Anteeksi rakas

mun väärinkäsitys. Saanko anteeksi? ❤️
14170
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

Missä käsitys väärin ?

Äänestä
  • Netin ihmeellisessä maailmassa, mutta ei tällä palstalla.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Netin ihmeellisessä maailmassa, mutta ei tällä palstalla.

Minulla on kirja Tiedon jännittävä maailma, sen voisikin tässä palauttaa takaisin omistajalleen.

Äänestä

Sä elät elämääsi nimettömin viestein ?

Äänestä

Älä koskaan kuvittele tällaisten olevan multa. Enkä mä sulta.
Joku raja nettileikeillä ja mulla se tulee vastaan tässä aloittajassa.

Äänestä

Haluaisin kuulla tämän häneltä itseltään irl tai ensi hätään hän voisi ottaa fb eston pois..

Äänestä
  • en ole laittanut mitään estoja hänelle.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

en ole laittanut mitään estoja hänelle.

Ei ollut siis häneltä minulle, turhaan vaan haaveilen..

Äänestä

• Juuri näin, rakas.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut siis häneltä minulle, turhaan vaan haaveilen..

No mistä nyt?*

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

No mistä nyt?*

Että hän juuri pyytäisi täällä anteeksi ja kirjoittelisi mulle ja lukisi mun kirjoittuksia. Ja sanoisi saman ääneen ja tunteensa.. Siitä eteenpäin en edes uskalla haaveilla, koska minun sydän särkyisi taas kun hän sanoisi ei..

Äänestä

Näitä sattuu. Saat anteeksi.❤️

Äänestä
  • Ihana sinä. Kiitos.💕

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ihana sinä. Kiitos.💕

Hertan sydämet kuuluu vain meidän pöydän väelle joten niiden käyttöä ei sallita, jottei viestit mene muiden pöytien kanssa sekaisin ja näin vältymme kaikki turhilta riidoilta jotka ovat aiheutuneet juurikin näiden viestien väärinkäsityksistä ja siitä syystä käytämme jokaisen viestin yhteydessä hertan sydämet jolloin viestit jotka sisältävät niitä ovat meidän pöydän väelle suunnattuja.

💕

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

mun väärinkäsitys. Saanko anteeksi? ❤️

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu