Tuleeko meistä

Anonyymi

Enää kavereita, vaikka sun "painajainen" toteutuu? Vaikka sen ei pitäs olla sun painajainen, oikeasti😅 olisit onnellinen, jos musta välität, mä halusin pitää teidät molemmat alusta asti.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mkä painajainen ja mitkä teidät?

      • Anonyymi

        Muakin kiinnostaa.. Mietin asiaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muakin kiinnostaa.. Mietin asiaa..

        Tarkoitan, että sinut haluan joka tapauksessa.. Pelkään vaan että haluan sinua enemmän, useammin.. Vastaan jotain kohta tuonne missä on keskustelu kesken..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan, että sinut haluan joka tapauksessa.. Pelkään vaan että haluan sinua enemmän, useammin.. Vastaan jotain kohta tuonne missä on keskustelu kesken..

        Vastaahan sinne, ei hoppua,


    • Anonyymi

      En usko.

    • Anonyymi

      Ei tule.

    • Anonyymi

      tekstisi ei oikein vaikuta siltä, että varsinaisesti haluaisin sunlaisia kavereita

    • Anonyymi

      Onks väliä tuleeko?

    • Anonyymi

      Ei ketään voi omistaa. Pidä siitä siitä kiinni, joka haluaa omistettavaksi.

      • Anonyymi

        Näinpä! Tämä on mottoni


    • Onneksi en mene enää tohon retkuun että luulen näitä viestejä ludemilta minulle kirjoittavan kun tänään astui voimaan hertan sydämet jokaisen meidän pöydän väelle suunnatuissa viesteissä jottei tule epäselvää mikä viesti on mulle näin vältymme kaikki turhilta riidoilta jotka ovat aiheutuneet juurikin näiden viestien väärinkäsityksistä ja siitä syystä käytämme jokaisen viestin yhteydessä hertan sydämet jolloin viestit jotka sisältävät niitä ovat meidän pöydän väelle suunnattuja. Että tämä on mun eka kerta kun en ole hyökkäämässä kimppuusi kuin yleinen syyttäjä kun et ole ludem ja muilta naisilta en halua mitään viestejä kun mä haluan olla vain ludemin kanssa ja vain häntä haluan enkä tarvitse ketään muuta kuin ludemin ja sitten kun hän minut huolii suhteesee niin luotan siihen että ludem valkkaa mulle jotku ystävät joiden kanssa olen tekemisissä kun mä luotan siihen että ludem ajattelee aina meidän suhteen parhaaksi siitä syystä en itse valitse mitään kavereita kun mä en aina niin huomaa kuka on haitaksi mun ja ludemin suhteelle mutta ei minulla ole muutenkaan mitään niin tärkeää mistä en hänen vuokseen voisi luopuu ja ei mulla ole mitään salattavaa häneltä ollut koskaan että se rekisteröity nicci on mun mielestä niin hyvä idea ja sen takia en ole kertaakaan tänää uhkaillut ketään. Kummallista ettei mun käpy ole pelannut palstalla tänää kertaakaan kun mä luotan siihen että ludem on niin rehellinen mulle ettei se muille ihmisille kirjoita täällä.



      💕

      • Anonyymi

        Et ole terve. Ei ketään kiinnosta sun sairaat hahmo kirjoittelut jätä normaalit ihmiset rauhaan.


    • Anonyymi

      💖 olen aina ja ikuisesti sinun, vain, se on unelma, josta haluan pitää kiinni kynsin ja hampain,

      olet upean näköinen, ja todella uskomattoman kaunis, että pahaa oikein tekee,
      joten, se on minulle todella suuri unelma, vain,

      mutta, koita huolehtia itsestäsi, sillä sinä olet minulle se kaikkein tärkein mitä kuvitella saattaa, vain, 💖

      • Anonyymi

        Ole aina ja ikuisesti itsesi.


      • Anonyymi

        Sinäkin olet minun unelmani jo vuosien takaa.. Nyt vasta upean monikerroksellinen oletkin, olet kaikki sielu, ruumis ja järki ❤


    • Anonyymi

      Teet tietenkin niin kuin sydämesi sanoo, ei siihen ole minulla eikä kellään muullakaan mitään sanomista. Tietenkin tämä on ollut raskasta, sydän vereslihalla tässä on menty jo pitkään. En pysty katsomaan vierestä onneasi toisen kanssa, minun on nyt otettava etäisyyttä tähän kaikkeen.

      • Anonyymi

        Ei ole onnea toisen kanssa. Pelkkää tuskaa päivästä toiseen.


    • Anonyymi

      Jospa vaikka menettäisi mielummin heidät molemmat? Kun ei kerta yksi kelpaa kerrallaan.

      • Anonyymi

        Menetän sitten sen jonka luona nyt olen. Yksi kelpaa oikein hyvin jos vain hän minut huolii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menetän sitten sen jonka luona nyt olen. Yksi kelpaa oikein hyvin jos vain hän minut huolii.

        Kukasta kukkaan lentäjä. Säälittävä reppana ei herätä mitään hyviä tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukasta kukkaan lentäjä. Säälittävä reppana ei herätä mitään hyviä tunteita.

        Höpö höpö et tiedä asiasta mitään.


      • Anonyymi

        Nyt ei ole kyse kahdesta "kumppanista" kolmen ihmisen väleistä.


    • Anonyymi

      Kaveri suuttuu kun löysit huonon puolison eli hänen vihamiehen?
      Puoliso jätti kun löysit uuden tilalle?
      Haluat pitää molemmat kaverit jota toista kohtaan sinulla on tunteita?


      Ei aukee..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe