K-mies, oletko täällä?

Anonyymi

Suutuitko minulle? Et ole nyt vähään aikaan ilmoitellut itsestäsi. Miksi? Mietin että johtuisikohan se siitä, että tein virheen, josta saatoit käsittää, että pilkkaan sinua. Se ei ollut tarkoituksellista! En koskaan halua pilkata sinua!

70

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon justiins asemalle tulossa tuut tuut.

    • Anonyymi

      Kuka K?

      • Anonyymi

        En kehtaa laittaa etunimeä tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kehtaa laittaa etunimeä tänne.

        Se on nyt suotuisaa laittaa ratkaisee kaiken.


    • Anonyymi

      Tämä K mies ei ole suuttunu naiselle, mutta pelkään, että nainen on minulle.

      • Anonyymi

        Mistä syystä tällaiset ajatukset?


      • Anonyymi

        En ole suuttunut. Ehkä joskus olin, mutta en ole enää. Ne vanhat asiat on anteeksi annettu ja jätetään ne taakse.


      • Anonyymi

        En ole ikinä K-miehelle suuttunut.
        Paremminkin niin että itse mokasin tilanteen ja olen siitä pahoillani.
        T:M-nainen , sivusta vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä K-miehelle suuttunut.
        Paremminkin niin että itse mokasin tilanteen ja olen siitä pahoillani.
        T:M-nainen , sivusta vain.

        Mites mokasit? Tuskin oli edes parisuhdetta eli et mokannu kun et edes tekemisissä ollut. Ei koske satusuhteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites mokasit? Tuskin oli edes parisuhdetta eli et mokannu kun et edes tekemisissä ollut. Ei koske satusuhteita

        Hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä K-miehelle suuttunut.
        Paremminkin niin että itse mokasin tilanteen ja olen siitä pahoillani.
        T:M-nainen , sivusta vain.

        Itsellä vähän sama juttu. Paitsi että taidettiin molemmat mokailla. t. eräs toinen M-nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä vähän sama juttu. Paitsi että taidettiin molemmat mokailla. t. eräs toinen M-nainen

        Ja oliko tämäkin minna vuodelta 1998 ja moka se ettet puhunut vasn katsoit vaan etkä kysyny numeroo 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Vautsivau


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä vähän sama juttu. Paitsi että taidettiin molemmat mokailla. t. eräs toinen M-nainen

        Pliis keksi
        M-eukko parempaa. Sano vaikka että hinkkasit toista ukkoo aviovuoteessa kun aviomies tuli paikalle ja yllätti tositoimista! Siinä on oikeesti
        Moka tapahtunu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja oliko tämäkin minna vuodelta 1998 ja moka se ettet puhunut vasn katsoit vaan etkä kysyny numeroo 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Vautsivau

        En ole Minna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä vähän sama juttu. Paitsi että taidettiin molemmat mokailla. t. eräs toinen M-nainen

        Toinen yhtä hyvä moka ois että olit mustasukkainen ja vahingossa siinä tapoit ukkos ja poltit talos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä K-miehelle suuttunut.
        Paremminkin niin että itse mokasin tilanteen ja olen siitä pahoillani.
        T:M-nainen , sivusta vain.

        Tää on m nainen oikeesti
        K nainen ei mies mutta kirjoitin miehen ettet omisi. Omit silti. En tiedä enää miten et omis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites mokasit? Tuskin oli edes parisuhdetta eli et mokannu kun et edes tekemisissä ollut. Ei koske satusuhteita

        En ole myöskään Minna.
        Ei meillä ollut parisuhdetta mutta olisi voinut olla. Meillä oli eräs tilanne jonka mokasin.
        Ei ollut mitään riitaa eikä sellaista.
        Älkää vetäkö aina omia johtopäätöksiänne varmana tietona koska yleensä täällä kirjoittelevat oikeasti aivan muut henkilöt kuin juuri ne teidän " tietämänne ".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole myöskään Minna.
        Ei meillä ollut parisuhdetta mutta olisi voinut olla. Meillä oli eräs tilanne jonka mokasin.
        Ei ollut mitään riitaa eikä sellaista.
        Älkää vetäkö aina omia johtopäätöksiänne varmana tietona koska yleensä täällä kirjoittelevat oikeasti aivan muut henkilöt kuin juuri ne teidän " tietämänne ".

        Aloitus olin K-naiselle. Kirjoitin miehelle ette omisi. Omit oudolla logiikalla kaiken.

        En kaipaa M naisia enkä itse ole K mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole myöskään Minna.
        Ei meillä ollut parisuhdetta mutta olisi voinut olla. Meillä oli eräs tilanne jonka mokasin.
        Ei ollut mitään riitaa eikä sellaista.
        Älkää vetäkö aina omia johtopäätöksiänne varmana tietona koska yleensä täällä kirjoittelevat oikeasti aivan muut henkilöt kuin juuri ne teidän " tietämänne ".

        Aloittajalla oli parisuhde eikä se ollut 1990 luvulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on m nainen oikeesti
        K nainen ei mies mutta kirjoitin miehen ettet omisi. Omit silti. En tiedä enää miten et omis

        Mitä hemmettiä selität????
        Älä luulottele omiasi. Olen oikeasti M-nainen etunimeni alkaa M-kirjaimella , eikä millään K-kirjaimella.
        Pitääkö vääntää rautalangasta????
        Etkö tajua??? Siksi laitoin että M-nainen , sivusta =tarkoittaa sitä että EN ole aloituksen tekijä. EN siis ominut aloitusta , sivusta vain vastasin koska tilanne saman tyyppinen.
        Mulla ei ole tapana omia toisten aloituksia niin kuin eräillä täällä. Olen kirjoitellut omia aloituksia tänne enemmän kuin näin sivusta vastannut.
        Sivusta vastaaminen ei ole omimista , varsinkaan jos kirjoittaa että sivusta kuten kuuluu tehdä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus olin K-naiselle. Kirjoitin miehelle ette omisi. Omit oudolla logiikalla kaiken.

        En kaipaa M naisia enkä itse ole K mies.

        En vastannut sun aloitukseen sulle vaan vastasin K-miehelle joka oli vastannut sun aloitukseen koska luuli että aloitus oli K-miehelle!
        Itse teit aloituksen oudolla logiikalla.
        Huijaat ihmisiä luulemaan että aloitus on K-miehelle , vaikka onkin K-naiselle 😁
        Osaako se sun K-nainen vastata sulle tuon sun oudon logiikan perusteella???😂
        Ps. Tiedoksi sinulle että tähän sinun tekemääsi aloituksen viesteihin vastasi muutkin M-naiset kuin minä. Palstalla todellakin käy muitakin M-naisia .
        T:eräs M-nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hemmettiä selität????
        Älä luulottele omiasi. Olen oikeasti M-nainen etunimeni alkaa M-kirjaimella , eikä millään K-kirjaimella.
        Pitääkö vääntää rautalangasta????
        Etkö tajua??? Siksi laitoin että M-nainen , sivusta =tarkoittaa sitä että EN ole aloituksen tekijä. EN siis ominut aloitusta , sivusta vain vastasin koska tilanne saman tyyppinen.
        Mulla ei ole tapana omia toisten aloituksia niin kuin eräillä täällä. Olen kirjoitellut omia aloituksia tänne enemmän kuin näin sivusta vastannut.
        Sivusta vastaaminen ei ole omimista , varsinkaan jos kirjoittaa että sivusta kuten kuuluu tehdä!

        Nyt kyllä alkaa mennä sekavaksi...Joku siis ei halunnut että joku muu ei omi minun aloitusta, mutta hän ei ominut minun aloitusta?
        t. aloittaja


      • Anonyymi

        Taasko se Mansesterin mustis on liikenteessä?
        Ei kukaan M-nainen aloitukseen vastannut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalla oli parisuhde eikä se ollut 1990 luvulla

        Ei ollut vastaus aloitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vastannut sun aloitukseen sulle vaan vastasin K-miehelle joka oli vastannut sun aloitukseen koska luuli että aloitus oli K-miehelle!
        Itse teit aloituksen oudolla logiikalla.
        Huijaat ihmisiä luulemaan että aloitus on K-miehelle , vaikka onkin K-naiselle 😁
        Osaako se sun K-nainen vastata sulle tuon sun oudon logiikan perusteella???😂
        Ps. Tiedoksi sinulle että tähän sinun tekemääsi aloituksen viesteihin vastasi muutkin M-naiset kuin minä. Palstalla todellakin käy muitakin M-naisia .
        T:eräs M-nainen

        Kirjoituksesta tuntee sinun olevan mies. Valehtelet aika raskaita syytöksiä. Tekstistäsi ei voi terveet henkilöt erehtyä.


    • Anonyymi

      Mun puolesta K mies saa olla missä lystää. Joten pidä hyvänäs, jos kiinni saat. Pleijeri se mies on. Sivusta yks M nainen

      • Anonyymi

        Onko M eukko sulla edes mitään parisuhdetta seksisuhdetta siihen vai oliko moka että et kätellyt 🤣🤣🤣🤣🥲


      • Anonyymi

        Vai kenties ettet kysyny nimee edes tai et luulit et se kiinnostunut ja juttelit täällä sille kuin hänelle 25 vuotta 🤣🙂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Vai se että kuvittelet milloin kenenkin kanssa salanimellä täällä olevan parisuhde
        Kanssasi ??🤣🤣🤣


        Oot sä vähän raukka mut saa susta ja olemattomasti seksi ja parisuhde-elämästäs hyviä vitsejä täällä palstalla 🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai se että kuvittelet milloin kenenkin kanssa salanimellä täällä olevan parisuhde
        Kanssasi ??🤣🤣🤣


        Oot sä vähän raukka mut saa susta ja olemattomasti seksi ja parisuhde-elämästäs hyviä vitsejä täällä palstalla 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Ja kaikki M naiset on taas niin iloisia näistä kauniista sanoista. Tiedätkös, sillä M naisella saattaa olla kysyntää enempi kuin arvaatkaan, mutta kaikki ei kelpaa. Nelivuotiaan tasolle henkisesti jäänyt mies ei vaan ole parisuhdeainesta monenkaan mielestä. Ja sellaisiahan pleijerit ovat.


      • Anonyymi

        Ja ikäsi on 10 v? Opettele edes kirjoittamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai se että kuvittelet milloin kenenkin kanssa salanimellä täällä olevan parisuhde
        Kanssasi ??🤣🤣🤣


        Oot sä vähän raukka mut saa susta ja olemattomasti seksi ja parisuhde-elämästäs hyviä vitsejä täällä palstalla 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Meni sitten näköjään trollailun puolelle taas tämäkin keskustelu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni sitten näköjään trollailun puolelle taas tämäkin keskustelu...

        M-nainen löytää syyn kuin syyn omia. Timot ja JuhaR ät vaihtuu nopeasti K miehiin ja M naisilla on salanimiä kuten S nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni sitten näköjään trollailun puolelle taas tämäkin keskustelu...

        Mokat ja anteeks pyynnöt pierasee jostain palstan jutuista et palstalla jonkun
        Omitun kans joku tilanne.

        Oikeesti
        Hänellä ei oo 25 vuoteen ollut mitään kontaktia
        Kohteeseen eikä kohteella mitään tietoa että tämä henkilö häneen ihastunut. Eikä näin ollen ole mitenkään suuttunu mut tää m nyt keksii
        jotenkin asian sopivan itseensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M-nainen löytää syyn kuin syyn omia. Timot ja JuhaR ät vaihtuu nopeasti K miehiin ja M naisilla on salanimiä kuten S nainen

        ja varmaan kaikki muutkin kirjaimet :))))


      • Anonyymi

        Varmaan joku 5v tuo kirjoittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko M eukko sulla edes mitään parisuhdetta seksisuhdetta siihen vai oliko moka että et kätellyt 🤣🤣🤣🤣🥲

        Täällä kirjoittelee useampi M-nainen , mutta ettehän te pösilöt sitäkään tajua , kun elätte jossain omassa kuplassanne jossa on vain yksi tietämänne M-nainen ja olette saaneet jonkun pakkomielteen että se on vain se yksi ja ainoa tietämänne M-nainen joka tänne kirjoittelee kun eihän täällä nyt muita voi olla.
        Maailma on oikeasti vähän laveampi ja ikävä-palstan kirjoittelija kunta😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M-nainen löytää syyn kuin syyn omia. Timot ja JuhaR ät vaihtuu nopeasti K miehiin ja M naisilla on salanimiä kuten S nainen

        Ootko unohtanut ottaa lääkkeesi?
        Menee kyllä sen verran hourailun piikkiin tänään nuo sun jutut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M-nainen löytää syyn kuin syyn omia. Timot ja JuhaR ät vaihtuu nopeasti K miehiin ja M naisilla on salanimiä kuten S nainen

        Luulotautisi sen kun pahenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko M eukko sulla edes mitään parisuhdetta seksisuhdetta siihen vai oliko moka että et kätellyt 🤣🤣🤣🤣🥲

        Meillä on suuseksisuhde😉


    • Anonyymi

      M naisten salaliitto. Jospa palstalla onkin vain M naisia?

      • Anonyymi

        Surullista ämmän kannalta että kellekään ei
        Edes panoks kelpaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullista ämmän kannalta että kellekään ei
        Edes panoks kelpaa

        Siitä puhe mistä puute. Itsestäs taidat puhua taas.


      • Anonyymi

        Hohhohoo! Meitä M-naisia on täällä kymmeniä, ja me aiotaan vallata tämä palsta!


    • Anonyymi

      ja M tarkoittaakin miestä

    • Anonyymi

      Ehkä ap:n kannattaisi laittaa enemmän tunnisteita itsestään, niin ei sivusta huutelijat sekoittaisi pakkaa liiaksi.

      • Anonyymi

        Alkaa jo melkein kiinnostaa, mitä pahaa joku M naisparka on tälle naiselle/miehelle/muunsukupuoliselle tehnyt, kun tämä jaksaa haukkua joka kirjoituksen, jossa allekirjoittajana on M nainen. :))


      • Anonyymi

        Menipä jotenkin tosi alatyyliseksi tämä ketju...Hohhoijaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menipä jotenkin tosi alatyyliseksi tämä ketju...Hohhoijaa...

        Tätähän mielikuvitusleikkiä haluat M-nainen sivusta. Osallistu leikkiin nyt kun tänne asti oot tullu sitä hakeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätähän mielikuvitusleikkiä haluat M-nainen sivusta. Osallistu leikkiin nyt kun tänne asti oot tullu sitä hakeen

        Sinun ehkä kannattaisi mennä hoitoon.


      • Anonyymi

        Ihan itseksesi saat leikkiä tuota leikkiäsi.
        En ole tuo sinun mielikuvitus ystäväsi M46 vaikka sivusta kirjoitinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa jo melkein kiinnostaa, mitä pahaa joku M naisparka on tälle naiselle/miehelle/muunsukupuoliselle tehnyt, kun tämä jaksaa haukkua joka kirjoituksen, jossa allekirjoittajana on M nainen. :))

        On huomattu että kommentoi ja provosoi jatkuvasti. Luultavasti se sama monessa ketjussa. Kärsii ja näkee vaivaa. Ahistaa...
        -Sivusta


    • Anonyymi

      Nyt kyllä menee tässä ketjussa henkilöt aivan sekaisin.

    • Anonyymi

      Täällä kirjoittelee ainakin kaksi M-naista. Olen heistä toinen, ei se M-nainen sivusta. En kaipaa Juhaa, enkä ala nettiseksiin tuntemattomien kanssa.

      • Anonyymi

        M olisi aika hollilla, jos tiedät mitä tarkoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M olisi aika hollilla, jos tiedät mitä tarkoitan.

        Ai niinkö!? Oletko K?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niinkö!? Oletko K?

        Muna sitä
        Se tarkoitti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muna sitä
        Se tarkoitti

        Ja K tarkoittaa mielestäsi k.lli. Kukaan ei olisi arvannut. Ett sulla on muna ja k.lli hollilla.
        M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muna sitä
        Se tarkoitti

        Jaa että munako olisi hollilla? No, siinäpä on sitten.


    • Anonyymi

      No en minäkään tunne miestä, josta tuo M naisen vihaaja puhuu, enkä ala nettiseksiin kenenkään kanssa. T: Se toinen M nainen, joka vähän ehkä provosoitui ensin ja heitti sitten lekkeriksi. Öitä. Pahoitteluni aloittajalle, että ketjusi meni pilalle. Lupaan olla tulematta sivusta enää mihinkään ketjuusi K miehelle. Oli vaan jotain liian pahasti hampaankolossa yhtä K miestä kohtaan. K miehiä on paljon. Oma kaipaamasi voi olla vaikka kuinka hyvä mies. Ehkä.

    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä. è

      • Anonyymi

        16pas, enkä jaksanut lukea nyt kuin sut. Luin jo eilen, että on M-naiselta K-miehelle ja tappeluksi män.


      • Anonyymi

        Ohhoh


      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa rippaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        16pas, enkä jaksanut lukea nyt kuin sut. Luin jo eilen, että on M-naiselta K-miehelle ja tappeluksi män.

        Ei ollut aloituksessa niin. Mut toi kaikkia M-kirjaimella alkavia naisia ja myös miehiä inhoava trolli väänsi sen niin. Mielenrauhaa🌞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        16pas, enkä jaksanut lukea nyt kuin sut. Luin jo eilen, että on M-naiselta K-miehelle ja tappeluksi män.

        Minä en tapellut täällä kenenkään kanssa, vaan M-nainen sivusta ja kiimainen trolli tappeli keskenään, muitakin taisi olla soppaa hämmentämässä. t. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut aloituksessa niin. Mut toi kaikkia M-kirjaimella alkavia naisia ja myös miehiä inhoava trolli väänsi sen niin. Mielenrauhaa🌞

        Ei ollut aloituksessa niin, mutta myöhemmin kirjotin, että M-naiselta. Jos joku seurasi sivusta keskustelua, niin sen kyllä huomasi. t.ap, joka on myös M-nainen, muttei M-nainen sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut aloituksessa niin, mutta myöhemmin kirjotin, että M-naiselta. Jos joku seurasi sivusta keskustelua, niin sen kyllä huomasi. t.ap, joka on myös M-nainen, muttei M-nainen sivusta

        Kivaa. Onhan niin että M naiset nukkuu kiltisti koko yön.


    • Anonyymi

      Tämä K-mies ei ole varsinaisesti loukkaantunut, mutta hämmentynyt ja epätietoinen.
      Lisäksi en halua kommunikoida pelkällä WA: lla.
      Pidän enemmän juttelusta kasvotusten, ja sen puute pyynnöstä huolimatta harmittaa.

      Mietin kyllä K-naista joka päivä. Mutta mulla on epävarmuutta kysyä häneltä tahtoisiko nähdä. Syksyllä hänellä ei ollut tahtoa.
      Emme edes asu kovin kaukana toisistamme.

      • Anonyymi

        No daa! Kerro jotain uuutta! Sillee 8 vuotta toikin ollu tiedossa mut kun ne yhteydet ja tapaamiset ei tapahdu palstalla sopien tai sattumalta ja se on 8 vuoden ongelmas ettet hokaa sitä. Seinään seinään kävelet vaan


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe