Aihe

Lapin Menevä

Anonyymi

Toimiiko Lapissa Kelataksikuljetukset Menevän hoitamaan? Jääkö teille katetta kohtuullisesti? Olisin tulossa taksiyrittäjäksi Rovaniemelle parin kuukauden päästä.

39

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tervetuloa 0.5cent kilsa ajamaan . Sairaalan piha täynnä mehevän autoja

• Anonyymi

Oletko selvittänyt miten konkurssianomus tehdään. Menevän reppurina se on edessä.

• Anonyymi

Kyytejä on luvassa paljon. Tuskin konkurssia. Menevä ei ota kaikkia mukaan, minut lupasi.

• Anonyymi

Onks keikat hoituneet? Onks kelaturistit saaneet kyydit ajallaa?

• Anonyymi

Mestareiden autot ajavat parhaimmat kyydit menopaluina joka päivä, muut ajavat mitä jaetaan ilman paluita

• Anonyymi

Huomattu on

• Anonyymi

olen nähnyt samaa rovaniemelä vihreä kiia käy jatkuvasti oulussa kyytillä

• Anonyymi

Siinä kelkassa olet alihankkija menevän ehdoilla et mikään taksiyrittäjä

• Anonyymi

Alihankkija eli orja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alihankkija eli orja.

Orja on kuvaava sana. Ei sellainen typerys ole yrittäjä, joka ajaa euron tuntipalkalla toisen yrittäjän käskyjen mukaan. Sellainen tyyppi on umpityhmä köyhä duunari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Orja on kuvaava sana. Ei sellainen typerys ole yrittäjä, joka ajaa euron tuntipalkalla toisen yrittäjän käskyjen mukaan. Sellainen tyyppi on umpityhmä köyhä duunari.

Eipä voi ihteä ees yrittäjäksi kuttua kun rengiksi ittensä myy Menevälle pilkkahinnalla ajamaan

• Anonyymi

Taksi on aina ollut alihankkija, eikä yritys. Älkää nyt alkako lässyttämään joutavia, kun sata vuotta oli monopoli ja nyt on kartelli Lapissakin. Ensin kaatuu villit ja sitten vasta kartelli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös lähitaksin ja taksi helsingin autoilijat aja keskuksien määräämän hinnan mukaan? Taksi helsingin toimarikin näköjään nostaa ihan kivaa palkkaa työstään. Saatteko te osakkeenomistajat osinkoa yhtään vai vetääkö keskuksen johtajat teitä höplästä ja te vaan valitatte ja istutte tolpalla. 🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös lähitaksin ja taksi helsingin autoilijat aja keskuksien määräämän hinnan mukaan? Taksi helsingin toimarikin näköjään nostaa ihan kivaa palkkaa työstään. Saatteko te osakkeenomistajat osinkoa yhtään vai vetääkö keskuksen johtajat teitä höplästä ja te vaan valitatte ja istutte tolpalla. 🤣

Uber toimari saa Palkka ja bonusta 45 miljonaa dollaria vuodessa. on se hassu jos suomi taksin toimarit jää alle 1 miljonan e. vuosipalkan.

• Anonyymi

Mitä noi kelaturistit on?

• Anonyymi

Huviajelulla.

• Anonyymi

Joilekki jää katetta joilekki ei,. muutaman henkilön porukka ajaa parhaat keikat joka päivä, ei jaeta oikeudenmukaisesti

• Anonyymi

Minä olen saanut sellaisia 350 - 600 euron päiviä ajeltua ykkösryhmässä. Juoksu on ollut siinä 1,50 - 2,30 euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen saanut sellaisia 350 - 600 euron päiviä ajeltua ykkösryhmässä. Juoksu on ollut siinä 1,50 - 2,30 euroa.

Ei paha, ei paha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei paha, ei paha.

Kassat tuli paljon parhemmaksi kuin ennen. Olen taksi yrittäjä täälthä lapista. Nyt kun menevä tuli ja liityin siihen ajot lisäänthy kate paranthu Ne jotka eivät suostuneet ajamaan niithä ovat nyt katkheria..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kassat tuli paljon parhemmaksi kuin ennen. Olen taksi yrittäjä täälthä lapista. Nyt kun menevä tuli ja liityin siihen ajot lisäänthy kate paranthu Ne jotka eivät suostuneet ajamaan niithä ovat nyt katkheria..

Hyvä, kyllä sitä vielä jossain osataan taksia ajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ykkösryhmään kuuluu muutama yrittäjä rovaniemeltä joille pitkät menopaluut jaetaan. muut ajaa 15euron keikkoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

rovaniemen toimiston autot ajaa pitkiä menopaluu siivua joka päivä. rengit ajaa, toimistolla ollaan jalat pöydällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ykkösryhmään kuuluu muutama yrittäjä rovaniemeltä joille pitkät menopaluut jaetaan. muut ajaa 15euron keikkoja

Ja muita entisiä kartellitakseja vituttaa. Kyllä minä niin nautin! 🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

joka taksin pitäs saada liikevaihtoa 500e päivä että voisi maksaa kuskille 13,87e tunti palkkaa+ lomarahat päälle.alle 500e taksit päiväkassat joutuu lopettamaan tai laittamaan lainarahaa omistaan tai pankistaan.jos taksi pyörii 15 tuntia päivässä niin miniimi on 500e kassa tai muuten alalla liikaa autoja.

• Anonyymi

Tervetuloa peli on kieroa

• Anonyymi

Onko yhtä kieroa kuin aiemmin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko yhtä kieroa kuin aiemmin?

Kieronpaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kieronpaa

Lapin hörhöt ovat maailman kieroimpia otuksia.

• Anonyymi

onko näillä muita autoja kuin inva autoja, hotellilta lentokentälle vietiin jollain inva fordilla, ristus mitä taksipalvelua

• Anonyymi

Kohta Lapissa on paljon miljonäärejä .

• Anonyymi

Itse olen menevän omia kuskeja eikä siltikään tuu näitä menopaluu huippukyytejä mistä kaikki puhuu, just ja just 200€ päivän kassa.

• Anonyymi

Taitaa olla suurta huijausta koko taksi.

• Anonyymi

toimiston autot ajaa ne

• Anonyymi

mestarit ottaa rahat pois kelakeikoista muut ajaa rippeet. heidän autooille pelataan pitkät menopaluut joka päivälle että kannattaa rengeillä ajattaa heräkkää pahvit

• Anonyymi

vaatikaa tutkinta kyytien jaoista sieltä selviää onko toimittu väärin ja suosittu omia autoja , loppuu homma lyhyeen

• Anonyymi
      UUSI

ei taksipalvelu halmiselle jää mitään - alle. katso Ly 2379334-9 4 miljonaa liikevaihtoa e ja 0 tulos.

• Anonyymi
      UUSI

Cabonline Finland Oy todellinen torso. Ly 2788104-7

• Anonyymi
      UUSI

eikö taksipalvelu halminen ole just menevän omistaja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      105
      5947
    2. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      496
      5743
    3. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      5333