Aihe

Sitten voisi rutistaa haliin kunnolla muttei voi

Anonyymi

Voikohan ihminen huvittua ihastuneesti ihmiseen tai siis olla ihastuneen huvittunut, niin että en tarkoita mitenkään pilkallisesti olemalla huvittunut vaan ihastuneen huvittunut ihmiseen? Koska toinen on magneettisen huvittava olematta käytännössä huvittava, vaan niin että on huvittava että on tekemättä mitään huvittavaa, siis olematta mitään paitsi tietenkin elossa.
Tätä olen pohtinut monta kertaa kun olen saanut tuon tunteen, ja koska tuo tunne ärsyttää suunnattomasti.

7

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä voi huvittua jostain toisen ihmisen piirteestä tai teosta sillä tavalla lämmöllä, ilman pilkallisuutta. Minä nauran monesti myös itselleni. Muille en halua nauraa pilkallisesti, vaan juuri lämpimän huvittuneesti. Varsinkin lapsille ja lemmikkieläimille nauran lämpimän huvittuneesti aika usein.

• Anonyymi

Usein hymähtelen itsekseni kun mielessäni ne jutut:)

• Anonyymi

Mitäs kamalaa tuossa on. ☺️
      Kurjaa tietysti, kun se itseäsi ärsyttää.

• Anonyymi

Olipas mahdottoman mukavan huvittavan ihastuttavan rutistettava aloitus. Muistoja mukavia.

• Anonyymi

Minulla on myös tämä.

Mä ajattelen minun ja rakastukseni olevan niin sopivia, että on helppo laukoa mitä vain, IHAN mitä vain! Kun on näin suora yhteys, yhdessä oleminen on yleensä niin hauskaa, että olen vaarassa tikahtua.

• Anonyymi

No minä voin myöntää olevani huvittava ja varmasti huvituksen ansainnut ;) Mutta toivottavasti myös vielä edes pikkuisen hyvittävä.. ..tai hyvänä pidettävä ;D

• Anonyymi

Viestisi oli kiva. 🤗
      Täällä on niin harvoin mitään hyvän mielen kirjoituksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      43
      11875
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      156
      9130
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      7100
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      13
      4293
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      191
      2840