Palstalta pois iäksi

Anonyymi

Minun täytyy kertoa ettet täällä turhaan lue viestejä ja tuhlaa aikaasi.
Jos joskus olet mies ominut kirjoituksiani niin meitä ei koskaan tule.
Täällä minulla on hyvä olla missä olen ja tänne minä kuulun. Samoin on sinun kohdallasi siellä olet minne kuulut.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Munatonta touhua kun ei ole mitään tunnisteita.
      Onko tarkoitus vain kiusata ihmisiä omaksi iloksesi?

      • Anonyymi

        Ei.


      • Anonyymi

        Tottakai aloitus on mielikuvituksia ruokkiva provo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai aloitus on mielikuvituksia ruokkiva provo.

        Säälittävää luoda ja uskoa mielikuvaa jostain palstalla asuvasta hahmosta, menkää ettii vaikka lock nässyn hirviötä.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Ei kivaa :(


    • Anonyymi

      Ei saa tuolla tavalla ikävästi ilman tunnisteita laittaa, ihmiset ahdistuvat. Nämä tämmöiset jutut kannattaa pistää ihan henkilökohtaisena viestinä kyseiselle henkilölle.
      Tarkoitus vaan ilmeisesti ilkeämielisesti aiheuttaa kaaosta.
      Häpeäisit!
      - äiskä

      • Anonyymi

        Ei ole hävettävää.


      • Anonyymi

        Mitä äidillistä sinussa APmies muka on, osaat hautoa munia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä äidillistä sinussa APmies muka on, osaat hautoa munia?

        Kuuleppa sie pölövästi. Voisit mennä johonki toishen paikhan haukkumhan viattomia ihimisiä ja kokkeilla josko sulla sieläki onnistuis semmonen vähäsen sivistynhempi tyyli nuihin sinun sanavalinthoin.
        Mie olen vanahempi rouvashenkilä, pahansisunen ja leviäpersheinen vaikka yhen läpin vaan teneny ja seki törmäs ennen aikojansa maailmhan sektiola. Että yks tojistekki on että mies en ole.
        Että piä kuule tunkkis ja opettele käyttäytymhän

        - äiskä


    • Anonyymi

      Ei hetkauta enkä omi. Kukaan ei ole mielessä sillä silmällä nykyään. Ajankulua tämä kaikki.

      • Anonyymi

        Hyvä. 👍


      • Anonyymi

        Mutta kertoa piti kuitenkin, ajan kulukin. !


    • Anonyymi

      Yllättävän hyvin näinkin turha aloitus poikii vastauksia !

      • Anonyymi

        Yleensä sama trolli vastaa aöoutuksiinsa itse mitä sattuu. Täällä tämä sumutus käy välillä, että myötätunnosta omiakin silmiä kirvelee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä sama trolli vastaa aöoutuksiinsa itse mitä sattuu. Täällä tämä sumutus käy välillä, että myötätunnosta omiakin silmiä kirvelee...

        aloituksiinsa* edit. Näin helppoa on muutem vastailla itselleen, että nämähän on niinqu bokseja alustalla... voin tässä ruudussa väittää olevani esim kärnän mikko ja seitaavassa movetronin päivi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä sama trolli vastaa aöoutuksiinsa itse mitä sattuu. Täällä tämä sumutus käy välillä, että myötätunnosta omiakin silmiä kirvelee...

        Aloitus ei ole trolli vaan totisinta totta. Kestäkää niin kuin aikuiset ihmiset.
        Kirjoitin aloituksen niin kuin tunnen ja se ei tule muuttumaan.


    • Anonyymi

      Hassua sanoisin 🐎

    • Anonyymi

      Sinähän voisit olla vaikka pariisissa jos olisit hän. Ei se nyt todellista välttämättä olekaan. Joku ihminen voi vain olla, että kiehtoo vaikka tietää.. ja jokainen me kuljetaan omaa tietä. Joidenkin kohtaa ja toiset kulkee eri rataa koskaan kohtaamatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe