Aihe

Oops! Messengerin

😮👓📘 päivitys toi näkyviin muutaman rivin mitä en ole aiemmin nähnyt. Olen voittanut ifin arpajaisissakin 1.12.2017 hälyttimen, enkä aiemmin ole tiennyt siitä mitään. Pitäisiköhän kysyä, että vieläkö sen saisi.

6.4.2014 joku on kehunut koiraani. Yhteystietoja siitä ei näe. Padasjoen apteekki on onnistunut lähettämään kasvovoide mainoksen vaikken ole apteekin kanssa ollut missään tekemisissä. Onhan niitä apteekkeja lähempänäkin. 16.2.2020 on ilmoitus että "olette nyt yhteyksissä messengerissä" ja kun sen avas niin siellä lukee, että henkilö ei ole tavoitettavissa messengerissä. Olen katsonut viestit aina kun on ollut ilmoitus uudesta viestistä, joten en ymmärrä mistä nuo ylimääräiset ovat tulleet näkyviin.

Tulipas pitkä esipuhe siihen, että välillä kannattaa tarkistaa koko messenger. Jos vaikka kaivattu on saattanut kirjoittaa viestin 😍👍

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ou nou :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29537
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20807
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14057
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10847
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7984