Viihdyn itseni kanssa

Anonyymi

Olen 25 v neitsyt (kumppanin etsiminen ei ole minun juttu, vielä vähemmän pelkän panoseuran etsiminen).

Rakastan itsetyydytystä. Voin saada monia orgasmeja päivässä, jos vain haluan ja on aikaa itselleni. Saan yleensä koko kehoa vavisuttavia orgasmeja

Haaveilen kyllä valtavasti seksistä miehen kanssa, mutta tällähetkellä elämäntilanne on se, että pysyn miehistä aika kaukana.

Onko muita samantyylisiä neitsyitä/sinkkuja olemassa? Että viihdyttää jatkuvasti itse itseään.

17

1046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On aika mahtavaa ottaa itsensä kanssa kunnon orgasmimaratooni!

    • Huonoksi on sulla mennyt jos sun iässä joutuu sitä panoseuraa jo oikein etsimään. Mulle sitä seuraa tyrkytetään, mutta mä oonkin vasta 18 enkä mä oo edes neitsyt.

      • Anonyymi

        Hyvä Gratz. Nuorana kannattaa just kokeilla kaikenlaista. Jopa miehiä☺.
        Lähdetkö mun kanssa autoajelulle joku kerta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä Gratz. Nuorana kannattaa just kokeilla kaikenlaista. Jopa miehiä☺.
        Lähdetkö mun kanssa autoajelulle joku kerta?

        Ei kyllä innosta mitkään autoajelut näin talvikeleillä.
        Muutamina vuosina mä oon kyllä liftaillu pikkumatkaa kesä-syysaikaan ja silloin mulle on aika monesti sattunu ja tapahtunu. Yleensä enemmän tapahtunu kuin sattunu.


      • Gratz kirjoitti:

        Ei kyllä innosta mitkään autoajelut näin talvikeleillä.
        Muutamina vuosina mä oon kyllä liftaillu pikkumatkaa kesä-syysaikaan ja silloin mulle on aika monesti sattunu ja tapahtunu. Yleensä enemmän tapahtunu kuin sattunu.

        Liftasitko vai päästäksesi perille vai etsiäksesi tapahtumia?


      • marisari kirjoitti:

        Liftasitko vai päästäksesi perille vai etsiäksesi tapahtumia?

        Enemmänkin vain päästäkseni perille vaikkei mulla ollut monestikaan mitään tärkeätä asiaa juuri sinne minne mä olin silloin menossa.
        Aika paljon oli tapahtumiakin, enkä mä edes aina päässyt sinne minne mä olin alkuun menossa. Varsinkin muutama autoilija on jäänyt mulla mieleen kun mä olin heidän kyydissä useamman kertaa vaikkei mulla ollu mitään aikatauluu tai että mä olisin sopinu siitä etukäteen.


    • Anonyymi

      Mikähän on sellainen elämäntilanne ettei seksiä vain pysty harrastamaan? Kyllä masturboinnilla pääsee pitkälle mutta ettei edes kokeile?

    • Etsin neitseellistä naista partneriksi/ suhteeseen..
      Elämäntilanne saa olla mitä vaan.. Ei estä tapaamisia sillon kun on aikaa. Kaikilla on aikaa joskus
      - Älä suotta vitkuttele pidempään..Kirjoittelemalla tutustumaan.
      Profiilissani enemmän ajatuksiani.

      • Valitettavasti se on todellisuutta.. Se on se post apocalyptinen maailma, missä meidän on elettävä ja valikoitava partnerimme tarkoin..
        Se saattaa toki kuulostaa daijulta ihmisistä ketkä eivät näitä asioita kertakaikkiaan ymmärrä. Toki myös niistä kenen kohdalla on jo myöhäistä, mutta heillä se on jo enempiki defenssi..- Ikäänkuin: hei mekin ollaan vielä ihmisiä..Mikäs luulet olevasi.
        -Tavallaan joo, joskin sairaita ja menetettyjä tapauksia minun silmin katsottuna.. Koskaan parantumattomia viruksiahan ne ovat.


    • Sitä en tiedä paljonko neitsyeitä on mutta sinkkuja ja seksittömääsä parisuhteessa olevia on paljon. Ei se ole pahasta jos ei niitä miehiä ei ole ollut ainakin vähemmän pettymyksiä on sattunut kohdallesi.Itsetyydyttämällä saa juuri niin hyvää seksiä kuin viitsii nähdä vaivaa.Miehen näkökulmasta katsottuna runkkaaminen on ihan ok juttu.Tietokoneen kanssa kun vielä touhuaa niin voi valita partnerisaEihän se sama välttämättä ole kuin aito tilanne.Lopputulos kuitenkin sama mälli lentää.Oikeassa elämässä mahdollisuus päästä katsomaan lesbojen vuodeleikkejä ei juurikaan toteudu mutta netti on täynnä peuhaavia lesboja jotka vain odottavat että kovakaluinen mjes katselee heitä ja tyydyttää itsensä.

    • Anonyymi

      Kannattais nyt kuitenkin jossain vaiheessa kokeeksi touhuta miehen kanssa. On meinaan ihanaa kun joku nuolee sun klitorista ja ihan sisältäpäin sormilla runkkaa rajustikin sisäpuolista klitorista. Multa tulee yleensä lopulta ns.female ejaculation. Tosin mukavaa ja sopivaa miesseuraa on vaikea löytää, miehen pitää olla seksikäs, mukava ja empaattinen. muuten homma ei toimi.

      • Anonyymi

        Kyllä juuri tuollaisia miehiä kyllä löytyy.
        Ja toi on just miekelle parasta touhuta glitan kanssa☺


    • Anonyymi

      Harmi, jos sulle ei ole osunut kohdalle sopivaa miestä. En tiedä mikä tilanteesi on. Haluaisitko, että joku mies tulisi ensiksi vaikka katsomaan itsetyydytästäsi. Voisin auttaa sinua ja samalla saisit kikemusta miehestä. Luottamuksella ja rauhallisesti edeten.
      Mistä päin sä oot? Mä oon Hesasta.

    • Nyt olen sinkku. Tykkään siitä. Hoidan itseäni erilaisilla dildoilla. Pidän siitä.

    • Kumppanin löytäminen käy sitä epätodennäköisemmäksi, mitä enemmän kertyy ikää. Siksi, jos etsii, kannattaa etsiä nuorena. Ei kantsi jättää myöhemmäksi. Jos uskoo, että viihtyy myös ikisinkkuna, voi tehdä näinkin.

    • Eihän se seksillinen parisuhde, tai edes kumppanillinen seksielämä ole kaikkien juttu. Masturboiminen on aivan eri asia kuin yhdyntä toisen ihmisen kanssa. Odottaminen on täysin oma asiasi, ja lähdet ns. leikkiin kun sinusta itsestäs sille tuntuu :)

      Odottamisesta sanon kuitenkin sen verran, että kannattaa mielummin ennemmin kuin myöhemmin hankkia kokemuksia kumppanin kanssa - kerta se kuitenkin sinua kiinnostaa. Mitä vanhemmaksi tulet, sitä todennäköisempää on, että akti jännittää ja pelottaa entistä enemmän. Sitten kun ei uskalla "sen ja sen ikäisenä" enää ekaan kertaan ryhtyä, niin helposti jää koko seksikokemus elämästä kokonaan. Uskoisin, että neitsyinä vanhuuteen kuolleita ihmisiä on paljon enemmän kuin moni osaisi odottaa. En toivo kenellekkään sellaista, ellei se ole simppelisti täysin oma valinta :)

      Kaikkea hyvää sinulle, mitä ikinä aiotkaan tehdä :) Masturboiminen on huippukivaa, ja erittäin monipuolista - terveellisyyttä unohtamatta ;)

    • Anonyymi

      Voi hitsi kun se on mahtavaa kun on oppinut tekemään taikoja. Aluksi pidin vähän häveliäänä touhuna mutten enää. Itkuista saa niin paljon iloa ja mielihyvää. Jotenkin vapisen välil himosta kun nautin kiihkeestä hetkestä itseni kanssa. Joskus olis ihana kyllä olla miehen kanssa. Nyt vaan hieman mahdotonta. Sinkku oon ja en nyt kulje baareissakaan. Haaveena olis joku hyväkuntoinen mies joka jaksais panna kunnolla. Niin että ei osaa edes kävellä seuraavana päivänä. Nyt vaan pitää tyytyä omaan kivaan. Päivä alkaa itkulla ja välil loppuukin. Hyvät unet saa myös. Onhan muitakin hyötyjä siitä. Toimii verenkierto hyvin. Orkut vaan on niin kuumia että. Nykyään voi saada jopa 10 peräkkäin. Huh mitä juttua. 😂

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      296
      3339
    2. 203
      2918
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      226
      1973
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1408
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      164
      1256
    Aihe