...ja republikaanifanaatikkokannattajia kongressin valtausyrityksessä.
He eivät tehneet mitään väärää.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000007725342.html
Uhreina demokratia ja muutama ihminen, mutta sellaista sattuu, tämä on Halla-ahon viesti kannattajilleen. Olkaa villejä ja varuillanne.
Halla-aho: me tuemme Trumppia...
31
64
Vastaukset
- Anonyymi
Esittääkö Huhtasaari Trumpille valkoisen ristin ritarimerkkiä?
- Anonyymi
Luhtasääri avaa haaransa...
- Anonyymi
Perussuomalaisten kuulapääosasto on järjestänyt kesäleirejä, joissa harjoitellaan ampumaan ministereitä. Mestari on lataillut ampumisvideoita nettiin. On vain ajan kysymys, kun persut yltyvät terroritekoihin.
- Anonyymi
No mutta se on sitä parempaa ampumista...
- Anonyymi
Perinteinen vasemmistolaisuus on pohjautunut väkivaltaan.
Toimintakaava on aina sama. Uskotellaan joillekin ihmisille, että he ovat "sorrettuja" ja saavat vapautuksen kun aloittavat vallankumouksen ja nousevat itse "sortajan" paikalle "valtaan".- Anonyymi
Capitolin valtaus oli selvästi ennaltasovittua näytelmää. Etkö tajua?
- Anonyymi
Vihervasemiston ääriökkräitit alkoi vihan lietsonnan.
- Anonyymi
Montako poliisia siellä kuoli, aika veretön vallankaappaus.
- Anonyymi
Jep, valtaajia (maanpettureita) kuoli aivan liian vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, valtaajia (maanpettureita) kuoli aivan liian vähän.
Se naisen kuolema on videoitu kahdesta suunnasta oletko nähnyt.
- Anonyymi
Joo, Washingtonissa oltiin vähän villejä, heh heh.
Mutta siirrytäämpä sitten urputtamaan siitä, miten viheraktivistit viime kesänä lässyn lää ja seli seli. Ja vasurit vuonna 2013 seli seli ja voi voi ja oli se vaan kauheaa. - Anonyymi
Meille Suomalaisille USA on ollut demokratian esikuva, joskus. Perussuomalisille USA:n trumpilaiset ovat esikuvia. Siksi Halla-aho vähättelee tuota vallankaappausyritystä. Hänelle ei merkitse mitään tämä demokratian irvikuva, Trump. Hänelle ei merkitse mitään 4 kuollutta tai 14 loukkaantunutta poliisia.
- Anonyymi
Ei minullekkan merkitse. Sinä olet varmaan lapsi vielä kun olet noin herkkä. hahah
- Anonyymi
AdDicte kirjoitti:
No mitä Halla-aho sitten oikein on sanonut tuosta "valtauksesta"?
Oikeastaan ei yhtään mitään. Mainitsi, että on muuallakin maailmassa ollut rähinöitä.
Mutta missä muualla istuva presidentti on yllyttänyt roskajoukkoa hyökkäämään hallinnon ytimeen? Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan ei yhtään mitään. Mainitsi, että on muuallakin maailmassa ollut rähinöitä.
Mutta missä muualla istuva presidentti on yllyttänyt roskajoukkoa hyökkäämään hallinnon ytimeen?Mutta mitä se kuuluu Halla-ahon sanomisiin ?
Suurempi huoli on Kokoomuslaisten vaalipaniikki kommenteista. Ei taida oikein ajatus kulkea edelleenkään - lausunnosta päätellen.
- Anonyymi
Capitolin valtaus oli ennaltasovittua näytelmää. Näitkö niiden tyypien puvut ja ilmeet? Oli täysin teatraalista ja jopa koomista
- Anonyymi
Hassuinta on, että Kokoomuslaiset, niin kuin aloittajakin, syyllityvät yksinkertaisesti perättömiin väitteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Capitolin valtaus oli ennaltasovittua näytelmää. Näitkö niiden tyypien puvut ja ilmeet? Oli täysin teatraalista ja jopa koomista
Niin varmaan. Ja jokin merkillinen salaliitto taustalla. Sekin Trumpi puhe oli varmaan väärennös, missä hän kehoitti kannattajiaan lähtemään kongressiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hassuinta on, että Kokoomuslaiset, niin kuin aloittajakin, syyllityvät yksinkertaisesti perättömiin väitteisiin.
Noudatat Trumpin totuuskäsitystä. Hänen valheessa on totuus ja oikea totuus on valhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noudatat Trumpin totuuskäsitystä. Hänen valheessa on totuus ja oikea totuus on valhetta.
Tuntuu olevan sinun metodisi. Tuossa sitä täysin tyhjänpäiväistä haistapaska selittelyä, jossa ei sanota mitään mitään, vaan heitetään pallo ilmaan, ja kuvitellaan olevansa fiksuja. Tuollainen kertoo vain siitä, ettei ole osaamista, ymmärrystä perustella asioita, kykenee vainheittelemään väitteitä, ilman perusteita.
- Anonyymi
Trump ja Lenin , samat tavat 1917-2021
- Anonyymi
USA:ssa poliitikot saivat muistutuksen, että vapaassa yhteiskunnassa heitä ei ole valittu kansaa hallitsemaan vaan palvelemaan.
- Anonyymi
Sama on Suomessa.
- Anonyymi
Olen blondi nainen. Kopioin graduni. Palvon Trumppia.
Olen sopivasti uskonnollinen. Etunimeni on Laura.
Kelpaanko siis persu-puolueen jäseneksi?- Anonyymi
Pääset mepiksi oi sinä isämmaallinen viikinkineito!
- Anonyymi
Jos vielä uskot littumaahan niin pääset eturiviin. Tervetuloa!
- Anonyymi
Itse asiassa, suomalaisten ei nyt tästä kannata niin kauheasti vaahdota. Se mitä täällä puhutaan ja otetaan kantaa, on itse tapahtumapaikalla vähempi kuin hyttysen ininä. Capitolin tapahtumilla ja niitä paheksumalla saa lisäpisteitä ja saa huomiota käännettyä pois siitä mikä omassa sisäpolitiikassa olisi nyt tähdellistä ja kiireellistä, mutta jonka punaisesta langasta poliitikot eivät saa kiinni.
Olen oikeastaan samaa mieltä kuin Halla-aho, mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut, hoitakoon amerikanpellet omat sotkunsa ja keskittyköön suomen pellet näihin ympyröihin. Kyllä maailmalla päivittelemistä riittää jos keskittymiskyvyttömät joka suuntaan haluavat sinkoilla.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782