Moi! Kiertäkää kaukaa Salmivirta yhtiöt autokorjaamo mänttä.Tekee huonoa jälkeä!! Itsellä oli auton kytkin pettänyt ja oli siellä korjaamolla niin pari päivää kesti vitun kytkin ja petti! Ja siellä yrittäjä vielä ottaa omiin liiveihin rahaa.Eli myynti tapahtuu ohi kassan!! Asia on tosi.
Salmivirta yhtiöt
8
1551
Vastaukset
- Anonyymi
Normaalistikkin ajaessa Lappiin menee reitti Seinäjoen kiertäen
- Anonyymi
Itselläni meni autokaupan purku mallikkaasti Salmivirta yhtiöllä.Käskettiin jättää avain pöydälle ja painua vittuun.Salmivirta Simo sanoi että ei ole ikinä mitään asiaa takaisin asiakkaaksi.Eikä puhettakaan hinnan hyvityksestä.On ihan tuore tapaus.Että tällä lailla hoidetaan asiakaspalvelu kyseissä firmassa.Tuo rahan taskuun rahan laittaminen on tuttu ilmiö kyseisessä firmassa.Tästä on mennyt ilmoitus sekä kuluttajasuojaan että verohallinto on.Toivottovasti siitä on edes jotain hyötyä.
- Anonyymi
Olen kuullut että Sumopoika Simo Salmivirta käy asiakkaiten kimppuun myös niiden harvojen nais asiakkaitten kimppuun.Tämä on huhun asteella mutta törkeätä.
- Anonyymi
Kyllähän tuo salmivirran mulkku on käynyt asiakkaiden kimppuun.
On lyönyt turpaan.Sekä on laittanut omiin taskuihin jos asiakkaat maksaa käteisellä.Asiakkaat kun maksaa käteisellä ja sen kerran kun kortilla yrittää maksaa niin jostain kumman syystä maksupäätteet ei toimikaan.
- Anonyymi
Jos asiakas maksaa käteisellä niin satavarmasti salmivirta ei laita euroakaan siitä kassaan.Vaan kaikki päätyy omien taskujen pohjalle.Huolloista ei saa minkäänlaista kuittia edes pyydettäessä.Tästä saisi joku tehdä ilmoituksen verohallintoon ja poliisille.
Ehkä hänen käyttämänsä laskutus firma innovoice on kiinnostunut. - Anonyymi
Salmivirta otti 500 euroa kassaan ja 620,60 euroa omiin liiveihin 22.4.2022
- Anonyymi
Sen salmivirran olisi kannattanut pysyä vaan pelkästään fillari kauppiaana.Se homma Ainoastaan onnistuu.
- Anonyymi
Ei saatana :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831579Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721390Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271354Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
- 11941