Oon muutaman vuoden oireillut syömisen kanssa. Viime vuonna laihduin n. 10 kg. Niistä kiloista suunnilleen viisi tippui loppuvuodesta ja nyt tammikuussa painon pudotus on jatkunut niin että lähtöpainosta on n. 14 kiloa. Haluaisin painon putoavan edelleen, pyrin syömään alle 700 kaloria päivässä. En ole vielä edes alipainoinen (mitat n. 165cm/46kg), joten olisi vielä mistä pudottaa. Samalla kuitenkin oon tosi väsynyt tähän koko touhuun, mutta en uskalla kertoa kenelekään, koska en tiedä olisinko kuitenkaan valmis parantumaan. Muutenkin näissä mitoissa varmaan lääkäristäkin naurettaisiin ulos, kun en ole tarpeeksi sairas. En oikeen tiedä mitä haen tällä kirjotuksella, mut olisin kiitollinen jos joku osaisi valaista mulle, että vaikuttaako tää ollenkaan huolestuttavalta tai voisiko esim. anoreksian kriteerit täyttyä. Niin ja olen siis 15v tyttö.
Oon vähän kujalla oman tilanteeni kanssa
Anonyymi
4
102
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä täyttyy pliis hae apuu ennenku on liian myöhästä
- Anonyymi
mikä susta on alipaino jos sä et kerta ole vielä alipainoinen?
- Anonyymi
Tällä hetkellä mun bmi on 16.8 ja se on vielä normaali 15 vuotiaalle. Mulla tuli menkatkin vielä pari viikkoa sitten, niin en usko että oon edes aliravitsemustilassa.
- Anonyymi
sulla on jo anoreksia.Mutta ethän sä näe sitä koska oot sairas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605704- 1002961
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242196- 211938
Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911707Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3401690Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791616- 251432
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o641398Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2181345