Jumalattomat ja säädyttömät vainoavat Perussuomalaisia

Anonyymi

Lenin oli kova populisti ja hän lietsoi säädyttömät ja maaorjat väkivaltaiseen luokkasotaan ja vallankumouskeen säätyjä vastaan. Näin he toimivat myös nykyaikana kyhäämällä kaikenlaisia populistisia olkiukkoja ja demonisoimalla kunnollisia lainkuuliaisia kristittyjä kansalaisia. Lopeta ihmisten vihaaminen ja vainoaminen ja liity Perussuomalaisiin

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopettakaa kristittyjen vainoaminen! Tämä ei ole hyväksyttävää!

      • Anonyymi

        Vihavasuvihreet kyllä musut tänne toivottaa tervetulleeksi, hävetkää sdp hallitus.


      • Anonyymi

        "Lopettakaa kristittyjen vainoaminen!" ja liittykää kristillisen seurakunnan hylänneen Mestarin johtamaan persupuolueeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lopettakaa kristittyjen vainoaminen!" ja liittykää kristillisen seurakunnan hylänneen Mestarin johtamaan persupuolueeseen.

        Sinä Jeesus olet meidän tuomari ja kuningas.


    • Anonyymi

      Aloittaja lienee elävän jossakin pottukuopassa pietismin aikaan 1600-luvulla.

      • Anonyymi

        Joo, paitsi että mulla on lohkoketjuteknologia firma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, paitsi että mulla on lohkoketjuteknologia firma

        Ja ällisi kuitenkin kulkee yli neljä sataa vuotta perässä? Putkosen trolli olet korkeintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ällisi kuitenkin kulkee yli neljä sataa vuotta perässä? Putkosen trolli olet korkeintaan.

        Ei, kyllä porvareita on yhä nykyaikana. Heitä kutsutaan yleensä yrittäjiksi. Milläs meriiteillä sinä pilkkaat yhtään ketään? hahah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, paitsi että mulla on lohkoketjuteknologia firma

        Pottujako se sinun lohkoketjuteknologiafirmasi lohkoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kyllä porvareita on yhä nykyaikana. Heitä kutsutaan yleensä yrittäjiksi. Milläs meriiteillä sinä pilkkaat yhtään ketään? hahah

        Persut eivät ole mitään porvareita. Sekundaporvari lienee totuudenmukaisempi nimitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut eivät ole mitään porvareita. Sekundaporvari lienee totuudenmukaisempi nimitys.

        Jotkut persut ovat, jotkut eivät. Persuja on kaiken ikäisiä, sukupuolisia, kaikista ammateista. Ymmärrätkö vai oletko vähän yksinkertainen? Oletkohan edes täysikäinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pottujako se sinun lohkoketjuteknologiafirmasi lohkoo?

        Etkö siis edes tiedä mitä lohkoketjuteknologia on? Millä vuoskymmenellä sä elät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut persut ovat, jotkut eivät. Persuja on kaiken ikäisiä, sukupuolisia, kaikista ammateista. Ymmärrätkö vai oletko vähän yksinkertainen? Oletkohan edes täysikäinen?

        Vastauksestasi päätellen itse kuljet aika hitaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastauksestasi päätellen itse kuljet aika hitaalla.

        Jaa, mikä siinä on vihreellistä? Voistiko täsmentää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut persut ovat, jotkut eivät. Persuja on kaiken ikäisiä, sukupuolisia, kaikista ammateista. Ymmärrätkö vai oletko vähän yksinkertainen? Oletkohan edes täysikäinen?

        Persuja on myös kaikista seksuaalisista vähemmistöistä siitäkin huolimatta, vaikka rivipersut ja Mestari pitävätkin heitä pilkkanaan.

        Nimim. Tehtaanpuiston homo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuja on myös kaikista seksuaalisista vähemmistöistä siitäkin huolimatta, vaikka rivipersut ja Mestari pitävätkin heitä pilkkanaan.

        Nimim. Tehtaanpuiston homo

        No nehän on beta uroksia kaikki. Ne ihailee vahvoja alfa uroksia.


    • Anonyymi

      Minulle yrittäjänä on taloudellisempaa uskoa moniin eri jumaliin yhden sijaan. Voin olla hihhuli joka suuntaan ja myös niissä uskonnollisissa sisäpiireissä, missä pisnekset jaetaan uskonveljille.

      • Anonyymi

        Hahah. Kullostat Kepulaiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahah. Kullostat Kepulaiselta

        Kepulaiset ovat niitä aidosti parempia uskovaisia ja muut syntisiä.


    • Anonyymi

      Olen "jumalaton" enkä vainoa ketään.

      • Anonyymi

        Lukeeko aloituksessa että "Kaikki Jumalattomat ja säädyttömät vainoavat"?


    • Anonyymi

      Saako muslimeja vainota?

    • Anonyymi

      Jeesus on Kuningas!

    • Anonyymi

      Hyvä aloitus. Perussuomalaisuus on myös neuvostolaisuutta. Meillä on paljon yhteistä naapurin kanssa. Minä en ainakaan pistäisi pahaksi jos maidemme läheisyys lisääntyisi. Varsinkin, kun katsoo "demokratiaa" tuolla ameriikassa. Tosin Trump oli johtaja paikallaan, mutta sai turhan vähän arvostusta ansiokkaasta työstään.

      Nyt hyvät ihmiset ja edustajamme Packalen, Tavio, Eerola ja Mestari.... Nyt nostamme Maljan! Maljan vapaalle Suomelle! Me teemme vielä tempun ja näytämme trumpilaisessa hengessä, että Suomen uljas kansa pystyy pitämään kaikki muut kuin meidät itsemme pois Suomesta!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe