Oon muutaman vuoden oireillut syömisen kanssa. Viime vuonna laihduin n. 10 kg. Niistä kiloista suunnilleen viisi tippui loppuvuodesta ja nyt tammikuussa painon pudotus on jatkunut niin että lähtöpainosta on n. 14 kiloa. Haluaisin painon putoavan edelleen, pyrin syömään alle 700 kaloria päivässä. En ole vielä edes alipainoinen (mitat n. 165cm/46kg), joten olisi vielä mistä pudottaa. Samalla kuitenkin oon tosi väsynyt tähän koko touhuun, mutta en uskalla kertoa kenelekään, koska en tiedä olisinko kuitenkaan valmis parantumaan. Muutenkin näissä mitoissa varmaan lääkäristäkin naurettaisiin ulos, kun en ole tarpeeksi sairas. En oikeen tiedä mitä haen tällä kirjotuksella, mut olisin kiitollinen jos joku osaisi valaista mulle, että vaikuttaako tää ollenkaan huolestuttavalta tai voisiko esim. anoreksian kriteerit täyttyä. Niin ja olen siis 15v tyttö.
Oon vähän kujalla oman tilanteeni kanssa
Anonyymi
4
208
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä täyttyy pliis hae apuu ennenku on liian myöhästä
- Anonyymi
mikä susta on alipaino jos sä et kerta ole vielä alipainoinen?
- Anonyymi
Tällä hetkellä mun bmi on 16.8 ja se on vielä normaali 15 vuotiaalle. Mulla tuli menkatkin vielä pari viikkoa sitten, niin en usko että oon edes aliravitsemustilassa.
- Anonyymi
sulla on jo anoreksia.Mutta ethän sä näe sitä koska oot sairas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898652
- 114688
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523720Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043096Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952732Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62458Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121718- 441485
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos641308Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4171255