Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ei yhtään ystävää

Anonyymi

Olen 27v. aika nolla tyyppi, ei ammattia tai töitä. en keksi enää mitään tekemistä, en jaksa innostua oikein mistään, tuntuu vaivalloiselta lähteä minnekään. Yksin mikään ei tunnu miltään. 5vuoden suhde päättyi 3kk sitten puhelin soitolla :/ tyttöystävä toi paljon valoa mun elämään, nyt aika kuluu hitaasti, mutta silti niin nopeasti ja päivät menee ihan hukkaan tällä tavalla. Ahdistaa, kun tietää että voisi tehdä jotain mukavaakin. Yritän olla ajattelematta.

Tuntuu turhalta yrittää korjata vanhoja hiipuneita kaverisuhteita. kukaan ei ikinä pyydä mihinkään jne. kaipaan seuraa.

Ennen olin jopa iloinen, nyt pelkkä kuori. En osaa enää edes yrittää tehdä mitään tälle tilanteelleni.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entäs vaikka kirjoitteluseuran etsiminen netistä yms.? Oletko kokeillut?

    • Anonyymi

      Eihän sulla vaan ole anemia...

    • Anonyymi

      Ei epäilystäkään etteikö hyvä tyttöystävä toisi valoa elämään.

      • Anonyymi

        Tuolle kannattaa rakentaa elämän perusta.


    • Anonyymi

      " En osaa enää edes yrittää tehdä mitään tälle tilanteelleni."

      Nykyisin on sellainen reikä maailmaan kuin internet, missä on "kaikki maailman tieto". Et ehkä iästäsi johtuen tiedä ajasta, kun internettiä ei ollut, mutta nyt kun on, tiedon saaminen on helppoa, todella helppoa.

      Enää se ei ole kuin omasta ällistä ja motivaatiosta kiinni, että löytää itselleen oikean diagnoosin.

      Mieti kaikki, pienimmätkin, fyysiset ja psyykkiset oireet ja alat googlettamaan. Jokin yhteinen tekijä löytyy ja sitten vaan sitä hoitamaan.

      Aikaa toki menee, mutta menisi sitä psykiatrian osastollakin rampatessa ja psyykelääkkeiden kokeiluissa. Jotka usein johtavat alkuperäistä huonompaan lopputulokseen ja kenties jopa loppuelämää haittaaviin vaurioihin.

      Elämä on tässä ja nyt, voit vaikuttaa siihen itse.Olet itse itsesi paras asiantuntija, vietät kuitenkin oman itsesi kanssa 24/7. Lääkäri näkee sinut 10 minuuttia ja kirjoittaa sen perusteella SSRI reseptin.

      Opiskele itseäsi ja selvitä missä vika.

    • Anonyymi

      Oon 23v nainen en minäkää osaa.. Mies on mut tuntuu ettei se välitä yhtää eikä haluu tehä oikee vapaaehtosesti mitää mun kaa.. En osaa kavereita hommata kaikki entiset hylänny mut

      • Anonyymi

        oletko edes yrittänyt.Netissä on sivustoja joilla voi hakea seuraa.En voi laittaa tähän koska tämä viesti poistetaan koska täällä ei saa mainostaa.


    • Anonyymi

      "Tuntuu turhalta yrittää korjata vanhoja hiipuneita kaverisuhteita. kukaan ei ikinä pyydä mihinkään jne. kaipaan seuraa."

      Kaverisuhteet on hiipuneet kun olit parisuhteessa etkä viitsinyt pitää niitä elossa? Nyt sitten odotat että ne vanhat kaverit ilman muuta alkaa pyytää johonkin?
      Miksi et itse pyydä? Mistä ne vanhat kaverit tietää että olet yksin ja haluat seuraa? Ajatustenlukua?
      Itse tuomitset vanhojen kaverisuhteiden korjausyritykset turhiksi etkä viitsi edes yrittää.
      Tämä on niin monella yksinäisyyttä valittavalla: odotetaan että muut ottaa yhteyttä, että muut pyytää mukaan. Että muut soittelevat ja pitävät yhteyttä.
      Ei voida itse olla se joka ottaa ensimmäisen askeleen. Mistä kukaan tietää mitä kaipaat ja haluat kun itse tuomitset itsesi omaan yksinäisyyteesi. Tuo että ei ota yhteyttä ja keskittyy vain parisuhteeseen tappaa varmasti kaverisuhteet. Sehän on selvä osoitus että kaverit ei kiinnosta. Mikä kumma että kaikkoavat?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2358
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      80
      1764
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1567
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1495
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1459
    8. 54
      1325
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      83
      1284
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe