Että osa ESEä kannattaa myydä, käsi ylös!
Minä kannatan. Tästä tuli taas yksi vaalivaltti.
Kuka uskaltaa ääneen sanoa
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ketähän on halavalla ostamassa. Hyvävelisisko-kerholaiset varmaan sijoittavat koronatuloja varmaan kohteeseen. Hyvät maatilkut on jo myyty aikaa sitten.
Saatana sentään kun rahalla pääsis taivaaseen. - Anonyymi
Ainahan hyvää tulosta tekevä yritys kannattaa myydä. Myös parhaiten lypsävä lehmä kannattaa hävittää. Tuo on ihan järkevää...
- Anonyymi
Kannatan myyntiä ja nyt katsotaan ketkä valtuutetuista tähän yhtyvät, saavat äänen. Puskaradiossa taitaa olla kaikki ne jotka haluavat hautoa omaa pesää....
- Anonyymi
Nyt olisi hyvä kuulla miksi kannatat Esen myyntiä! Eli selvitäpä, mitä hyötyä siitä on kaupungin veronmaksajille pitemmän päälle.
Ei voi vain heittää ilmoille tuollaista ajatusta ilman perusteluja.- Anonyymi
Samalla menee myös kaasulaitos josta ei ole kuin harmia. Esen sähkö on muutenkin kallista kaukolämmöstä puhumattakaan. Ja vielä onnettomat meni aurinkosähköön sotkeutumaan!
- Anonyymi
Kannattaa myydä jos ei ole esen asiakas, landepaukut kannattaa myyntiä.
- Anonyymi
M inäkin kannatan myntiä. Miten muuten saataisiin sähkönhinta ylös?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1886711- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511133Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421031Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98992Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6927Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879