pidän tunikana🤣

    • Anonyymi

      Surkeaa laatua oleva rätti tuli postissa. Aivan eri näköinen tuote kuin kuvassa. Ei olisi kannattanut tilata.

    • Anonyymi

      Surkean näköinen rätti tuli postissa. Ihan eri näköinen kuin kuvassa. Eka ja vika kerta kun tilaan tuolta mitään.

    • Anonyymi

      Tilasin ja palautin samantien . Takki oli liian pieni. Onneksi otin postista kuitin palautuksesta joka muuten maksoi sillä kuinkas ollakkaan tänään tuli maksumuistutus klarnalta.

    • Anonyymi

      Tavara tuli mutta aivan erilainen mitä kuvissa, en suosittele kenellekkään!

    • Anonyymi

      Hirveetä paskaa. Älkää ikinä tilatko mitään tästä paikasta . on niin paskaa kamaa että jo naurattaa.

    • Anonyymi

      Tavaran tulo kesti kaksi viikkoa olen tyytyväinen

    • Anonyymi

      Varokaa tätä kauppaa ovat huijareita. Just tuli pellava paita ja housut. Paita 100% polyesteriä ja housut 35% polyesteri, 65% puuvilla. Koko heittää myös olen M kokoa ja tilasin rennot kesävaatteet kokoa l. Ei meinaa mahtua päälle TOSIN ON NIIN HIRVEET ET EI NÄITÄ VOIS PITÄÄ VAIKKA KOKO OIS OIKEA. Et sisällä lailla.

    • Anonyymi

      Tilasin sieltä, lasku tuli ja tavara vieläkin tulematta vaikka lasku on maksettuna 😔

    • Anonyymi

      Kuinka huolissaan pitää olla kun maksoin tuotteen Visalla ilmeisesti en tule saamaan koskaan tuotetta?

    • Anonyymi

      Milloin porukat oppivat tutkimaan kaupan taustoja etukäteen?

      Tässä keskusteluketjussakin on vihjeitä mitkä tekevät kaupasta huijarin.
      Nyt on muotia suomalainen omalaatuinen nettiosoite, jota käyttävät kaukomaiden huijarit. Lähdetään tästä.

      Lukekaa ainakin minun muutama sepustukseni!

    • Anonyymi

      Olen tilannut huppareita, tennarit ja laukun. Hyvälaatuisia ja sopivan kokoisia. Tennareissa jopa luki, että tilaa numeroa suuremnat, koska ovat pientä kokoa. Maksu Klarnan kautta, kun tuote on saapunut. Hyvä kokemus!

    • Anonyymi

      Tilasin tunikan,kokoa xl,vastannee kokoa s ja muistuttaa lattiarättiä..en saanut palautusosoitetta ja lasku Klarnan kautta,eräääntyy parin pv kuluttua,pitänee vissiin maksaa ja kärsiä oppirahat,ettei mee luottotiedot.viimeinen kerta,kun tilaan netin kautta

    • Anonyymi

      Hollannissa sijaitseva Kiinasta agentin kautta
      tuotteita myyvä firma. Kannattaa lukea toimitusehdot ennen, kun tilaa ja käydä Facebookissa lukemassa arvosteluja. Lupaa toimituksen kahdessa viikossa, tulee kuuden viikon päästä ilman lähetyslistaa ja vaatteessa ei ole tuoteselostetta eikä pesuohjetta. Mainostaa AINA 50-60% alennuksia ”vain tänään”. Sorruin ja petyin. Koko oli oikea, mutta laatu ei kelvollinen.

    • Anonyymi

      Tilasin kengät ja mekon. Molemmat oli kaukana kuvan tuotteesta. Laatu ihan passaa....maksoin mutta en aio palauttaa. Oli viimeinen kerta ja en suosittele ikinä kenellekään.

    • Anonyymi

      Ostin - itselleni erittäin sopivan pusakan. näyttää erittäin hyvältä. Laatu heikko. Jotain tekokangasta.
      Jupsuit - suurinpiirtein hyvä, mutta kovin lyhyet ja hihnojen lenkit hepposta muovirinkulaa.
      Täydellisen upeat jupsuitit leikkaukeltaan, sopivuudeltaan ja tunnelmaltaan. Hypin jo ilosta, että parasta ikiä, mutta.....mutta laatu - repesi halki heti ensimmäisen päivän jälkeen.
      Reklamoin, mutta otanpa tuosta mallin ja ompelen itse paremman.n

    • Anonyymi

      Älä osta. Ihan kauheaa kuraa ja kesti yli kuukauden saapua! Tuote ei ollenkaan kuvauksen mukainen ja koot päin helvettiä

    • Anonyymi

      Tilasin puseron,on hyvä nyt aijon tilata toisen,palautus on vähän mutkikasta,mutta toimii.laatu on hyvä,olen tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Ihan kelvoton.Ei vastannut millään muotoa tuotteen kuvausta.Älä osta!

    • Anonyymi

      Tilasin vaalean kesämekon ja tuli noin viikon ? kuluttua ja Klarnan lasku sitä ennen , Siinä oli tarpeeksi maksuaikaa ja maksoin kun sain vaatteen. Kesämekko on oikein mieluinen, Onneksi tilasin. Klarnan laskutusta olen aiemminkin käyttänyt. Ei mitään ongelmia.

    • Anonyymi

      Rakasti on tosi huono kauppa. Mä sain tänään pusero joka ei vastannut ollenkaan mitää tilasin. Mä voisin heittää sen roskiin, en edes kehda anna pois, niin huono se oli. Olen kyllä nyt maksanut laskun , 29.95 . Olisin lähettänyt takaisin , mutta en löytänyt mitään palautetietoja. Roskiin se menee 😠👎👎

    • Anonyymi

      Minulla kokemusta tilaamisesta ei ole
      Saapunut ollenkaan

    • Anonyymi

      Itsekin luulin kyseessä olevan suomalaisen toimijan ja sain kuvan laadukkaista tuotteista. Tosiasiassa rytkyt tulivat Kiinasta ja laatu on järkyttävän huonoa. Laitoin juuri sähköpostia firmalle saadakseni palautusosoitteen. En tiedä minne palautus tehdään. Laskuni on Klarnalla tauolla. Tämä oli varmaankin viimeinen kerta kun tilaan yhtäkään vaatetta mistään. Haluan ensin nähdä omin silmin mitä ostan. Ja ajatus siitä, että nuo surkeat tekeleet ovat matkustaneet Kiinasta viikkotolkulla luokseni vain siksi, että katson niitä pari minuuttia ja totean, etteivät istu millään tavalla ja pakkaan ne takaisin pussiin - ei tämä planeetta tällaista temppuilua kestä. Hävettää itseni ja toimijan puolesta. En suosittele.

    • Anonyymi

      Joo on. En ikinä tilaa sieltä mitään.

    • Anonyymi

      On kokemus. Huonolaatuinen tavara. Kuva tuotteesta aivan toinen. Vaikea palauttaa. Älä osta!!!!!!

    • Anonyymi

      Huijausta! Älä osta mitään!!! Kamalaa tavaraa. Kiinalaista????

    • Anonyymi

      En saanut tuotetta ja siirsin maksua Klarnalta. Nyt sain tiedon, jonka mukaan tuote olisi minulle toimitettu, vaikka näin ei ole. Huijari firma.

    • Anonyymi

      Tilasin paidan. Tuli, mutta ei vastaa väriltään samaa, mitä mainostivat. Kaunis keltainen oli muuttunut rumaksi sinapinkeltaiseksi. Paita on myös liian pieni. Takaisin pitäisi lähettää, mutta ei onnistu. Ohjeessa pyydetään ottamaan yhteyttä [email protected]:hin. Sp ei tunne ko osoitetta, joten se ei liiku mihinkään. Ei ole mitään puhelinyhteystietoa. Nyt Klarna odottaa laskun maksua, n. 30€.
      Oli minulta ainakin viimeinen tilaus. Kannattaa siis varmistaa ensin mm. palautus mahdollisuus yms seikat ennen tilausta. Pettynyt olen...

    • Anonyymi

      Sain tuotteet, jotka huonoja...yritän palauttaa, mutta missään ei kunnon ohjeita. Oli viimeinen ostos tästä paikasta.

    • Anonyymi

      Hirveä laatu, tuote näytti ihan erilaiselta kuin kuvassa. Ja huonosti ommeltu. Mutta minulla oli hyvä tuuri ja sain rahani takaisin.....

    • Anonyymi

      Älä sekaannu. tilasin pellavamekon ja sain halvan kiinakauppa rätin. palautus olisi maksanut minulle enemmän kuin mekon hinnan.
      hienot kuvat mutta ei vastaa todellisuutta. tein reklamaation eivät ottaneet kantaa mekon kankaaseen eikä erilaiseen leikkaukseen. riitti kun on sama painokuva. 20% sai alennusta niin vahinko maksoi minulle 25€

    • Anonyymi

      Täyttä huijausta ja tuotteet ihan paskaa!
      Yritin palauttaa, niin heiltä tuli sähköposti jossa pahoiteltiin sitä, etten ole tyytyväinen. Voin kuitenkin saada seuraavan tuotteen vain viidellä eurolla.
      Ilmoitin Klarnaan. Laskut seisomassa tällä hetkellä.
      Koitin Klarnalta saada yrityksen yhteystietoja, väittävät, että heillä on vain sähköpostiosoite tiedossa.

    • Anonyymi

      Tilasin tuotteen johon olen loppujen lopuksi tyytyväinen vaikka se ei vastannut mielikuvaa minkä siitä sai ilmoituksen mukaan. Osaavat laittaa houkuttelevan ilmoituksen. Sen johdosta sorruin tilaamaan tuotteen Topladylta. Tuote tuli mutta sen palautus ei olekaan vaivatonta. Siihen oli lisätty postimaksu ja jos palauttaa se Maksaa lähes 10 euroa ja pitää olla jokin koodi jota en löydä tiedoista. Keljuttaa. Samaan syssyyn tilasin takin mutta siitä ei ole kuulunut mitään. Oli vain erittäin uskottava ilmoitus facebookissa ja näytti olevan suomalainen firma. Kaikki palautusehdot selvästi näkyvillä.
      MIHIN VOI VALITTAA. EIKÖ FACEBOOKILLA OLE MITÄÄN KONTROLLIA. NÄYTTÄÄ JATKUVASTI MAINOSTAVAN EDELLEEN.
      TEEN RIKOSILMOITUKSEN ENKÄ IKINÄ TILAA MITÄÄN TÄLLÄ TAVALLA.

    • Anonyymi

      Olen tilannut pari kertaa tavaroita sieltä. Tuli ihan mitä pitikin, ei nyt maailman nopeiten, mutta tuli kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe