Maailman murheet:
-Sodat
-Mielenosoitukset ja siitä johtuvat komplikaatiot
-Nälkä
-Kodittomat
Suomalaisten murheet:
-Kun joku käy mökillä.
Suomalaisten murheet vs koko maailma.
11
60
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä. Itse pysyn mökillä nimenomaan turvassa taudilta. Näiden muiden mielestä se tauti tulee mökillä nimenomaan enkä todellakaan tiedä mistä ovat tuollaista saaneet päähänsä. Ei ole mökki tartuttanut vielä kertaakaan. Onko mökki oireeton kantaja vai mistä ovat tuota sairasta keksineet. Ikinä eivät perustele mökkeilyn huonoja vaikutuksia. Jankkaavat vain jostain vastuuttomuudesta.
- Anonyymi
Täällä jos asuisi koko maailma niin kaikki kuolisivat näihin pakkasiin.
Pakkasista ei auteta auringossa löhöävää maailmaa 😠 - Anonyymi
Ei tartte koko maailman murheista tälle palstalle laittaa. Keskitytään vaan tamperelaisten murheisiin. Kuten ratikka ja Viistokatu.
- Anonyymi
utta etkö inä tajua? Nyt on kyse siitä, että jos emme toimi, niin ihreä inisteri vie meidät erikatoon. Meidän on tehtävä niin miten estari haluaa. Nyt marssimme yhtenä terveenä joukkona kohti voittoa estari edellämme, hänen ääntään kuunnellen ja hänen äkemykset orvissamme oiden unkatessamme kuuden sentin varresta eliksiirin estarin kapealle intakehälle taas kerran. Me olemme sitä samaa ja nautimme siitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
utta etkö inä tajua? Nyt on kyse siitä, että jos emme toimi, niin ihreä inisteri vie meidät erikatoon. Meidän on tehtävä niin miten estari haluaa. Nyt marssimme yhtenä terveenä joukkona kohti voittoa estari edellämme, hänen ääntään kuunnellen ja hänen äkemykset orvissamme oiden unkatessamme kuuden sentin varresta eliksiirin estarin kapealle intakehälle taas kerran. Me olemme sitä samaa ja nautimme siitä!
Politiikkaa varten on omat keskustelupalstat. Tällä palstalla keskustellaan tamperelaisista asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Politiikkaa varten on omat keskustelupalstat. Tällä palstalla keskustellaan tamperelaisista asioista.
Tampereellakin on politiikkaa.
- Anonyymi
Ette ressukat voi edes ymmärtää uutisoinnin manipulointia ja näkökulmia, ette lue ettekä käsitä muun maailman informaatiota, saati faktoja, niin se on , sori.
Määrätystä suunnasta tulevat uutiset ja faktat vaiennetaan täysin, taas määrätystä suunnasta väärisellään törkeästi haluamaan suuntaan ihan vapaasti.
Siksi jos jokainen keskittyisi omiin asioihinsa,
eli niihin mihin edes voi vähän vaikuttaa ette hyvä lapsenmieliset,
hyväntahtoiset hölmöt kirjoittelisi täällä tuollaisia. Tästä teidän jatkuva tyytymättömyys ja negatiivinen valitus johtuu,
no,
et ymmärrä, ettet ymmärrä,
tämän ymmärtäminen on lähtökohta toipumiselle. - Anonyymi
Maailman murheet ei minua kiinnosta. Minua kiinnostaa oma maa ja sen kansalaiset.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901