Oon muutaman vuoden oireillut syömisen kanssa. Viime vuonna laihduin n. 10 kg. Niistä kiloista suunnilleen viisi tippui loppuvuodesta ja nyt tammikuussa painon pudotus on jatkunut niin että lähtöpainosta on n. 14 kiloa. Haluaisin painon putoavan edelleen, pyrin syömään alle 700 kaloria päivässä. En ole vielä edes alipainoinen (mitat n. 165cm/46kg), joten olisi vielä mistä pudottaa. Samalla kuitenkin oon tosi väsynyt tähän koko touhuun, mutta en uskalla kertoa kenelekään, koska en tiedä olisinko kuitenkaan valmis parantumaan. Muutenkin näissä mitoissa varmaan lääkäristäkin naurettaisiin ulos, kun en ole tarpeeksi sairas. En oikeen tiedä mitä haen tällä kirjotuksella, mut olisin kiitollinen jos joku osaisi valaista mulle, että vaikuttaako tää ollenkaan huolestuttavalta tai voisiko esim. anoreksian kriteerit täyttyä. Niin ja olen siis 15v tyttö.
Oon vähän kujalla oman tilanteeni kanssa
Anonyymi
4
123
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä täyttyy pliis hae apuu ennenku on liian myöhästä
- Anonyymi
mikä susta on alipaino jos sä et kerta ole vielä alipainoinen?
- Anonyymi
Tällä hetkellä mun bmi on 16.8 ja se on vielä normaali 15 vuotiaalle. Mulla tuli menkatkin vielä pari viikkoa sitten, niin en usko että oon edes aliravitsemustilassa.
- Anonyymi
sulla on jo anoreksia.Mutta ethän sä näe sitä koska oot sairas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696971
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622583- 562158
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621312Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561269- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141141Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä17980Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968