Sara Sieppi esittää leipuria

Anonyymi

Viimeisimmässä storiessaan esittelee rintojensa ohella coca-cola kakkua ja kertoo, että ohjeen voi hakea googlesta. Aivan niin kuin hän olisi itse tehnyt tuon kakun. uskokoon kuka haluaa mutta kun on nähnyt hänen uppomunan valmistamisen ym ym ei todellakaan mene läpi että hän olisi sen itse tehnyt. Jos olisi tehnyt niin aivan varmasti olisi kuvannut valmistusvaiheet mutta noloahan se olisi näyttää miten leipomistaitoinen ystävätär tuo kakun hänelle valmiina. katsotaanpas , onko pokkaa vastata kommenteissa esitettäviin kysymyksiin, onko hän tehnyt kakun itse vai jättääkö kylmästi vastaamatta.

Mikä ihme siinä on että mitä enemmän tätä tissityrkkyä , sitä enemmän häntä inhoaa!

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä minä mielelläni Saran touhuja katselen.

      • Anonyymi

        Takerrut epäolennaisuuksiin. Kakku kun kakku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takerrut epäolennaisuuksiin. Kakku kun kakku.

        Sulatettua suklaata rikottuun cokis pulloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takerrut epäolennaisuuksiin. Kakku kun kakku.

        Joo, mutta ne stereot🤒


    • Anonyymi

      Yhdyn ihmettelyysi. NIMITTÄIN en ymmärrä miten Sieppi voi ärsyttää ketään noin paljon ? Lakkaa hyvä ihminen seuraamasta, jos työtä tekevä ja asiansa hoitava nainen noin kovin saa hermosi kireälle. Sitä paitsi uskoakseni osaa kyllä leipoa yhden kakun ihan itse.

      • Anonyymi

        Mitäänsanomaton persoona. En katso tulevaa nyyhkytarinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäänsanomaton persoona. En katso tulevaa nyyhkytarinaa.

        Sieppi ärsyttää yksinkertaisesti sen takia, kun on ihan jatkuvasti sama virnotus naamalla ja silikonit pullistettuna lehdissä!! Ei koskaan mitään asiaa, pelkkä virnotus tai valitus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäänsanomaton persoona. En katso tulevaa nyyhkytarinaa.

        Ja miksi minua kiinnostaisi mitä katsot televisiosta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieppi ärsyttää yksinkertaisesti sen takia, kun on ihan jatkuvasti sama virnotus naamalla ja silikonit pullistettuna lehdissä!! Ei koskaan mitään asiaa, pelkkä virnotus tai valitus!

        Sieppi pilaa lopullisesti tuolla joutavalla jokapäiväsellä touhotuksellaan maineensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksi minua kiinnostaisi mitä katsot televisiosta ?

        Katsos täällä on nyt muitakin kuin SINÄ. Kiva tietää, että on muitakin jotka eivät noita hömppäohjelmia katso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäänsanomaton persoona. En katso tulevaa nyyhkytarinaa.

        En minäkään. Tiedetään mitä vinkumista se on


    • Anonyymi

      Sara kerää suuret katsojamäärät TV-ohjelmiin, mainostajatkin tykkää.

      • Anonyymi

        Kestääkö katsoa jonnijoutavan tyrkyn itsensä hypettämistä.hypettämistä. Varmaan saa nauraa, kun lapsen tasolla oleva tekotissiteline esittää osaamattomuuttaan.


      • Anonyymi

        Näin on ja miksei olis , paranee vaan koko ajan upee!!!!!


      • Anonyymi

        Täytyyhän tuota ohjelmaa nyt sen verran katsoa , että näkee , miten sara raataa hiki otsassa hommissa! eikö hän juuri loppuvuodesta alittanut sitä , ettei ole kerennyt lomaa pitää, kun on ollut pelkkää työtä ja työtä.. nyt sitten nähdään, mitä tuo niin raskas ja stressaava työ on!


    • Anonyymi

      Kuluttaa kasvonsa ja hankki suotta huonon maineen itselleen toisinsanoen kun tämä vaihe on mennyt , ei kukaan huoli häntä mihinkään vakavasti otettavaan ohjelmaan tai yritykseen.

      • Anonyymi

        Ei se haittaa kun Sara on niin ihana muuten.


    • Anonyymi

      Aloittaja, Sara saa näkyä omissa stooreissaan ja kuvissaan ihan niin usein kuin haluaa. Ja 204.000 seuraajaa on samaa mieltä.

    • Anonyymi

      No niin ny tää renessanssinero ja kaikkien alojen erikoisosaaja sitten julistaa ilta-sanomissa tehneensä itse sen kokis kakun . uskokoon kuka haluaa mä en usko!

      • Anonyymi

        Lapsikin osaa sulattaa suklaata, rikottuun cokis pulloon ja laittaa jätskiä täytteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsikin osaa sulattaa suklaata, rikottuun cokis pulloon ja laittaa jätskiä täytteeksi.

        Mutta ne munkit...ayayayayyyee🤒


    • Anonyymi

      Uskomaton Cokis kakku. Sulatettua suklaata Cokis pullon puolikkaaseen. Jotain valmis mössöä sisään. Juhlien tarjoiluja esitelty. Tarjoilut jonkun sponsorin lahjoittamia. Tuskin osaa itse muuta kuin maalata omaa pärstää.

    • Anonyymi

      200.005 seuraajaa nyt. Cociskakku toi heti 1.000 seuraajaa lisää. Hyvä Sara, juuri näin toimii hyvä markkinointi. Ihanaa kun kerrankin insta jossa jotain muuta kuin kulunutta jumppaa ja vihersmoothieta.

      • Anonyymi

        Todellakin ja kakku oli todella hieno!


      • Anonyymi

        Meinaatko ,että nämä Mr. Jamal ja Babu Shah &kumpp. ja mitä nämä Saran seuraajat nyt ovatkaan, olisivat kiinnostuneita varamissin cociskakusta? Enemmän taitavat olla munkkien ja ehkäpä tortunkin perään. Tokihan torniolainen Hinkki-Saara osaa konstit nostattaa seuraajamäärää mutta tässäkään tapauksessa määrä ei korvaa laatua. Vasn mitäpä se saara laadusta, päasia että kassakone kilisee!


    • Anonyymi

      Korjaus lukuun...kirjoitusvirhe. 205.000 tietysti.

      • Anonyymi

        Päivittäin saamme, halusimmepa tai ei, nähdä Sara Siepin paksusti meikatun naaman, ja pullistetut silikonit lehdessä!! Miksi ihmeessä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivittäin saamme, halusimmepa tai ei, nähdä Sara Siepin paksusti meikatun naaman, ja pullistetut silikonit lehdessä!! Miksi ihmeessä??

        Liika on liikaa, ja nyt ton Siepin naama (ja silikonit) on ihan oikeasti liian usein esillä!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivittäin saamme, halusimmepa tai ei, nähdä Sara Siepin paksusti meikatun naaman, ja pullistetut silikonit lehdessä!! Miksi ihmeessä??

        Onpa Saran naama sairaan värinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa Saran naama sairaan värinen?

        Ettet vaan ois ite vihree


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa Saran naama sairaan värinen?

        Juopottelureissuhan se oli taas karvinen kanssa.
        Usein juomalla kehkeytyy uusi alkkis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juopottelureissuhan se oli taas karvinen kanssa.
        Usein juomalla kehkeytyy uusi alkkis.

        Eikös tää Siepon kaveri liiku jo julkisessa suhteessa naisen kanssa? Kuuluuko tämä Sieppo myös näihin likkoihin? Liian usein virnottaa lehdissä, se on ihan totta. 😣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettet vaan ois ite vihree

        Ja varmaan pienirintainen...


    • Anonyymi

      Ai että Sara olisi itse tehnyt tuon kakun?

      kun hän teki kesällä mansikkakakun hän esitteli aivan yksityiskohtaisesti, miten otti valmiin pohjan, vattkaisi kerrman ja asetteli marjat päälle ja antoi tästä vielä yksityiskohtaiset ohjeet kakun tekoon.

      nyt kun oli "tehnyt"kokiskakun, olisi ollut jotain oikein näytettävää ja vaikka blogiin kirjoitettavaa, hän kuittaa sen vain ottamalla valmiin kakun jääkaapista ja selittää ohimennen, että täytteenä on suklaamoussea.

      Miksei hän kuvannut yksityiskohtaisesti tämän kakun valmistamista ?

      No ilmeisesti siksi että sen teki joku muu.

      Ja mitääpä siitä, kiva kun on leipomistaitoisia ystäviä mutta miksi esittää että on itse valmistanut kakun?

      • Anonyymi

        Sara on niiiiiin onnellinen läskeistään, että tällä viikolla varmaan haluaa näyttää niitä meille jo ihan ilman rihman kiertämää! Alas on vajonnut tämäkin ex missi! 😩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sara on niiiiiin onnellinen läskeistään, että tällä viikolla varmaan haluaa näyttää niitä meille jo ihan ilman rihman kiertämää! Alas on vajonnut tämäkin ex missi! 😩

        Myötähäpeää aiheuttaa tuo ällö kuva!!!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe