Sinun someprofiilin seuraaminen on jotenkin auttanut minua jaksamaan tätä ahdistavaa korona-aikaa. Täytyy tunnustaa, että taidan olla koukussa sinuun. Voisitko taas laittaa sinne jotain uutta?
Minä tarvitsen sinua
42
649
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä hän on laittanut viimeksi?
- Anonyymi
Jotain musiikkia muistaakseni.
- Anonyymi
Naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Miehelle.
- Anonyymi
Olisi se parempi jos tarvittas oikeassa elämässä toisiamme.
- Anonyymi
Kauniita unia sulle kulta 💕 kamu halit
- Anonyymi
Tarvitsisin sinua myös oikeassa elämässä! Olet milloin vaan tervetullut, jos haluat käydä kahvilla tai jutella tai kävellä käsi kädessä tai nukkua vierekkäin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitsisin sinua myös oikeassa elämässä! Olet milloin vaan tervetullut, jos haluat käydä kahvilla tai jutella tai kävellä käsi kädessä tai nukkua vierekkäin...
Ludemin kaipaaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ludemin kaipaaja?
Kuka on ludem?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on ludem?
En tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ludemin kaipaaja?
En ole ludemin kaipaaja, enkä tiedä kuka ludem on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ludemin kaipaaja, enkä tiedä kuka ludem on.
Ole onnellinen siitä.
Anonyymi kirjoitti:
Kauniita unia sulle kulta 💕 kamu halit
Ilmeisesti tämä oli meidän pöydän väelle suunnattu viesti kun siinä oli hertan sydämet mukana jolloin se symboli on meidän pöydän väelle määrätty joka viestin yhteydessä ettei viestit mene muiden pöytien kanssa sekaisin ja näin ollen kuka olet ja kenelle toi viesti oli tarkoitettu. Ei ainakaan mulle kun mä olen vain ludemin ja Sannan kanssa täällä ei kukaan tarvitse kirjoittaa että toi oli todennäköisesti Kaisalle kun ludem on vain mun rakkaus nii hänen kanssaan kirjoitus on ehdottomasti kielletty niin oliko se Kaisalle suunnattu viesti???
💕- Anonyymi
IKUISESTILUDEMINTAKIAINE kirjoitti:
Ilmeisesti tämä oli meidän pöydän väelle suunnattu viesti kun siinä oli hertan sydämet mukana jolloin se symboli on meidän pöydän väelle määrätty joka viestin yhteydessä ettei viestit mene muiden pöytien kanssa sekaisin ja näin ollen kuka olet ja kenelle toi viesti oli tarkoitettu. Ei ainakaan mulle kun mä olen vain ludemin ja Sannan kanssa täällä ei kukaan tarvitse kirjoittaa että toi oli todennäköisesti Kaisalle kun ludem on vain mun rakkaus nii hänen kanssaan kirjoitus on ehdottomasti kielletty niin oliko se Kaisalle suunnattu viesti???
💕Piipaa auto taitaa olla oven takana.
- Anonyymi
Ihanalta kuullostais....🥰💋
- Anonyymi
Sehän on vaan näkökulmauskymysys, kun vanha aukee uudestaan ja uudestaan.
- Anonyymi
sinun someprofiilin voit unohtaa myös miehen, ei tuu mitä yksin ei tuollaisen kanssa, ei muidenkaan seurassa, totuus on raaka
haistakkee paska
https://www.youtube.com/watch?v=UxUvtu9OEYA- Anonyymi
Totuus ei välttämättä ole raaka. Totuus voi olla myös pehmoinen ja kimaltava niinkuin lumihanki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus ei välttämättä ole raaka. Totuus voi olla myös pehmoinen ja kimaltava niinkuin lumihanki.
Ota selville totuus...💫😘 Lumijutut me tunnetaan molemmat❄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota selville totuus...💫😘 Lumijutut me tunnetaan molemmat❄
Lumisotasilleko taas haastat? Montas palloa aiot tällä kertaa heittää? ❄😘⛄
- Anonyymi
Mä en ymmärrä että pitää kytätä jonkun some juttuja. Jos ei edes ole kunnon yhteyttä, niin itsensä tuollaisella hajottaa.
Jotenkin ahdistavaa tuollainen stalkkaaminen- Anonyymi
Ymmärtääkseni somestalkkaaminen ei nykyään ole edes kovin harvinaista. Voikohan sitä edes sanoa stalkkaamiseksi, jos haluaa tutustua toiseen somen kautta tai seurata hänen tiliä? Eiköhän se some ole justiinsa sitä varten, että muut ihmiset voi käydä sivuja katsomassa. Jos alkaa se alkaa ahdistaa, niin ainahan voi piilottaa omat tietonsa tai koko sivunsa, estää jonkun henkilön tai lopettaa somettamisen. Ei tässä nyt sentään siitä ole kyse, että kykkisin jossain pusikossa hänen kotinsa lähellä. Sitä voisi jo sanoa stalkkaamiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärtääkseni somestalkkaaminen ei nykyään ole edes kovin harvinaista. Voikohan sitä edes sanoa stalkkaamiseksi, jos haluaa tutustua toiseen somen kautta tai seurata hänen tiliä? Eiköhän se some ole justiinsa sitä varten, että muut ihmiset voi käydä sivuja katsomassa. Jos alkaa se alkaa ahdistaa, niin ainahan voi piilottaa omat tietonsa tai koko sivunsa, estää jonkun henkilön tai lopettaa somettamisen. Ei tässä nyt sentään siitä ole kyse, että kykkisin jossain pusikossa hänen kotinsa lähellä. Sitä voisi jo sanoa stalkkaamiseksi.
Faces ja instagramis stalkkerointi on tätä päivää....😄 Outolintui on ne jotk ei siel viel ole eikä omaa sometilii...😉 paras kyttäyspaikka jos ei oo muut yhteyt käytettävis yhteydenottoon...😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Faces ja instagramis stalkkerointi on tätä päivää....😄 Outolintui on ne jotk ei siel viel ole eikä omaa sometilii...😉 paras kyttäyspaikka jos ei oo muut yhteyt käytettävis yhteydenottoon...😍
Itse olen seurannut hänen tiliään ihan normaalisti, kuten muidenkin ystävieni. Viestejä kyllä laitoin hän mielessäni kunnes hän poisti mut.. Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei tässä nyt sentään siitä ole kyse, että kykkisin jossain pusikossa hänen kotinsa lähellä."
vai niin...
- Anonyymi
Ei kai vielä kuitenkaan ole lailla kielletty ihmisiä tapaamasta toisiaan.
- Anonyymi
Ei ole🤭 Aikuiset saa tavata aivan vapaasti...🌟 Jos uskaltaa...😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole🤭 Aikuiset saa tavata aivan vapaasti...🌟 Jos uskaltaa...😊
Kamerat ym kyttääminen on sairasta. Ootko joku sosiopaatti. Se on todella loukkaavaa ja ahdistavaa. Mihinkä pystyisitkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamerat ym kyttääminen on sairasta. Ootko joku sosiopaatti. Se on todella loukkaavaa ja ahdistavaa. Mihinkä pystyisitkään
Mustasukkaisuus ei ole hyväksi.
- Anonyymi
Ethän edes voi nähdä someani enää kun minut poistit.. Miksi sinua se kiinnostaisi. Vai katsotko profiiliani jonkun muun tilin kautta? Minkä tilin kautta minut näät? Kaverin vai jonkun kaverin?
- Anonyymi
Jonkun muun tarkoitin?
- Anonyymi
En ole poistanut sinua somesta, joten olen varmaan joku muu kuin se kenelle tuo viesti oli tarkoitettu. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole poistanut sinua somesta, joten olen varmaan joku muu kuin se kenelle tuo viesti oli tarkoitettu. -ap
Minulla on hieman eri tilanne kuin aloittajalla en tunne kyseistä ihmistä tiedän hänet kyllä.
Ei oikein viitsi vierasta ihmistä kysyä facebook kaveriksi vaikka monet varmaan niin tekevätkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on hieman eri tilanne kuin aloittajalla en tunne kyseistä ihmistä tiedän hänet kyllä.
Ei oikein viitsi vierasta ihmistä kysyä facebook kaveriksi vaikka monet varmaan niin tekevätkin.Aina voi kysyy kaveriks...vastaus kertoo kaiken, hyvääksy sut tai ei kaveriks....😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi kysyy kaveriks...vastaus kertoo kaiken, hyvääksy sut tai ei kaveriks....😊
Taidan jättää väliin taitaa kumminkin mennä sen ein puolelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi kysyy kaveriks...vastaus kertoo kaiken, hyvääksy sut tai ei kaveriks....😊
Vanhoja heiloja ainakaan hyväksy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhoja heiloja ainakaan hyväksy
Klo:13.02 on minun viesti siitä voi päätellä.
- Anonyymi
Pyytäisit kaveriks tai jotain..
- Anonyymi
Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi?
Ei tarvis stalkata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvis stalkata
En ole stalkannut ei ole stalkkaamista jos sellaista väität olet hermoheikko.
- Anonyymi
Täytyy tunnustaa, että ihan sama toisinpäinkin (m-n). Alkoi jo kyllä paljon ennen koronaa. Vähän hävettää, mutta ei siinä varmasti mitään pahaa ole, jos kerran julkinen profiili.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940