mikänäitäwarkaudennaisiavaivaa
tulin just prismalta ja tosi kaunis tyttö käveli siinä ,kerroin hänelle että upeat sääret ,takana kävellyt tyttö huusi mulle hintti? mä mikää hintti oo.oliko se tyttökaveri tytölle ?
5
78
Vastaukset
- Anonyymi
No ymmärtäähän tuon inhon haisevaasossupummiakohtaan.
- Anonyymi
Taidat itse haista. Prismassa kävin ei kukaan haukkunut ja vielä infossa toivotteli mukavat viikonloput. Kaikki ihmiset ei ole täällä aukovia pellejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat itse haista. Prismassa kävin ei kukaan haukkunut ja vielä infossa toivotteli mukavat viikonloput. Kaikki ihmiset ei ole täällä aukovia pellejä
Keräämäs ja juomas tölökikkö veit, vaihoikko täysii vai sossurahaako pistit kaljjaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keräämäs ja juomas tölökikkö veit, vaihoikko täysii vai sossurahaako pistit kaljjaa.
Mihinkä kaljaan ja mitkä tölkit. Nimi ja naama tunnetaan. Ilmam maskia pentua työnnellään Prismassa. Vastuullisia vanhempia 🤣
- Anonyymi
Sanat eivät riitä kertomaan.Opettajasi repii hiuksiaan.Voi sinua pötkylää.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riinan oudot selitykset
Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa10810089Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku
"Petteri Orpon joukkueen epäonni jatkuu – Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku". https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/0c6c716d-c8eb-4c01-aaf7-3626832833549