mun väärinkäsitys. Saanko anteeksi? ❤️
Anteeksi rakas
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä käsitys väärin ?
- Anonyymi
Netin ihmeellisessä maailmassa, mutta ei tällä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netin ihmeellisessä maailmassa, mutta ei tällä palstalla.
Minulla on kirja Tiedon jännittävä maailma, sen voisikin tässä palauttaa takaisin omistajalleen.
- Anonyymi
Sä elät elämääsi nimettömin viestein ?
- Anonyymi
Älä koskaan kuvittele tällaisten olevan multa. Enkä mä sulta.
Joku raja nettileikeillä ja mulla se tulee vastaan tässä aloittajassa. - Anonyymi
Haluaisin kuulla tämän häneltä itseltään irl tai ensi hätään hän voisi ottaa fb eston pois..
- Anonyymi
en ole laittanut mitään estoja hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ole laittanut mitään estoja hänelle.
Ei ollut siis häneltä minulle, turhaan vaan haaveilen..
- Anonyymi
Juuri näin, rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut siis häneltä minulle, turhaan vaan haaveilen..
No mistä nyt?*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mistä nyt?*
Että hän juuri pyytäisi täällä anteeksi ja kirjoittelisi mulle ja lukisi mun kirjoittuksia. Ja sanoisi saman ääneen ja tunteensa.. Siitä eteenpäin en edes uskalla haaveilla, koska minun sydän särkyisi taas kun hän sanoisi ei..
- Anonyymi
Näitä sattuu. Saat anteeksi.❤️
- Anonyymi
Ihana sinä. Kiitos.💕
Anonyymi kirjoitti:
Ihana sinä. Kiitos.💕
Hertan sydämet kuuluu vain meidän pöydän väelle joten niiden käyttöä ei sallita, jottei viestit mene muiden pöytien kanssa sekaisin ja näin vältymme kaikki turhilta riidoilta jotka ovat aiheutuneet juurikin näiden viestien väärinkäsityksistä ja siitä syystä käytämme jokaisen viestin yhteydessä hertan sydämet jolloin viestit jotka sisältävät niitä ovat meidän pöydän väelle suunnattuja.
💕
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603705Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen492990Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252898Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3651961- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2091112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27929- 47921
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105904