mun väärinkäsitys. Saanko anteeksi? ❤️
Anteeksi rakas
14
96
Vastaukset
- Anonyymi
Missä käsitys väärin ?
- Anonyymi
Netin ihmeellisessä maailmassa, mutta ei tällä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netin ihmeellisessä maailmassa, mutta ei tällä palstalla.
Minulla on kirja Tiedon jännittävä maailma, sen voisikin tässä palauttaa takaisin omistajalleen.
- Anonyymi
Sä elät elämääsi nimettömin viestein ?
- Anonyymi
Älä koskaan kuvittele tällaisten olevan multa. Enkä mä sulta.
Joku raja nettileikeillä ja mulla se tulee vastaan tässä aloittajassa. - Anonyymi
Haluaisin kuulla tämän häneltä itseltään irl tai ensi hätään hän voisi ottaa fb eston pois..
- Anonyymi
en ole laittanut mitään estoja hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ole laittanut mitään estoja hänelle.
Ei ollut siis häneltä minulle, turhaan vaan haaveilen..
- Anonyymi
Juuri näin, rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut siis häneltä minulle, turhaan vaan haaveilen..
No mistä nyt?*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mistä nyt?*
Että hän juuri pyytäisi täällä anteeksi ja kirjoittelisi mulle ja lukisi mun kirjoittuksia. Ja sanoisi saman ääneen ja tunteensa.. Siitä eteenpäin en edes uskalla haaveilla, koska minun sydän särkyisi taas kun hän sanoisi ei..
- Anonyymi
Näitä sattuu. Saat anteeksi.❤️
- Anonyymi
Ihana sinä. Kiitos.💕
Anonyymi kirjoitti:
Ihana sinä. Kiitos.💕
Hertan sydämet kuuluu vain meidän pöydän väelle joten niiden käyttöä ei sallita, jottei viestit mene muiden pöytien kanssa sekaisin ja näin vältymme kaikki turhilta riidoilta jotka ovat aiheutuneet juurikin näiden viestien väärinkäsityksistä ja siitä syystä käytämme jokaisen viestin yhteydessä hertan sydämet jolloin viestit jotka sisältävät niitä ovat meidän pöydän väelle suunnattuja.
💕
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1284615BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2023846- 2093115
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1062978Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main652791- 1181575
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok51545- 601296
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2431128MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1251055