mun väärinkäsitys. Saanko anteeksi? ❤️
Anteeksi rakas
14
169
Vastaukset
- Anonyymi
Missä käsitys väärin ?
- Anonyymi
Netin ihmeellisessä maailmassa, mutta ei tällä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netin ihmeellisessä maailmassa, mutta ei tällä palstalla.
Minulla on kirja Tiedon jännittävä maailma, sen voisikin tässä palauttaa takaisin omistajalleen.
- Anonyymi
Sä elät elämääsi nimettömin viestein ?
- Anonyymi
Älä koskaan kuvittele tällaisten olevan multa. Enkä mä sulta.
Joku raja nettileikeillä ja mulla se tulee vastaan tässä aloittajassa. - Anonyymi
Haluaisin kuulla tämän häneltä itseltään irl tai ensi hätään hän voisi ottaa fb eston pois..
- Anonyymi
en ole laittanut mitään estoja hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ole laittanut mitään estoja hänelle.
Ei ollut siis häneltä minulle, turhaan vaan haaveilen..
- Anonyymi
Juuri näin, rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut siis häneltä minulle, turhaan vaan haaveilen..
No mistä nyt?*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mistä nyt?*
Että hän juuri pyytäisi täällä anteeksi ja kirjoittelisi mulle ja lukisi mun kirjoittuksia. Ja sanoisi saman ääneen ja tunteensa.. Siitä eteenpäin en edes uskalla haaveilla, koska minun sydän särkyisi taas kun hän sanoisi ei..
- Anonyymi
Näitä sattuu. Saat anteeksi.❤️
- Anonyymi
Ihana sinä. Kiitos.💕
Anonyymi kirjoitti:
Ihana sinä. Kiitos.💕
Hertan sydämet kuuluu vain meidän pöydän väelle joten niiden käyttöä ei sallita, jottei viestit mene muiden pöytien kanssa sekaisin ja näin vältymme kaikki turhilta riidoilta jotka ovat aiheutuneet juurikin näiden viestien väärinkäsityksistä ja siitä syystä käytämme jokaisen viestin yhteydessä hertan sydämet jolloin viestit jotka sisältävät niitä ovat meidän pöydän väelle suunnattuja.
💕
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5441782Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18877- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50719- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?73618- 65533