Syytetty saa näköjään olla muistamatta asioita ja vähätellä tapahtumia. Ilmeisesti huumeidenkäyttö vienyt muistin jo nuorena. Ihan turhaa koko homma...
Selvisi oikeudenkäynnistä: syytetty saa unohdella
5
73
Vastaukset
- Anonyymi
Itsekriminointisuoja on oikeusfilosofien kehittämä ihmiskunnan suurin virhe.
Maailmassa on totuus, jos asioita ei käsitellä totuuden mukaan, ei voi olla oikeuttakaan.
Esimerkiksi, on asia josta on kaksi subjektiivista kuvausta, joista toinen on totta ja toinen epätotta.
Kukaan ulkopuolinen ei voi tietää kumpi kuvauksista vastaa todellisuutta.
Siksi itsekriminointisuoja estää asioiden totuuden selvittämisen ja oikeuden toteutumisen.
Oikeus ei voi perustua kuin totuuteen ja siksi itsekriminointisuoja on oikeuden vastaista.
Itsekriminointisuoja oikeuden perustana ei voi perustua kuin siihen, että yhteiskuntajärjestykset perustuvat perustavanlaatuiseen rikolliseen järjestykseen ja sen tarkoitus on suojella rikollista yhteiskuntajärjestystä. - Anonyymi
Sinulle tulee varmaan isona yllätyksenä, että syytetty saa vaikka valehdella silmät ja suut täyteen.
- Anonyymi
Ihan tavallisessa liikenneonnettomuustapauksessa oli niin outoa selitystä, että tuntuu kuin olisi ollut piilokamerassa. Minusta toisaalta ihan sama, mitä rangaistusta tai paljousalennusta se saa, kunhan tiedot ja tapauksen kulku edes olisivat oikein.
- Anonyymi
Jotkut (persut) sanovat että näin nämä asiat koetaan vaikka ne eivät olisikaan totta, siksi totuus ei ole aina niin yksiselitteinen kun kuvitellaan. Ja kyllä syytetty voi unohtaa ja valehdellakin ilman seurauksia.
- Anonyymi
Punikki veti persut esiin asiaan mitenkään kuulumattomana. Taitaa Ylen viimeinen gallup, missä persut ovat ykkösenä ottaa päähän raskaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368662Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1671242Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17896Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657