On täälläkin ristiriitaista viestintää

Anonyymi

Ensin täällä kehotetaan koko ajan toimimaan, ota yhteyttä, kerro tunteesi jne jne.
Kun sitten kerrankin kirjoitin, että näin teen, olenkin tyrkky joka ei kiinnosta. Ootte te vaan niin ristiriitaisia hahmoja, että sääliksi käy. Kellään ei ole ensimmäistäkään mielipidettä, tärkeintä on olla erimieltä ja loukata toisia. Sairaita te olette joka iikka täällä pätemässä, kun oikeassa elämässä teitä ei ole olemassa kuin vanhemmillenne.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos haluat tyypillä on mielipiteet

• Anonyymi

Se voi olla totta. En ole niitä lukenut vähään aikaan. Pitää vilkaista, jos niitä vielä tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se voi olla totta. En ole niitä lukenut vähään aikaan. Pitää vilkaista, jos niitä vielä tulee.

Varmaan lukutilassa ja oottaa kaipaako sitä kukaan edes tänne

• Anonyymi

Jep ja sitten kun toinen lähestyy niin suurinpiirtein usutetaan poliisit perään.

• Anonyymi

Yleensä sellaiseen on hyvät syyt niin toimia.

• Anonyymi

Niin totta. Ensin hyökätään päälle, että ota yhteyttä mitä täällä kirjoitat. Jos kerrot ottavasi yhteyttä, soitetaan poliisille ja haukutaan tyrkyksi stalkkeriksi. Johtuukohan se siitä, että suurinosa palstaa lukevista taitaa olla parisuhteessa ja täällä vaan mustasukkaisena kytiksellä?

• Anonyymi

Mitähän kautta se viesti tulee? Suoraan vai Savon kieroon? Kauhea ikävä tuli mulle.

• Anonyymi

Suoraan mutta hiukan kieroon.

• Anonyymi

Mitä odotat? Kuinka paljon tarvitset todisteita siitä että maailma on paha? Jumala yksin on hyvä, syylistyithän sinä itse juuri pilkantekoon. Ei tämä maailma ja sen ihmiset ole hyväntekijöitä. Itse määrittelemänsä "hyvän" tekijöitä löytyy tietysti aina, mutta valhe kantaa vain sen matkan kuin se ei joudu päivänvaloon.

• Anonyymi

Tämä ei ole Paikka mistä ees voi kysyä. Kandee kysyy iha frendeilt tukee ei täält.

• Anonyymi

En puhu orastavista rakkauksistani frendien kanssa. Etkö tiedä, että ystäväsi ei aidosti halua sun rakastuvan. Sehän menettää sun riippuvuuden häneen. Älä puhu heille mitään ennenkuin olet suhteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En puhu orastavista rakkauksistani frendien kanssa. Etkö tiedä, että ystäväsi ei aidosti halua sun rakastuvan. Sehän menettää sun riippuvuuden häneen. Älä puhu heille mitään ennenkuin olet suhteessa.

Hanki parempia ystäviä! Oikeat ystävät toivoo sun parasta.

• Anonyymi

Toisten mielipiteillä ei ole väliä, teet niin kuin itsestä parhailta tuntuu.

• Anonyymi

Niin kai.

• Anonyymi

Tietenkin kaikki toimii näin omassa elämässään. Aloitus on provo.

• Anonyymi

Ota huomioon se, että jos joku kehottaa toimimaaan se ei välttämättä ole se, joksi luulet. Anonymiteetti sekoittaa kaiken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      91
      7462
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3602
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1836
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1040
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      923
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      901
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      722
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      652
    Aihe