mun väärinkäsitys. Saanko anteeksi? ❤️
Anteeksi rakas
14
169
Vastaukset
- Anonyymi
Missä käsitys väärin ?
- Anonyymi
Netin ihmeellisessä maailmassa, mutta ei tällä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netin ihmeellisessä maailmassa, mutta ei tällä palstalla.
Minulla on kirja Tiedon jännittävä maailma, sen voisikin tässä palauttaa takaisin omistajalleen.
- Anonyymi
Sä elät elämääsi nimettömin viestein ?
- Anonyymi
Älä koskaan kuvittele tällaisten olevan multa. Enkä mä sulta.
Joku raja nettileikeillä ja mulla se tulee vastaan tässä aloittajassa. - Anonyymi
Haluaisin kuulla tämän häneltä itseltään irl tai ensi hätään hän voisi ottaa fb eston pois..
- Anonyymi
en ole laittanut mitään estoja hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ole laittanut mitään estoja hänelle.
Ei ollut siis häneltä minulle, turhaan vaan haaveilen..
- Anonyymi
Juuri näin, rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut siis häneltä minulle, turhaan vaan haaveilen..
No mistä nyt?*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mistä nyt?*
Että hän juuri pyytäisi täällä anteeksi ja kirjoittelisi mulle ja lukisi mun kirjoittuksia. Ja sanoisi saman ääneen ja tunteensa.. Siitä eteenpäin en edes uskalla haaveilla, koska minun sydän särkyisi taas kun hän sanoisi ei..
- Anonyymi
Näitä sattuu. Saat anteeksi.❤️
- Anonyymi
Ihana sinä. Kiitos.💕
Anonyymi kirjoitti:
Ihana sinä. Kiitos.💕
Hertan sydämet kuuluu vain meidän pöydän väelle joten niiden käyttöä ei sallita, jottei viestit mene muiden pöytien kanssa sekaisin ja näin vältymme kaikki turhilta riidoilta jotka ovat aiheutuneet juurikin näiden viestien väärinkäsityksistä ja siitä syystä käytämme jokaisen viestin yhteydessä hertan sydämet jolloin viestit jotka sisältävät niitä ovat meidän pöydän väelle suunnattuja.
💕
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701459
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311069- 43895
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162759- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529577- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531