Oon muutaman vuoden oireillut syömisen kanssa. Viime vuonna laihduin n. 10 kg. Niistä kiloista suunnilleen viisi tippui loppuvuodesta ja nyt tammikuussa painon pudotus on jatkunut niin että lähtöpainosta on n. 14 kiloa. Haluaisin painon putoavan edelleen, pyrin syömään alle 700 kaloria päivässä. En ole vielä edes alipainoinen (mitat n. 165cm/46kg), joten olisi vielä mistä pudottaa. Samalla kuitenkin oon tosi väsynyt tähän koko touhuun, mutta en uskalla kertoa kenelekään, koska en tiedä olisinko kuitenkaan valmis parantumaan. Muutenkin näissä mitoissa varmaan lääkäristäkin naurettaisiin ulos, kun en ole tarpeeksi sairas. En oikeen tiedä mitä haen tällä kirjotuksella, mut olisin kiitollinen jos joku osaisi valaista mulle, että vaikuttaako tää ollenkaan huolestuttavalta tai voisiko esim. anoreksian kriteerit täyttyä. Niin ja olen siis 15v tyttö.
Vastaukset 4
- Anonyymi
kyllä täyttyy pliis hae apuu ennenku on liian myöhästä
- Anonyymi
mikä susta on alipaino jos sä et kerta ole vielä alipainoinen?
- Anonyymi
Tällä hetkellä mun bmi on 16.8 ja se on vielä normaali 15 vuotiaalle. Mulla tuli menkatkin vielä pari viikkoa sitten, niin en usko että oon edes aliravitsemustilassa.
- Anonyymi
sulla on jo anoreksia.Mutta ethän sä näe sitä koska oot sairas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493