Sitä kun ei ole suotu , sitä tolkkua, Trumpin ihailijoille.
Järkikin sanoo, ettei moisesta provosoinnista ja jopa väkivaltaan yllyttämisestä
synny muuta kuin kurjuutta, ja lisää syrjäytymistä ym pahoinvointia kansalaisille.
Suoraansanoen aivan sairasta !
Toivottavasti suomalaiset pysyvät tolkun ihmisinä!
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Totta. Halla- Aho vetäytyy vastuusta, vaikka omia kannattajiaan yllyttää Suomessa aivan samaan. En olisi uskonut mestarista tuota, Erkkikin näki nyt hänen lävitseen.
- Anonyymi
Tolkun ihminen poliittisen ajojahdin kohteena:
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000007928448.html
Lapsiin kohdistunut rikosepäily etenemässä syyttäjälle – vasemmistopoliitikko syyllistynyt mahdollisesti muihinkin rikoksiin - Anonyymi
Niinhän se on että Suomessa on tasan 1 ääripuolue, jonka valtaannousu vois suistaa meidät samalle polulle kuin Trumpin Jenkkilä oli. Sellaista kaaosta välttääkseen kannattaisi äänestää jotakin rauhanomaisia puolueita, jotka oikeasti haluaa panostaa oikeisiin asioihin kuten koulutukseen, terveydenhuoltoon ja työllistymiseen. Eikä vain öyhötä jostakin maahanmuutto asiasta alvariinsa.
- Anonyymi
Rikostilastot kertovat totuuden, sieltä voit katsoa ketkä täällä niitä rikoksia tekevät. Sieltä kyllä löyty totuus.
- Anonyymi
No, laitahan mitä tilastoja kehiin kun kerran tiedät :)
- Anonyymi
Se vaan ettei noihin rikostilastoihin ole luottamista.
Nythän tutkitaan äärioikeistoon kuuluvien poliisien rikoksia.
Siltäkin osin ollaan Trumpin tiellä. Toivottavasti pakitetaan heti. Se on tuhon tie.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652