ei siimaa idiooteille

Anonyymi

Puolueen ei pidä antaa siimaa ääri-idiooteille. Amerikka näytti siitä mallia. Kongressin valtauksen koordinaattoreina olivat salaliittouskovaiset, natsit, asehullut, rasistit yms idiootit.
Puolueessa on liikaa ko väkeä. Oulussakin oli varavaltuutettuna uusnatsijärjestön perustajajäsen.

23

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin...oli. Mieti sitä.

      • Anonyymi

        Sama sankari asialla joka juhlii päivittäin s24 sivuilla sillä, miten persu yritettiin äärioikeistolaisen toimesta tappaa vasaralla tulkiten sen siten että persut ovat natseja persun ollessa natsien murhayrityksen kohteena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama sankari asialla joka juhlii päivittäin s24 sivuilla sillä, miten persu yritettiin äärioikeistolaisen toimesta tappaa vasaralla tulkiten sen siten että persut ovat natseja persun ollessa natsien murhayrityksen kohteena.

        Niin, tää henkilö on itse suurin salaliittouskovainen joka kehitteli päässään tällaisia täysin järjettömiä salaliittoteorioita


    • Anonyymi

      Voisko neropatti kuvailla mitä tuo siiman antaminen on niinku käytännössä?

      • Anonyymi

        Jaa,a varmaan sitä, miten persut potki kallonmittaajanuoret persuista pihalle äärioikeistolaisten tavoin?


      • Anonyymi

        Anonyymi kirjoitti:
        Jaa,a varmaan sitä, miten persut potki kallonmittaajanuoret persuista pihalle äärioikeistolaisten tavoin?

        Kunnon sekopää. Huutaa päivittäin kuinka persut ovat natseja juhlien edelleen päivittäin kuinka äärioikeistolainen eli natsi yritti tappaa persun. Edellinen kun tarkoittaa sitä, että hän on itse persuja syvästi vihaava natsi tai äärivasuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi kirjoitti:
        Jaa,a varmaan sitä, miten persut potki kallonmittaajanuoret persuista pihalle äärioikeistolaisten tavoin?

        Kunnon sekopää. Huutaa päivittäin kuinka persut ovat natseja juhlien edelleen päivittäin kuinka äärioikeistolainen eli natsi yritti tappaa persun. Edellinen kun tarkoittaa sitä, että hän on itse persuja syvästi vihaava natsi tai äärivasuri.

        ja sensuuri kehiin kun käry käy.

        Ei nimeä ei edes nimimerkkiä mainittu mutta hällä väliä poistoon meni sinun itsesi jatkaessa persujen nimittelimistä natseiksi. Olet sinä kyllä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja sensuuri kehiin kun käry käy.

        Ei nimeä ei edes nimimerkkiä mainittu mutta hällä väliä poistoon meni sinun itsesi jatkaessa persujen nimittelimistä natseiksi. Olet sinä kyllä...

        Ajattelit sitten sensuurikiimassasi poistaa jopa viestin joka kuului kokonaisuudessaan = "Anonyymi 08.01.2021 09:57....raukka."?


    • Anonyymi

      Suomi on vapaa maa. Perussuomalaiset korostavat yksilönvapautta ja laillisuutta. Jokainen ottaa vastuun omista teoistaan ja sanoistaan

    • Anonyymi

      Eikös tuollainen ajatuspoliisi toiminta ole enemmän suvakkien touhua? Miksi Persut töppäis samanlailla ja alkais riistämään kansalaisten perustuslaillisia yksilönvapauksi?

    • Anonyymi

      Aloittaja kirjoittaa itsestään paljastuksia, hyvä tuoda esille jos ei sitten niin paljoa rassaisi mieltä

      • Anonyymi

        niitähän ne ovat, jokainen avaus trollitehtaalta, terapiaistuntoja somessa jotka asianomaisen pitäisi käydä läpi ammattiauttajan kanssa.


    • Anonyymi

      Kommarin omassa "arvomaailmassa" kansalaiset ovat siis jotain kaloja puolueiden koukussa ja puolue säätelee siiman pituutta? Niinkö?

    • Anonyymi

      Salaliittouskovainen on persun kielellä ”kriittinen, omaa järkeä käyttävä ihminen”.

      Natsi on persun kielellä ”isänmaallinen suomalaisuuden puolustaja”

      Asehullu on persun kielellä ”maanpuolustushenkinen kunnon kansalainen”

      Rasisti on persun kielellä ”realisti”

      Idiootti on persun kielellä ”ihminen, joka laittaa jauhot suuhun kaikenmaailman vasuriprofessoreille ja asiantuntijoille”

      • Anonyymi

        Annappa kommari vinkkejä meille miten tuollaisia ihmisiä tulee kohdella?


      • Anonyymi

        Voisitko kuvailla meille miten sinä pidät "siiman kireällä"?? hahah


    • Anonyymi

      PS kotimaan asioiden hoito ykkösasia. Mailman asioihin ei kannata liikaa puuttua. Siihen menee vaan turhaa aikaa.

    • Anonyymi

      Peli on jo menetetty. MESTARI ei enää kykene pitämään siimoja käsissään. Perussuomalaisissa vallitsee anarkia.

      • Anonyymi

        Perussuoamalaiset on yksilönvapautta korostava puolue. Kukaan aikuinen kansalainen ei ole toisen kansalaisen holhouksessa ja "siimassa"


      • Anonyymi

        Juu, kannatusmittauksien ykkönen - peli menetetty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kannatusmittauksien ykkönen - peli menetetty?

        Kaappinatsi taas laukalla siitä asti kun tuoreimmat kannatusmittaukset julkistettiin. Muutenkin taas perjantaiaamu menossa mikä on ajankohta milloin aina alkaa ottamaan miestä väkevämpää lääkkeiden kanssa. Jutut sen mukaisia sivupersoonien nimimerkkiarmeijan aina herätessä henkiin viikonloppuisin samasta syystä.


    • Anonyymi

      Persuilla ääri-idiootit saivat siiman vapoineen ja vieheineen jo kolme vuotta sitten. Juna meni jo.

      • Anonyymi

        Hauskoja tapauksia nämä pakkomielteiset hokemineen. Öyhötys vaihtui siimaan vapoineen. Tällä kertaa.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe