Aihe

Voi viddu kun viduttaa

Anonyymi

Reisille meni kaikki. Koulutukset ja työelämässä pyristely. Perheen sain kuitenkin, vaikka viduiks kai se menee lastenkin elämä...

12

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuolle tielle ei kannata lähteä. Sinulla on varmaan asiat paremmin kuin osaat edes ajatella. Monella on haasteita nyt.

• Anonyymi

On varmasti. Paha vaan huomata tyhmyytensä kunnolla vasta vuosien päästä mokaamisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On varmasti. Paha vaan huomata tyhmyytensä kunnolla vasta vuosien päästä mokaamisista.

Kaikilla samaa. Ihminen luulee niin helposti itsestään ja elämästä kaikenlaista. Ei kannata liikaa miettiä, kunhan jotain voi tehdä. Perhe pitää tekemisen koossa ja fokusoi tekemistä. Kannattaa pitää siitä kiinni. Siihen kannattaa myös olla tyytyväinen vaikka tuntuisi puuroutuvan välillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla samaa. Ihminen luulee niin helposti itsestään ja elämästä kaikenlaista. Ei kannata liikaa miettiä, kunhan jotain voi tehdä. Perhe pitää tekemisen koossa ja fokusoi tekemistä. Kannattaa pitää siitä kiinni. Siihen kannattaa myös olla tyytyväinen vaikka tuntuisi puuroutuvan välillä.

Kiitos kommentistasi! En uskonut saavani ymmärrystä kun aloituksen tein. Yksinäisyyskin helpotti hetkeksi. Vaikka perhe onkin, olen välillä niin kovin yksinäinen.

• Anonyymi

Sytytyslanka on niin pitkä, että kestää vuosia hoksata asioita. Onneksi ne tulee ajan kanssa tietoisuuteen eikä kaikki kerralla. Se ois varma loppu.

• Anonyymi

Kuntokuurille siitä että lastit ei tipu reisille!!!

• Anonyymi

Tulee vaikeita aikoja

• Anonyymi

Kenelle? Aloittajalle vai kaikille? Millaisia vaikeuksia?

• Anonyymi

No nuo näyttää merkityksettömiltä siellä kuolinvuoteella. Keskity läheisiisi ja elä hyvä loppuelämä.

• Anonyymi

Arvosta sitä mitä sinulla on. Joskus työelämä ja koulutus menee pieleen mutta ei se maailmaa kaada. Hetkellisesti vain on päin viddua tämä osa-alue. Rakasta ja arvosta perhettäsi ja lapsiasi koska se ei ole itsestäänselvyys että niitä edes saa. Voit vaan yrittää kasvattaa heidät parhaasi mukaan ja luoda heidän elämäänsä turvaa.

Muista, hetkellisesti päin viddua ei ikuisesti.

• Anonyymi

Minulla se on kokonaan. Olen jo siirtynyt työkyvyttömyyseläkkeellä mokailemasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla se on kokonaan. Olen jo siirtynyt työkyvyttömyyseläkkeellä mokailemasta.

Sitten ei ole päin viddua vaan tarkoitus on tehdä jotain miutakuin tuota työtä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      18464
    2. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      360
      6792
    3. Uusin Seiska herttainen Torppa

Uskomatonta luettavaa herttaisesta Torpasta. Olisi nyt kiva saada valkopesuri-jankkaajan ja palstalaisia oikeusjutuilla uhkailleen ja uhonneen kir
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1978