PS:n kannatus ?

Anonyymi

Perusuomalaisten kannatus olisi jo nyt 25 %, mutta tämä Trumpin hännystely on vienyt monelta tavalliselta ihmiseltä halun kannattaa puoluetta.

Luuleeko puolueenjohto, ettei tavallinen kansa ymmärrä mitään. Saatte kiertää pitkään toreja ja tanhuvia, että uskottavuus saadaan takaisin.

23

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No me persuloiset mittaamme kannatuksemme wc käynnin yhteydessä. Mitä pidempi rantu paperiin jää, sitä korkeampi kannatus meillä on.
      Siksi me persut pidämme vatsamme "löysänä".

      • Anonyymi

        Tosi tyylikäs argumentti taas "fiksulta ja asialliselta" Vihervasurilta. Me säälimme sua kun me tiedetään että sulla ei ole mitää toivoa tässä maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi tyylikäs argumentti taas "fiksulta ja asialliselta" Vihervasurilta. Me säälimme sua kun me tiedetään että sulla ei ole mitää toivoa tässä maailmassa.

        Kuulemma jotkut persuet eivät suotu käyttämään persueen (perssilmän) siistimisessä paperia lainkaan. He joko jättävät persuen pyyhkimisen kokonaan väliin, tai pesevät persueen vedellä. Näin kannatusmittaaminen ei ole niin helppoa, vaan jää pitkälti arvailuiden varaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemma jotkut persuet eivät suotu käyttämään persueen (perssilmän) siistimisessä paperia lainkaan. He joko jättävät persuen pyyhkimisen kokonaan väliin, tai pesevät persueen vedellä. Näin kannatusmittaaminen ei ole niin helppoa, vaan jää pitkälti arvailuiden varaan.

        Sua selvästi kiinnostaa tuollaiset asiat tosi paljon. Säälittävää rupusakkia kun olet


      • Anonyymi

        Molopään pitäs vaihtaa jo purut päähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molopään pitäs vaihtaa jo purut päähän

        Kiva olla molopäinen persu. Ja jos toivoa saa, niin molo pyllyssä (persueessa) kruunaisi olemisen.
        Olo olisi kuin persueiden kuninkaalla, Trumpilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva olla molopäinen persu. Ja jos toivoa saa, niin molo pyllyssä (persueessa) kruunaisi olemisen.
        Olo olisi kuin persueiden kuninkaalla, Trumpilla.

        Kiitos Jeesus kuningas


    • Anonyymi

      Sillä ei varmasti ole mitää vaikutusta. Tää on vain teidän vihervasureiden toiveajattelua että USA:n politiikalla olisi joku merkittävä painoarvo suomessa. Me vastustamme globalismia ja se tarkoittaa että muun maailman tapahtumat eivät vaikuta meidän politiikkaamme mitenkään merkittävästi

      • Anonyymi

        Kokomus veti oikein super-populismin kehiin. Tekevät itsensä entistäkin naurettavimmiksi, jos mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokomus veti oikein super-populismin kehiin. Tekevät itsensä entistäkin naurettavimmiksi, jos mahdollista.

        Kyllä, siis kaikki harrastavat nykyään populismia. Tää on yksi pysyvä muutos jonka Trump toi maailmanpolitiikkaan


    • Anonyymi

      Trump ei kuitenkaan ole katkera kuten nämä vihervassarit täällä.

      • Anonyymi

        Trump ei edes halunnut presidentiksi. Hän lähti alunperinkin vaaleihin vitsiehdokkaaksi vaan räyhäämään ja vetämään omaa showta, mutta kansa päätti äänestää häntä


    • Anonyymi

      Onneksi nykyään ihmiset osaa käyttää nettiä, joten Ylen paska puheet ei uppoa 🤣

      • Anonyymi

        Ei niin. Meihin persuloisiin uppoaa vain aito, tuoksuva Trumpin paskoma paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Meihin persuloisiin uppoaa vain aito, tuoksuva Trumpin paskoma paska.

        Näitkö sen Ylen toppatakki ohjelman 2000e kuukaudessa vaatteisiin 0 tuloilla.
        500 miljoonan budjetilla synnytetään tällaista tai sitten saivat takit Yleltä juttua varten


    • Anonyymi

      Aloittaja on täysin oikeassa. Ei Trumppilaisuus kuulu perusuomalaisuuteen.

    • Anonyymi

      Tämän päivän uutisissahan Halla-Aho hieman peruutti posiitivisia mielipiteitään Trumpista. Ei enää pidä Trumpin toimintaa hyvänä.

      • Anonyymi

        Persut on samanlainen positiivinen lisä politiikkaan.


    • Anonyymi

      Tämäpä mielenkiintoinen suuntaus kun vihervasemmistolaisetkin alkavat olla huolissaan kun persujen kannatus ei vielä ole 25%.

      No, asiahan on niin että urheilutermejä käyttäen voisi sanoa että Persujen tämän vuoden kuntohuippu on tähdätty 18.4.2021 olevaan päivään :-)

      • Anonyymi

        Antipersua itkettää oli kannatus mikä tahansa.
        Se on sitä kommunismia.


    • Anonyymi

      Joskus kauan sitten äänestin persuja. Viimeistään nyt en, koska heidän lausunnoistaan selkeästi huokuu että on ihan ok mennä riehumaan kun kaikki ei mene oman tahdon mukaan.

      Toisekseen en äänestä persuja, eivät ole mitään saaneet aikaan. Populisteja, vähän huutelee peräpenkiltä.

    • Anonyymi

      Mpga tarvii selittäviä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      224
      1833
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1143
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      978
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      974
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      648
    9. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      629
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      21
      622
    Aihe