Aihe

Rakastan sua yhä

Anonyymi

Tunnemme toisemme melkein läpikotaisin, mutta vielä vuosienkin jälkeen olen hulluna sinuun.

Ei kadota toisiltamme.

24

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin sinuun.. älä sinäkään katoa minulta ❤️

• Anonyymi

Pitää tuollaista vielä yllyttää. Jos tuntee toisen läpikotaisin, uskaltaa puhua omalle nimellään eikä anonyymisti täällä. Aloittaja on hullu.

• Anonyymi

Pikku välimatka kannattaa pitää, muuten voisi tulla ihan hulluksi,)

• Anonyymi

Niin minäkin häneen J.

S

• Anonyymi

🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 Ihan vaan sivusta kysyn että saadaanko me milloin tietää että jokeri ja hertta ässä on nyt sitten virallisesti yhdessä ja saadaanko kutsu häihin ihan vaan asian vierestä vois tulla kutsut ainakin mulle ja Sannalle teidän häihin 🤭🤭🤭🤭🤭🤭

💕 🃏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 Ihan vaan sivusta kysyn että saadaanko me milloin tietää että jokeri ja hertta ässä on nyt sitten virallisesti yhdessä ja saadaanko kutsu häihin ihan vaan asian vierestä vois tulla kutsut ainakin mulle ja Sannalle teidän häihin 🤭🤭🤭🤭🤭🤭

💕 🃏

Häät ovat pieni muotoiset vieraita ei kutsuta.

• Anonyymi

JussiJanneJuhisJereJimboJoonas? Osuuki?

• Anonyymi

Näin sut unessa viime yönä; olit käymässä kotipuolessasi, jäi haikea olo, kun sanoit pian lähteväsi takaisinpäin...J

• Anonyymi

Minäkin rakastan sinua. Ei missään tapauksessa kadota toisiltamme. Olet mielessäni ain.

• Anonyymi

Mulla on sulle se kupla. Sitähän sä toivoit joskus.
      Saat sit lainata sitä vaikka kauppareissuille.

• Anonyymi

Ihana, kiitos 😍

• Anonyymi

Jos noin on niin sillon ei tarvii postata noin typeriä juttuja tänne, sillon ollaan puheväleissä.

• Anonyymi

Me katosimme toisiltamme kauan sitten, hänen toiveestaan.

• Anonyymi

Jos toinen on molemmilla edelleen tiukasti ajatuksissa niin ette te silloin ole toisiltanne kadonneet. Ehkä molemmat tarvitsivat tuota itsetutkiskelun vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos toinen on molemmilla edelleen tiukasti ajatuksissa niin ette te silloin ole toisiltanne kadonneet. Ehkä molemmat tarvitsivat tuota itsetutkiskelun vuoksi.

Kuten sanoin katosimme toisiltamme hänen toiveestaan, hänelle oli tärkeämpää iloitella muiden kanssa. Hän käänsi selkänsä minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten sanoin katosimme toisiltamme hänen toiveestaan, hänelle oli tärkeämpää iloitella muiden kanssa. Hän käänsi selkänsä minulle.

Tanssin kanssasi tähtiin 😘🥂💖💖💖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanssin kanssasi tähtiin 😘🥂💖💖💖

Hän ei ole tanssi - ihmisiä, sorppa vaan ja sinäkin saat rukkaset.

• Anonyymi

Jos jäljellä on enää tämä, nimettömät viestit niin silloin on kyllä jo kadottu toisiltaan.

• Anonyymi

Juurikin näin.

• Anonyymi

Toiselta ei katoa koskaan, jos sydämessään toista rakastaa mutta jos rakastaa vain silmillään, silloin voi kadota.
      (Tämä oli lainaus).

• Anonyymi

Vuodet tekevät vääjämättä tehtävänsä.

• Anonyymi

Niin tekevät ja kun täällä huudellaan ollaan jo kateissa toinen toiseltaan.

• Anonyymi

No jos vuosia mennyt ja tässä tulos niin ei hyvältä näytä.

• Anonyymi

Niinpä!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      205
      13576
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13170
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      8516
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      35
      6077
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      210
      3519