Jumalattomat ja säädyttömät vainoavat Perussuomalaisia

Anonyymi

Lenin oli kova populisti ja hän lietsoi säädyttömät ja maaorjat väkivaltaiseen luokkasotaan ja vallankumouskeen säätyjä vastaan. Näin he toimivat myös nykyaikana kyhäämällä kaikenlaisia populistisia olkiukkoja ja demonisoimalla kunnollisia lainkuuliaisia kristittyjä kansalaisia. Lopeta ihmisten vihaaminen ja vainoaminen ja liity Perussuomalaisiin

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lopettakaa kristittyjen vainoaminen! Tämä ei ole hyväksyttävää!

• Anonyymi

Vihavasuvihreet kyllä musut tänne toivottaa tervetulleeksi, hävetkää sdp hallitus.

• Anonyymi

"Lopettakaa kristittyjen vainoaminen!" ja liittykää kristillisen seurakunnan hylänneen Mestarin johtamaan persupuolueeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Lopettakaa kristittyjen vainoaminen!" ja liittykää kristillisen seurakunnan hylänneen Mestarin johtamaan persupuolueeseen.

Sinä Jeesus olet meidän tuomari ja kuningas.

• Anonyymi

Aloittaja lienee elävän jossakin pottukuopassa pietismin aikaan 1600-luvulla.

• Anonyymi

Joo, paitsi että mulla on lohkoketjuteknologia firma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ällisi kuitenkin kulkee yli neljä sataa vuotta perässä? Putkosen trolli olet korkeintaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ällisi kuitenkin kulkee yli neljä sataa vuotta perässä? Putkosen trolli olet korkeintaan.

Ei, kyllä porvareita on yhä nykyaikana. Heitä kutsutaan yleensä yrittäjiksi. Milläs meriiteillä sinä pilkkaat yhtään ketään? hahah

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pottujako se sinun lohkoketjuteknologiafirmasi lohkoo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, kyllä porvareita on yhä nykyaikana. Heitä kutsutaan yleensä yrittäjiksi. Milläs meriiteillä sinä pilkkaat yhtään ketään? hahah

Persut eivät ole mitään porvareita. Sekundaporvari lienee totuudenmukaisempi nimitys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut eivät ole mitään porvareita. Sekundaporvari lienee totuudenmukaisempi nimitys.

Jotkut persut ovat, jotkut eivät. Persuja on kaiken ikäisiä, sukupuolisia, kaikista ammateista. Ymmärrätkö vai oletko vähän yksinkertainen? Oletkohan edes täysikäinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pottujako se sinun lohkoketjuteknologiafirmasi lohkoo?

Etkö siis edes tiedä mitä lohkoketjuteknologia on? Millä vuoskymmenellä sä elät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut persut ovat, jotkut eivät. Persuja on kaiken ikäisiä, sukupuolisia, kaikista ammateista. Ymmärrätkö vai oletko vähän yksinkertainen? Oletkohan edes täysikäinen?

Vastauksestasi päätellen itse kuljet aika hitaalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastauksestasi päätellen itse kuljet aika hitaalla.

Jaa, mikä siinä on vihreellistä? Voistiko täsmentää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuja on myös kaikista seksuaalisista vähemmistöistä siitäkin huolimatta, vaikka rivipersut ja Mestari pitävätkin heitä pilkkanaan.

Nimim. Tehtaanpuiston homo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuja on myös kaikista seksuaalisista vähemmistöistä siitäkin huolimatta, vaikka rivipersut ja Mestari pitävätkin heitä pilkkanaan.

Nimim. Tehtaanpuiston homo

No nehän on beta uroksia kaikki. Ne ihailee vahvoja alfa uroksia.

• Anonyymi

Minulle yrittäjänä on taloudellisempaa uskoa moniin eri jumaliin yhden sijaan. Voin olla hihhuli joka suuntaan ja myös niissä uskonnollisissa sisäpiireissä, missä pisnekset jaetaan uskonveljille.

• Anonyymi

Hahah. Kullostat Kepulaiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahah. Kullostat Kepulaiselta

Kepulaiset ovat niitä aidosti parempia uskovaisia ja muut syntisiä.

• Anonyymi

Olen "jumalaton" enkä vainoa ketään.

• Anonyymi

Lukeeko aloituksessa että "Kaikki Jumalattomat ja säädyttömät vainoavat"?

• Anonyymi

Saako muslimeja vainota?

• Anonyymi

Jeesus on Kuningas!

• Anonyymi

Hyvä aloitus. Perussuomalaisuus on myös neuvostolaisuutta. Meillä on paljon yhteistä naapurin kanssa. Minä en ainakaan pistäisi pahaksi jos maidemme läheisyys lisääntyisi. Varsinkin, kun katsoo "demokratiaa" tuolla ameriikassa. Tosin Trump oli johtaja paikallaan, mutta sai turhan vähän arvostusta ansiokkaasta työstään.

Nyt hyvät ihmiset ja edustajamme Packalen, Tavio, Eerola ja Mestari.... Nyt nostamme Maljan! Maljan vapaalle Suomelle! Me teemme vielä tempun ja näytämme trumpilaisessa hengessä, että Suomen uljas kansa pystyy pitämään kaikki muut kuin meidät itsemme pois Suomesta!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1473
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      113
      931
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      781
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      764
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      730
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      691
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      679
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      677
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      68
      662
    Aihe