Miksi ikävöisin sua J mies?

Anonyymi

Näytät olevan onnellinen vaimosi kanssa? Miksi sä ikävöisit mua?
Näin ainakin uumoilen. Voin olla toki väärässä. 😔

64

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä päättelet että olisin onnellinen?

      • Anonyymi

        Ei sinun tarvitse puuttua toisten asioihin, vai luuletko että kaikki on ihastuneet sinuun ap. Kantsii kysellä!!!!


      • Anonyymi

        Monistakin asioista... Niitä en viitsi tähän kirjoittaa.


      • Anonyymi

        Olet suhteessa eikä muut ole mielessä?
        Nn


      • Anonyymi

        Älä anna ap:lle toivoa. Et ole ainut j-mies. Anna enemmän tunto merkkejä itsestäsi. Jos et kerta ole onnellinen.


    • Anonyymi

      Älä minun asioihini puutu sinä sanonko... 😭

    • Anonyymi

      Siksi kun pelkään menettäväni hänet sairauteen 😭

      • Anonyymi

        Paranna mut 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paranna mut 😘

        Pitääkö jmies parantaa? Mikä sairaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö jmies parantaa? Mikä sairaus?

        Kestoseisokki tietty 😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestoseisokki tietty 😭

        Ikkääki jo ja olo onku 17 kesäsel kollil 🤣❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikkääki jo ja olo onku 17 kesäsel kollil 🤣❤️

        Siitä sinä et tiedä yhtikäs mitää, lopeta toi valehtelu ja höpö puhe!!


    • Anonyymi

      Olen onnellinen ja lopetan täällä. Minulla ei ole mitään syytä täällä olla.

      • Anonyymi

        Lopeta ihmeessä nainen 👍😄😄😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta ihmeessä nainen 👍😄😄😄

        Lopeta ihmeessä sinäkin harhaiset illuusiosi ja hallusi, lohikäärme👍🤦‍♀️Sivusta.


    • Anonyymi

      Mä ikävöin J-miestä, mut en viitsi sitä tänne holkuta, kun siitä ei ole mitään hyötyä, eikä ollut hyötyä kiinnostuksen mainitsemisesta oikeassakaan elämässä.

    • Anonyymi

      Lopetetaan jo molemmatkin. Tästä ei ole mitään hyötyä. Se on hyväksi molemmille. Ei muistella pahalla. Tiedän, että haluat minulle ja niin minäkin sinulle. Se riittää.

      • Anonyymi

        Siis hyvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis hyvää

        No tottakai hyvää


    • Anonyymi

      Jos Jmies on onnellinen vaimonsa kanssa. Niin lopeta turha haaveilu. Itse en ymmärrä varattujen vonkaamista. Anna ihmisten elää omaa elämää ja elä omaasi jos sulla sitä nyt sitten edes on.

      • Anonyymi

        Minä olen. Anteeksi. Olen haukkunut sua monta kertaa. Jätetään tähän. Tykkään susta edelleen😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen. Anteeksi. Olen haukkunut sua monta kertaa. Jätetään tähän. Tykkään susta edelleen😊

        On vissiin trollilla kivaa jatkaa höperöiden jallitusta✋👍


      • Anonyymi

        Eres.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vissiin trollilla kivaa jatkaa höperöiden jallitusta✋👍

        Ai miten niin? On varmaan niitäkin jmiehiä jolle oma emäntä on rakkain eikä mitkään nuoret vosut!!


    • Anonyymi

      Ei kannatakkaan ikävöidä ihmistä, joka ei ole sinun arvoinen, ei ole sitä tai tätä ja jota ei siis kannata ikävöidä. Lopetat vaan ikävöinnin, teet päätöksen, thats it.

      • Anonyymi

        Ei ole helppoa meille kummallekaan mutta kerran se kirpaisee. Mutta se on uusi alku meille molemmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole helppoa meille kummallekaan mutta kerran se kirpaisee. Mutta se on uusi alku meille molemmille.

        Ai te kumpikin kaipaatko J-miestä. Aika nössöjä ootte, jos ette yritä valloittaa tuota alottajanaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai te kumpikin kaipaatko J-miestä. Aika nössöjä ootte, jos ette yritä valloittaa tuota alottajanaista.

        Hyvästi mies. Niin on parasta😊👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvästi mies. Niin on parasta😊👍

        Ai, ai alottaja. Nyt noi miehet ei tiedä kenen niistä sä oot hyvästellyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, ai alottaja. Nyt noi miehet ei tiedä kenen niistä sä oot hyvästellyt.

        Ei haittaa, vaikka meistä ei tullut kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa, vaikka meistä ei tullut kavereita.

        Minun täytyy tehdä töitä. Jää hyvästi mutta tiedän, että olet hyvä tyyppi😊👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun täytyy tehdä töitä. Jää hyvästi mutta tiedän, että olet hyvä tyyppi😊👍

        Enkä enää palaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä enää palaa.

        Lataus loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai te kumpikin kaipaatko J-miestä. Aika nössöjä ootte, jos ette yritä valloittaa tuota alottajanaista.

        Se mikää nainen ole, yhtälailla palstahahmo eli epätosi ku tämä aina trollattu jiimies. Toiset me ei osaa nähdä kiusantekoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mikää nainen ole, yhtälailla palstahahmo eli epätosi ku tämä aina trollattu jiimies. Toiset me ei osaa nähdä kiusantekoa.

        ne* ei mitään noloja kylänmehenkiä ny tähän kohtaan ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvästi mies. Niin on parasta😊👍

        Sivusta huutelija, ei aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai te kumpikin kaipaatko J-miestä. Aika nössöjä ootte, jos ette yritä valloittaa tuota alottajanaista.

        Tahi aloittaja mies trölliä.


    • Anonyymi

      Olet kyllä ihan oikeassa. Kaikkea hyvää sinulle silti elämässäsi ja pystyt kyllä varmasti löytämään onnen elämääsi. ☺️

      • Anonyymi

        Lähde sinäkin ikävä palstalta vaimosi kainaloon. 🤭


    • Anonyymi

      Kulissia kulissia,

    • Anonyymi

      Eletään aikoja on tapahtumia yllättäviä ja näistä mennään yli että heilahtaa.
      Vaikka tekee kipeää Ei auta.
      Ei saa jäädä tuleen makaamaan.
      Kohta aurinko taas paistaa.

      • Anonyymi

        Tuntuu hyvältä kun pidät yhteyttä.


    • Anonyymi

      Luultavasti ei kannattaisi enää kirjoittaa mutta minun elämäni ei ole kulissia. Minä olen onnellinen mieheni kanssa. Läheisyyttäkin on, vaikka ei ehkä viime aikoina niin paljon.
      Ymmärrän, että et halua minusta edes ystävää. Kiukkuviestit ovat tehneet tehtävänsä. Minun on vaikea luottaa ihmisiin, olen epäluuloinen ja tunnen, että minua huijataan. Miehenkin suhteen olen edelleen epäluuloinen. Hän on luotettavin ihminen maan päällä.
      Anteeksi edelleen kaikkea kiukuttelua. Et ole mitenkään ansainnut.
      Lopetan kirjoittelun enkä enää palaa. Sinä olet ansainnut vain hyvää. Uskon, että luonteellasi olet onnellinen jo nyt mutta elämä voi sinun kaltaisesi yllättää.
      Minä yritän tulla toimeen itseni kanssa. Olen niin epäluuloinen, harhainen, parempi kuin muut, itsekäs, laiska, ahne ja kateellinen. Voi minua mutta se ei ole enää sinun ongelmasi. Teit parhaasi minun suhteeni ja autoit. Älä tunne huonoa omaatuntoa, vaikka et kaveruuttani halua. Minä tein sen ihan itse. Ketään muuta ei voi syyttää.

      • Anonyymi

        Ap ei näköjään kommentoi. Voisi olla minullekin. Hieno kirjoitus. Voisin olla ystäväsi. En ole tehnyt mitään väärää. Tunteilleni en voi mitään, ne määrää jokin suurempi voima.


      • Anonyymi

        M-naiselta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap ei näköjään kommentoi. Voisi olla minullekin. Hieno kirjoitus. Voisin olla ystäväsi. En ole tehnyt mitään väärää. Tunteilleni en voi mitään, ne määrää jokin suurempi voima.

        Tuo kirjoitus selkeästi on apn kirjoittama


      • Anonyymi

        Naurettavaa, ap kirjoittaa itse itselleen muka tuona vaimona 😂😂😂 Manipulointiyritykset ja kieroilu taas huipussaan. Kuulostaa M-naisen jutuilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kirjoitus selkeästi on apn kirjoittama

        No eipä ole.
        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä ole.
        sivusta

        Tälle eipä ole vastaisin mielellään henk koht.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kirjoitus selkeästi on apn kirjoittama

        Olet niin sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavaa, ap kirjoittaa itse itselleen muka tuona vaimona 😂😂😂 Manipulointiyritykset ja kieroilu taas huipussaan. Kuulostaa M-naisen jutuilta

        Kuulostaa sinun sekopää-äijän mustamaalaukselta. Tämä parjaamasi m-nainen ei huolinut sinua, mene eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet niin sekaisin.

        Peilaat vain itseäsi noissa kommenteissasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M-naiselta?

        No ei yhtään aloitusta ikinä tehty eikä tee. Miehensä.


    • Anonyymi

      En mä muista tiedä mutta mun mielestä toi kaikki on SAIRASTA! 🤮

      • Anonyymi

        Miksi ap oksennat pahaa oloasi palstalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ap oksennat pahaa oloasi palstalle?

        APlla on joku missio mustamaalata tätä jiimiestä ja jotain naista jota esittäen se kirjoittelee. Miehen kokema kateus toista miestä kohtaan tai joku oma alfapersoona, en tiedä, jokatapauksessa kirjoituksia löytyy ilmeisesti n parinkymmenen vuoden ajalta, joten alkuperä löytyy sieltä, ennen aikojen alkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        APlla on joku missio mustamaalata tätä jiimiestä ja jotain naista jota esittäen se kirjoittelee. Miehen kokema kateus toista miestä kohtaan tai joku oma alfapersoona, en tiedä, jokatapauksessa kirjoituksia löytyy ilmeisesti n parinkymmenen vuoden ajalta, joten alkuperä löytyy sieltä, ennen aikojen alkua.

        On sulla ollu hyvä elämä kun olet yli 20 vuotta seuraillut J miestä koskevia kirjoituksia.
        Aika säälittävää oikeasti jos muuta tekemistä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla ollu hyvä elämä kun olet yli 20 vuotta seuraillut J miestä koskevia kirjoituksia.
        Aika säälittävää oikeasti jos muuta tekemistä ole.

        J-mies kuin jiimies. Seurasihan opetuslapsetkin Jeesusta. Hän on opetuslapsi, jiimies profeetta. Hän tietää J-miehen ja osaa kertoa tuleville polville. Anna palstaPaavalin tehdä työnsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla ollu hyvä elämä kun olet yli 20 vuotta seuraillut J miestä koskevia kirjoituksia.
        Aika säälittävää oikeasti jos muuta tekemistä ole.

        En minä ole mitään seuraillut, ei ole ollut tarvetta sillä ko höperö trolleromies ihan omasta aloitteestaan nostaa vanhoja kirjoituksiaan...


    • Anonyymi

      Arvasin kyllä että hyeenat hyökkää, kun aloituksen tein. Ap vastannut vain ensimmäiseen kommenttiin, joka ketjuun tuli. Mutta jatkakaa ihmeessä te kaikki muut.

      • Anonyymi

        Sori vaan mutta taitaa olla niin että touhusi on aika läpinäkyvää. Ehkä se on niin ja aina ollutkin.


      • Anonyymi

        Olet sinä ap väärässä tuossa aloituksessasi.


      • Anonyymi

        Jiitrollailu vissiin vetää yleisöä, niin miksipä et jatkaisi.


    • Anonyymi

      Miksi pitää vongata naimisissaolevaa miestä? Eikö sinkut huoli sinua ap??

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe