Kokemuksia ennustajista

Anonyymi

Olen 2v sisällä soittanut Iris, Veera, Sonja, Eevi-Maria, Sari, Anja, Leena Palo ja Tiina Kallio. Mitään ei ole toteutunut, ainakaan vielä. Tummaa miestä on kaikki lupailleet... Ovatko nämä näkijät teille nähneet?

65

4963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainut, joka noista on itselleni nähnyt, on Iiris. Kenekään muiden näkemiset eivät ole toteutuneet ja soitoista aikaa jo 5-7 vuotta.

      • Anonyymi

        Eräälle heistä soitin reilu kolmisen vuotta sitten omien muistiinpanojeni mukaan. Muilla tuo aika 5-7 vuotta pitää paikkansa.


      • Anonyymi

        Olin aiemmin myös hänen asiakas, nyttemmin viime vuodet on luottonäkijäni ollut Naomi M. Noista muista en ole koskaan kuullutkaan.
        Harvassa lienevät sellaiset joiden kohdalla oikeasti toteutuu. Hyvän kun löytää niin sitä ei tohdi vaihtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräälle heistä soitin reilu kolmisen vuotta sitten omien muistiinpanojeni mukaan. Muilla tuo aika 5-7 vuotta pitää paikkansa.

        Kelle? Ja toteutuiko sitten 3v sisällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelle? Ja toteutuiko sitten 3v sisällä?

        Sarille soitin reilut kolme vuotta sitten ja ainakaan tähän mennessä ei ole tapahtunut mitään niistä asioista, joita kertoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarille soitin reilut kolme vuotta sitten ja ainakaan tähän mennessä ei ole tapahtunut mitään niistä asioista, joita kertoi.

        Jännää että olet hänelle silloin soittanut. Minulla on tarkka päivämäärä milloin olen ensimmäisen kerran hänelle soittanut ja se oli sama päivä kuin aloitti unililla. Senkin jälkeen olen hänelle soittanut ja viimeksi viikko sitten. Et ole voinut soittaa hänelle kertomaasi aikaan sillä hän on ottanut vastaan muulla nimellä. Nyt kyllä ottaa vastaan ihan omalla nimellään niinkuin unilinkin aikaan.

        Jos tänne tulee antamaan palautetta, vaikka negatiivistäkin niin miksi ei voi puhua totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarille soitin reilut kolme vuotta sitten ja ainakaan tähän mennessä ei ole tapahtunut mitään niistä asioista, joita kertoi.

        Eli kun aloitti unililla on vasta silloin siitä päivästä lähtien käyttänyt omaa nimeään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännää että olet hänelle silloin soittanut. Minulla on tarkka päivämäärä milloin olen ensimmäisen kerran hänelle soittanut ja se oli sama päivä kuin aloitti unililla. Senkin jälkeen olen hänelle soittanut ja viimeksi viikko sitten. Et ole voinut soittaa hänelle kertomaasi aikaan sillä hän on ottanut vastaan muulla nimellä. Nyt kyllä ottaa vastaan ihan omalla nimellään niinkuin unilinkin aikaan.

        Jos tänne tulee antamaan palautetta, vaikka negatiivistäkin niin miksi ei voi puhua totta?

        Olen soittanut 27.11. 2017 /Unil. Puhelu äänitetty ja siinä näkyy päivämäärä. Eli oli tuolloin jo Unilinin palveluksessa. Aikaa on nyt kulunut 3.5 v, eikä ole vieläkään tapahtunut sanomansa asiat. Enkä voi muistaa väärin, koska nauhoite olemassa.


    • Anonyymi

      Anteeksi, Sari näki työasian oikein , miehistä ei muuten maininnut. T. Aloittaja

    • Anonyymi

      Leena Palo on nimimerkki, jolla toimii useita eri ennustajia. Aiemmin, noin pari vuotta sitten tai puolitoista, siinä numerossa oli vielä yksi ja sama henkilö, joka on nyt kokonaan lopettanut. Tälle "ensimmäiselle" ja mielestäni ainoalle oikealle Leena Palolle minä soitin useita kertoja, ja hyvin hän näki. Olen tallentanut kaikki soitot.

      Tiina Kallio on nykyään luottonäkijäni. Hän on astrologi, ja hänellä ajat pitävät paikkansa paremmin kuin muilla. Muuten olen ennustuksissa tottunut siihen että ajat voivat heittää todella paljon, jopa vuosilla. Eräät hyvät ajanvarausnäkijät, joilla kävin 10-20 vuotta sitten (lopettaneet jo) sanoivat asioita, joista osa on toteutunut tai toteutumassa vasta nyt, viimeisten parin vuoden sisällä. Talletin nekin käynnit ja siitä voin varmistaa, että he todella ennustivat tällaista. Mutta hekin sanoivat yleensä, että asiat tapahtuisivat ihan lähitulevaisuudessa tai ainakin parin vuoden sisällä... Ennustajat eivät näe aikaa, joten aloittaja, jos olet soittanut vasta 2 vuotta sitten, voit varautua että jossain asiassa voi kestää kauemminkin:)

      Unilin Sonjalle olen soitellut vuosien varrella harvakseltaan, ja hyvin hän on minulle nähnyt. Sanoo asiat aika realistisesti, kuten myös Eija Nikko (nyk. hän taitaa olla Elomaa). Minulla on nyt viime syksynä ollut meneillään todella vaikea kuvio työ- ja raha-asioissa, ja olen saanut heiltä kahdelta sekä Tiinalta apua sen kestämiseen. Välillä on todella tuntunut, ettei omat voimat riitä. Näyttää kuitenkin käyvän niin, että he ovat oikeassa. Ovat povanneet samansuuntaista lopputulosta.

      Unilin Anja pitkitti puhelua niin pahasti joskus kun kauan sitten kokeilin soittaa hänelle, etten ole sen jälkeen soittanut. Pitkittäminen oli mielestäni aivan selvää, eikä hän nähnyt juuri mitään olennaista elämästäni.

      Aliisalle soitan joskus. Vaihtelevasti näkee, joskus tarkkaankin, joissakin kohti tulee heittoja niin kuin kaikille näkijöille.

      • Anonyymi

        Unililta saa kenkää jossei puhelua pitkitä. Niihin puututaan heti välittömästi. Siellä ei saa ajatella asiakkaan rahapussia siinä ajatuksessa että menisi tulkintaan heti ettei puhlaskut vie konkurssiin. Siksi siellä on niin suuri vaihtuvuus. Tiedän tämän 100% koska olen yhden näkijän ystävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unililta saa kenkää jossei puhelua pitkitä. Niihin puututaan heti välittömästi. Siellä ei saa ajatella asiakkaan rahapussia siinä ajatuksessa että menisi tulkintaan heti ettei puhlaskut vie konkurssiin. Siksi siellä on niin suuri vaihtuvuus. Tiedän tämän 100% koska olen yhden näkijän ystävä

        Itse olen soittanut eräälle Unilin näkijälle jo vuosia. Ei ole koskaan pitkittänyt puhelua tarpeettomasti ja on ollut siellä jo kauan. Tämän lisäksi nähnyt hyvin. Joten olisiko kuitenkin kyse siitä, että jos ei mitään näe, niin ei niitä soittojakaan tule ( eli ainakaan itse en soita uudestaan näkijälle, jonka kertomasta ei mikään pidä paikkaansa).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unililta saa kenkää jossei puhelua pitkitä. Niihin puututaan heti välittömästi. Siellä ei saa ajatella asiakkaan rahapussia siinä ajatuksessa että menisi tulkintaan heti ettei puhlaskut vie konkurssiin. Siksi siellä on niin suuri vaihtuvuus. Tiedän tämän 100% koska olen yhden näkijän ystävä

        Vaihtuvuus? No pienintä taitaa olla noista lafkoista kuitenkin. Mukana edelleen monia vuosia toimineita, kymmenenkin hujahtanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtuvuus? No pienintä taitaa olla noista lafkoista kuitenkin. Mukana edelleen monia vuosia toimineita, kymmenenkin hujahtanut.

        Samaa ihmettelen, Unililla tuo vaihtuvuus on ollut aika pientä. Muutama firmat lopettaneet ja joissakin vaihtunut likipitäen koko porukka. Toki Unililtakin on muutama, joka on hetken ollut lähtenyt poiskin ja ehkä joku jo eläkkeellekin. Mutta pitkään olleita on useita. Ehkä osa näistä poislähteneistä on vaan niitä näkijöitä, joilta puuttuu oikea osaaminen eli eivät ole pystyneet hoitamaan hommaa niin, että asiakkaita olisi riittänyt. Se on kuitenkin se osaaminen, joka tässäkin asiassa ratkaisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ihmettelen, Unililla tuo vaihtuvuus on ollut aika pientä. Muutama firmat lopettaneet ja joissakin vaihtunut likipitäen koko porukka. Toki Unililtakin on muutama, joka on hetken ollut lähtenyt poiskin ja ehkä joku jo eläkkeellekin. Mutta pitkään olleita on useita. Ehkä osa näistä poislähteneistä on vaan niitä näkijöitä, joilta puuttuu oikea osaaminen eli eivät ole pystyneet hoitamaan hommaa niin, että asiakkaita olisi riittänyt. Se on kuitenkin se osaaminen, joka tässäkin asiassa ratkaisee.

        Kummaa että sinulla on ollut aikaa vuosia tutkia muitakin ennustusfirmoja? Ja heidän vaihtuvuutta kuin eläkeikäisiäkin.... Mstä tiedät kuka on eläkeiässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummaa että sinulla on ollut aikaa vuosia tutkia muitakin ennustusfirmoja? Ja heidän vaihtuvuutta kuin eläkeikäisiäkin.... Mstä tiedät kuka on eläkeiässä?

        Joku muu vastaa. No kyllähän nimi jo kertoo minkä ikäisestä ihmisestä suunnilleen on kyse, ei tässä 30-40 vuoteen ole ollut Mirjojen, Anjojen tai Eevojen kulta-aikaa...

        On sanomattakin selvää, että ne firmat, joilla on aina vain kymmeniä ja kymmeniä vaihtuvia nimiä listoillaan, ei taida juuri tasokasta palvelua tarjota. En itse suosi heitä koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummaa että sinulla on ollut aikaa vuosia tutkia muitakin ennustusfirmoja? Ja heidän vaihtuvuutta kuin eläkeikäisiäkin.... Mstä tiedät kuka on eläkeiässä?

        Aloittaja lienee epävarma koska soittelee ahkeraan ennustajille ,hakee jotain varmuutta ja jännitystä tylsään elämään,alkaa elää kuten ennustajat kertoo,antaa valtansa muille.


    • Anonyymi

      Kerron vielä kokemuksistani, kun kirjoitit että sinulle on povattu "tummaa miestä"... Niin ihmisethän voivat mennä ennustuksissa sekaisin. Olen joskus kysellyt jotain ihmissuhde- tai työasiaa, joka on ollut päällä juuri silloin, että miten siinä käy. Esim. jatkuuko suhde tai saanko työpaikan. Vastaus on tullut, ja mennyt pieleen.. ei siis käynyt kuten ennustaja sanoi. Kuitenkin myöhemmin, esim. viiden vuoden päästä, on tullut vastaan toinen samannäköinen ja -oloinen ihminen ja hänen kanssaan on toteutunut se mitä ennustaja sanoi. Työpaikkojen kohdalla sama juttu. Tällaiset ennustukset ovat minulla toteutuneet joskus hyvinkin tarkkaan, ulkoisten asioiden ja konkreettisten seikkojen mukaan, ja myös "fiilis" mikä ennustuksessa on ollut. Elämä vaan ehti muuttua sillä välillä niin kokonaan, että ennustus sai lopulta toteutuessaan osittain uudenlaisen merkityksen.

      Unilin Sonja sanoi minulle aikoinaan eräästä miehestä, joka silloin oli elämässäni, että ei teille suhdetta tule, koska olette niin erilaisia, ystävyys voi kyllä tulla. Minä kiukustuin ennustuksesta niin, etten vähään aikaan soitellut Sonjalle. Myös Eija sanoi samaa, olin hänellekin käärmeissäni. Eijahan on lisäksi sanavalinnoissaan joskus vähän töksäyttelevä, tylynkuuloinenkin. Mutta niin siinä vain kävi, että mies etääntyi minusta ja myöhemmin ymmärsin, ettei hän ollut ollenkaan sellainen kuin olin kuvitellut. Hänestä paljastui eräässä toisessa asiayhteydessä piirteitä, joista jos olisin aiemmin tiennyt, en olisi koskaan ihastunutkaan häneen. Hyvä tyyppi hän silti monessa mielessä on, ja meistä tuli kaverit, pidämme yhteyttä ajoittain.

      • Anonyymi

        Tämä on niin totta. Minulla aikajana nyt 10-15 vuotta riippuen asiasta. Onneksi olen kaiken kirjannut aina ylös, pystyn hyvin palaamaan ennustuksiin. Yllättäviä asioita en muistaisi muutoin ja saattaisin todeta, ettei kukaan mitään näe. Todella paljon mennyt lopulta kuten nähty. Kyse ei ole mistään ”ristiverinen ammattimies ja 2 lasta ja koira” -ennustuksista, joka sopii lähes kaikkien elämään jossain vaiheessa XD

        Anja, Leena (se alk.per) ja Tiina listalta tuttuja, kaikkien ajat heittäneet - kuitenkin ovat hyviä. Menneessä oli 2 Helinää, toinen jo edesmennyt. Molemmat hyviä, vakavampi sairastumisenikin näkyi toiselle.

        Itse suosin nykyään muutamaa muuta max. pari kertaa vuodessa, jos tarve on.


    • Anonyymi

      Tiina Kallio sanoiettä marraskuu puolessa välissä alkaisi parempi jakso, etenki ihmissuihteissa. Mitään ei ole tapahtunut. Luulin että juuri hän on hyvä aikojen kanssa?

      • Anonyymi

        Tiina K. on kyllä keskimääräistä parempi aikojen kanssa, ja joskus hyvinkin tarkka. Yleensä ennustajat eivät ole ainakaan minulle nähneet kovin luotettavasti aikoja - melkeinpä parempi ettei uskoisi heidän antamiaan aikoja ollenkaan, ettei pety :) Vaikka olisivat muuten hyviä näkijöitä. Tiinan ajat ovat pitäneet parhaiten paikkansa. Mutta eiväthän nekään aina. Tai sitten, jos hän ei olekaan juuri sinulle sopiva näkijä...? - Minulle kävi joulukuussa niin, että päivän tarkkuudella toteutui, kun Tiina oli sanonut, että eräs minua hirveästi kalvanut taloudellinen huoli väistyisi. "Saat joulurauhan", hän sanoi. Se oli ollut pitempään vireillä ollut asia, ja olin todella onneton siitä. Sitten juuri samana päivänä kun hän oli ennustanut siihen ilmaantui ratkaisu, taholta josta en olisi arvannut. Joulurauha tuli sen myötä.

        Tiina on ollut myös loistava luonteiden tulkitsija, kun tietää jonkun ihmisen syntymäajan ja -paikan. Hän on osannut sanoa läheisistäni sellaista, minkä olen tiennyt varmasti pitävän paikkansa, kun kyse on ollut läheisesti tuntemistani henkilöistä, esim. sukulaisista. Tiina on osannut katsoa ihmissuhdeasioita heidän luonteensa kautta tavalla, joka on avannut monta solmua. Hänen tulkintansa luonteista ovat mielestäni hyvin tarkkoja, eivät ns. hatusta vedettyjä, jotka sopisivat mihin vain tyyliin "tumma, romanttinen mies", ei, hän todella näkee kenestä puhuu, kun vaan tietää syntymäajan.

        Mutta kyllähän kaikille näkijöille tulee myös huteja joskus, ja se kenelle osuu on yksilöllistä, ei se mitään "eksaktia tiedettä" ole...

        Minua muuten harmittaa, että alkuperäinen Leena Palo on lopettanut, ja että nyt muut vastailevat hänen numerossaan ja nimimerkillään. Firman käytäntö. Kuvastaa, että ennustusbisnes on yleisesti aika kyseenalaista moraalisesti. Ei välttämättä firmoissa työskentelevät näkijät itse, eihän heillä ole paljon sananvaltaa palvelun ehtoihin, mutta ala yleisesti... Harva näkijä on niin vakiintunut, että voi pitää omaa linjaa. - Alkuperäinen Leena Palo, joka siis on lopettanut jo pari vuotta sitten, oli todella sydämellinen ja tarkka näkijä.
        - Anonyymi 09.01.2021 17:02


      • Anonyymi

        Kortit kertoo kohtalomme,onnemme ja ahdinkomme.,tuo tumma nainen tanssii kuten liekit nuotion ,tumma tumma nainen kertoi kaiken kohtalon...


    • Anonyymi

      Minulle Iiris ja Veera näkivät työmuutoksen, ei ollut kyse uudesta työpaikasta vaan nykyisessä työpaikassa tapahtuneesta työtehtävän muutoksesta ja nimenomaan uudesta työnkuvasta ja nimikkeestä.
      Iiris näkee työasiat hyvin, ihmissuhteet antavat odottaa tai ei näe niihin ainakaan aikoja. Saattaa mennä enemmän aikaa kuin odottaa.
      Sonjalle olen joskus soittanut, ei ole vielä tapahtunut - aikaa kulunut ainakin 4v.
      Leena Palo (se oikea) on nähnyt minulle hyvin asioita. Osa toteutunut nopeastikin, osa osaa vielä odotan. Uskon, että tapahtuvat vielä sillä nähnyt useiden vuosien ajan samat asiat tulevassa, kyse konkreettisista asiosta.

      • Anonyymi

        Unil Iiris nähny hyvin melko paljon ja on aika suora. Samoin Anja näkee hyvin, keskustelee, aika kallis mutta näkee. Veera näkee hyvin ja on ystävällinen ja kannustava.

        Jenny Vuorio kysyi oonko soittanut ennen ja kaivoi vanhan ennustuksen missä oli vanhentuneita asioita. Tulevasta ei oo tapahtunut mitään. Rauamaria oli ennen eri ja kun soitin uudestaan vuosia myöhemmin ääni oli toisen henkilön. Pokkana väitti, että on nuha. En osaa sanoa, että voiko Ennustaja Infon näkijöihin siis oikein luottaa.


    • Anonyymi

      Heli Saari-uusimäki Turusta on vakuuttanut minut vuosien aikana, hänen kyvyt ovat osoittautunut oikeiksi. Sanoo asiat suoraan.

    • Anonyymi

      Luin tuota nimiletkaa ja voi voi. Useilla on tullut käytyä mutta ainoa jonka uskon oikeasti tuon näkemisen lahjan omaavan on kyllä selvännäkijä Naomi M.
      Kyllä niin monenlaista on minulle ennustettu vuosien saatossa mutta ainut jonka kohdalle ne ovat myös toteen käyneet on Naomi.

      • Anonyymi

        Samat kokemukset. Monien "ennustajien" luona tuli käytyä tai soitettua ennen kuin Naomin löysin. Kyllä siinä niin suuri ero oli niihin aiempiin että ei ole sen jälkeen tarvinnut muiden palveluita kysellä. Kyllä aito on aina aito, päätee noihin ennustajiinkin.


      • Anonyymi

        No jos Naomi on oikea näkijä niin olisi joutinut sanomaan ettei ketään tuu eikä mitään muutakaan hyvää oo näkyvissä. Olisinko halunnut maksaa sellaisesta jonka jo itsekin tiedän? No en!


    • Anonyymi

      Lisään listaan vielä Eija Nikko ja Saara Rautio. Mutta yhtään mitään ei ole tapahtunut edelleenkään:( tulee mieleen että.valehtelevat kun mitään hyvää ei näy?:((

      • Anonyymi

        Kun ihminen ei oikeasti näe , silloin ei vaan näe. Joskus ei näe jollekkin tai ei kenellekkään sinä päivänä. Energioista se näkijälläkin on kiinni, jos on sairas tai levännyt huonosti tai siellä näkijän omassa elämässä on jotakin vinksullaan, kun tavallisia ihmisiä ovat hekin , eivät mitään ylimaallisia tai mystisiä olentoja. Se tilanne vaan pitäisi osata asiakkailleen kertoa ja lopettaa sillä kertaa siihen. Rahat kyllä jää saamatta, mutta lopulta kun tarpeeksi kauan höpertelee omiaan, ne jää lopullisesti saamatta, puskaradio kyllä kertoo.

        Tosin useammalla ns. "näkijällä" voisi olla pikku kurkistus sinne peiliin paikallaan. Jos uskaltaa asiakkaana antaa kritiikkiä saa kuraa heti niskaansa, pahimmoilleen tuodaan asiakkaan nimeä julkiseksi . Vaikkei näillä rahastavilla esim. puhelin ja sähköposti ennustelijoilla ole mitään virallista vaitolo velvollisuutta, on ikävää kuunnella kuinka kerrotaan entisten tai nykyisten asiakkaiden asioista ventovieraille, miksi näin toimitaan eikö se omatunto ala kolkutella missään vaiheessa , vai onko se paantuminen jo tapahtunut kun ollaan höpötyksistä otettu vuosia hätää kärsiviltä rahaa ?

        Jonkin asteinen moraalinen velvollisuus olla kertomatta eteenpäin asiakkaiden asioita, pitäisi löytyä. Samoin sitten sekin, että tajuttaisi olla rahastamatta mieleltään järkkyneitä tai surusta , ahdingosta sekaisin olevia. Jokainen osaa ohjata toisen hakemaan apua terveydenhuollosta tai vastaavasta instanssista. Aina voi kieltäytyä jos vaan rohkeutta ja rehellisyyttä löytyy ennustajalta itseltään.

        Vaikka "ennustaja" kokee tekevänsä hyvää kertomalla utopioita asiakkaille, tekee kuitenkin karhunpalveluksen ja saa ihmisen uskomaan jopa mahdottomaan, pettymys voi olla epätoivoiselle ihmiselle todella raju, kun huomaa rahojensa menneen hukkaan ilman todellista vastiketta sille. Kun on maalailtu ne prinssit ja prinsessat, ihanat uudet työt ja kodit ja sitten ei mitään sellaista tule tapahtumaankaan, koska se ei kuulu sen ihmisen sielunsuunnitelmaan. Seurauksena voi oikeasti olla jopa psykoosi tai oman elämänsä riistäminen tai jokin vastaava epätoivoinen teko.
        Pitäisi osata ilmaista se ennustus siten, ettei se ole absoluuttinen totuus se on lähinnä hienovaraista ohjausta oikeaan suuntaan, suunta voi silti kaikesta huolimatta muuttua ihan sen mukaan, mikä ihmisen oma kohtalo tai tarve on.
        Ihmisellä ei ole tiukkoja suuntaviivoja elämänsä polulla, aina on monta vaihtoehtoa ja ihminen sitten ihan itse valitsee ei ennustaja. Jos ennustaja alkaa liikaa päsmäröimään omaan haluamaansa suuntaan, silloin jo mennään todella vikaan asioiden kanssa.

        Moni nimittäin kääntyy näiden ennustajien puoleen silloin kun se elämä on muutenkin jo pois kontrollista, on surua, ahdistusta, työttömyyttä, parisuhdeongelmia, talousvaikeudetkin yleensä liittyvät näihin tiloihin kiinteästi. Ennustajiin turvaudutaan silloin kun ei muualta tunnu löytyvän apua, mutta se voi maksaa paljon ja ihan turhaan.
        Sinällään siinä, että valaa uskoa epätoivoiseen ei olisi mitään pahaa, mutta kertoilemalla pettämisestä, tai jostakin muusta joka ei todellisuudessa ole edes tapahtunut, saa helposti rikottua liittoja tai ystävyys suhteita, siihen liittyy melkoinen vastuu ennustajallakin.

        Osa ainakin näistä tälläkin sivustoilla seikkailevista ennustajista, käyvät aika ahkeraankin itseään kehumassa tai mainostamassa saadakseen asiakkaita, vaikka toisin asiakkailleen väittävätkin. Kyllä se kirjoitustyyli lopulta paljastaa jos vaivautuu sitä hiukan tarkkailemaan. Ei markkinnoinnissa mitään vikaa ole, mutta senkin pitäisi perustua totuudellisiin seikkoihin. Jos käy itseään kehumassa ja jakaa sitä työnumeroaan rahan toivossa kaikille julkisesti täällä tai jollakin sivustolla, miksi sitten ihmetellä että niitä soittoja saattaa alkaa tulla, vähän "vääriinkin aikoihin" ja lopulta käydä sen suhteen kuumana kuin hellankoukku?
        Jos teet työksesi omassa kodissasi puhelintyötä, on syytä todella olla itsellä se tolkku, että pitää tietyistä aikarajoista kiinni, erottaa oman elämänsä ja minänsä siitä työminästään, ei luota ihmisiin sokeasti, koska aina tulee vastaan heitä jotka eivät esim. ole aikoneetkaan maksaa tai jotakin muuta, riskejä on aina olemassa.
        Kehoittaisin kyllä ihmisiä olemaan tarkkoina sen suhteen, että jos tuntuu sille että täällä tai jossakin julkisesti aletaan nimillä tai ilman kertoilemaan asioita joita olette luottamuksella näille ennustajille kertoneet, rikosilmoitus laittomasta yksityisyyden suojaa loukkaavasta kirjoittelusta, voi säästää jonkun toisen.

        Ja lopuksi pieni varoituksen sana, mitä useammalle saman toimijan alaisuudessa työtään tekevälle ennustelijalle soitatte, sitä varmemmin tulette törmäämään ilmiöön, jossa huomaatte, että teidän asianne on jaettu, tai jos olette uskaltaneet kritisoida teistä on varoiteltu. Puhelinennustajat tietävät kyllä tekevänsä työtään VIIHDELINJOILLA , koska koko kallis lysti on vain viihdettä kansalle , ette saa rahojanne takaisin. Todellinen ennustaja ei tarvitse tätä mainostamista.


    • Anonyymi

      Oisko se nyt niin että otat rauhallisesti vain. Näkijöitä on aivan liikaa ollut. He näkevät hätäsi ns ja valitan mutta osa noista on hieman pelkkiä puhujia.

    • Anonyymi

      Minä soittelen Kristallikello Annelle aina silloin tällöin. Ollut itselle nyttemmin se luottonäkijä ja hinta on varsin kohtuullinen puheluissa, oisko 30€ /30 min. Ihan niitä tavallisia kysymyksiä elämästäni. Aion jatkaa hänen asiakkaanaan ja ohjauksessaan.

      • Anonyymi

        Olen joskus aiemminkin täällä kehunut enkeliviesti.fi palvelua, mutta se poistettiin heti. En ymmärrä. En itse ole missään tekemisissä heidän kanssaan, en ole sukua en mitään. En "mainosta" heitä, vaan aidosti kehun ja kerron saaneeni heiltä apua ja neuvoja. Miksi se poistettiin? Täällä saa mainostaa huoletta itseään, eikä poisteta mainosta- outoa on. Olisi hienoa, kun voisi aidosti keskustella nimillä, kuka on hyvä ja kuka ei niin hyvä.


    • Anonyymi

      Ja keitä nuo ovat? Pitkä lista nimiä joista en ole kuunaan kuullukkaan ja aidoilla näkijöillä olen aina käynyt. Osa on jo lopettanut ja nyt on vuosien ajan minulle katsonut selvännäkijä Naomi M. Hänelle menin asiakkaaksi kun aikaisempi, jolla olin vuosien ajan käynyt lopetti.
      Ei se semmoinen mikään ihme ole jos ei ole mikään toteutunut. Se pitää valita semmonen näkijä jolla on kyvyt ja näkijänlahja niin jopa alkaa toteutua. Älkää menkö kaiken maailman höpöhöpötarinoita kertoville rahojanne viemään, kyllä niitä on paljon jotka mainostaa että ovat hyviä ja kaiken maailman Astraleita mutta selvähän se on että ne on harvat ja valitut keillä se kyky on. Ne on monet jotka koittaa sillä tavoin vaan helppoa tiliä tehdä ja ihmisiä rahastaa.

      • Anonyymi

        Olen kanssasi hieman eri mieltä. Ei se, että sinä et ole jostain henkilöstä ikinä kuullutkaan tarkoita sitä etteikö hän ole asiansa osaava. Ja mitenpä sinä valitset sellaisen jolla tiedät varmasti olevan kyvyt? Oppirahoja on jouduttu maksamaan vaikka kaveri on kovasti suositellut - pettymyksiä niissäkin. Olen käynyt ja soittanut. Useasti. Kokemuksen myötä voin sanoa, kenelle soittaa. Enkeliviestin listalla on monta, jotka ovat siellä jo vuosia olleet. Luotan heihin. Siinä olet oikeassa että harvoilla ja valituilla se kyky on.


      • Anonyymi

        Olisi kiva joskus kuulla, että miten ja millaisia asioita tämä Naomi näkee. Tunnetiloja, energioita vaiko konkreettisia asioita kuten työpaikan saannin tms.
        Kaikki häntä heiluttavat avaamatta mitään konkreettista hänen kyvyistään.
        Minä tykkään konkreettisesti näkevistä.


    • Anonyymi

      Lisään listaan vielä Marena, Tuuli, Jenny Vuorio ja Rauhamaria.

      Se mies josta alunperin kysyin, hänestä ei ole kuulunut enkä ole häntä nähnyt. Mutta kaksi muuta miestä nyt mielessä ja jotain tapahtunutkin. Kaikki ovat tummia.

      Palauttelen myöhemmin kuka näistä näki parhaiten..

      T. AP

      • Anonyymi

        Rauhamaria ei ole mitään nähnyt. Juttua kyllä tulee eri asia Onko niissä mitään perää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhamaria ei ole mitään nähnyt. Juttua kyllä tulee eri asia Onko niissä mitään perää.

        Rauhamarian ja Jenny Vuorion ennustukset olivat pelottavan samanlaiset ja näkivät kyllä elämässäni olevia ihmisiä, joista en mitään maininnut. Puhuivat tosi nopeaa kyllä, yritin kirjoittaa ylös mutta en ehtinyt kaikkea.

        T. Ap


    • Anonyymi

      Lisätään listaan vielä Ranja ja Katariina...

      T. Ap

    • Anonyymi

      Elämänvirta ja Rajatiedon Miina Valtonen. Molemmat tienneet asioita, mm. parisuhde- ja työkuvioita. Menneiden ajankohta ei aina selvinnyt.

      Heidän lisäkseen useampi ennustaja on pystynyt kertomaan minun ja mieheni luonteenpiirteet yllättävän tarkasti.
      Kysyin samoja asioita useilta ennustajilta. Yhtäläisyyksiä löytyi tulkinnoissa, tosin eräät niistä sisälsivät myös aika tuulesta temmattuja asioita.

    • Anonyymi

      Ranja sanoi että elo-syyskuussa minulla on kilpakosijatilanne ja toisen nimenkin mainitsi. Piti olla mökkireissu miehen kanssa ja valoa syksyyn. No ei ole sitä yhtäkään kosijaa ja surkein syksy ikinä.

      Marena sanoi kesäkuussa että lähikuukauden aikana tulisi nopeasti etenevä suhde tumman miehen kanssa. No ei ole tullut.

      Unil Sonjalta kysyin reilu vuosi sitten eräästä miehestä johon olin ihastunut silloin, että tulisi elämääni. En ole miestä nähnyt yli vuoteen ja tuskin tulen koskaan näkemäänkään.

      Tässä muutama palaute...

      T. AP

    • Anonyymi

      Niin. Tässäkin ketjussa muutamia minulle hyviä. Jääkööt mainitsematta ketä tarkoitan. Kuitenkin, heidän tulkinnat kävivät toteen 5-15 vuodenaikana. Ei suinkaan lähiaikoina. Aikaa ei kannata kysellä, ei liioin näkijän tarjota. Vuodenaika on mennyt kohdalleen toisinaan kylläkin...

    • Anonyymi

      Lisätään listaan vielä Helle ja ennustaja.info Iiris..
      T. Ap

      • Anonyymi

        Kumpikin sanoivat samaa, että tulisi suhde 2021 puolella. No ei tullut, eikä oo mitään merkkiä että olisi tulossakaan...


    • Anonyymi

      Muutama palaute vielä...laitoinko jo kerrsn, mutta jostain syyystä poistettiin?

      Unil Anja sanoin elokuussa 2020 että tapaan miehen syksyllä, en tavannut enkä tänäkään syksynä

      Eija Nikolle soittanut 3 kertaa, eka kerralla helmikuussa kysyin eräästä miehestä, sanoi että mies menee menojansa ja niin taidi mennä. Talokauppojen piti syntyä keväällä, ei syntynyt eikä ole vieläkään.

      Toinen soitto kesäkuussa, kysyin eräästä muusta miehestä, piti alkaa kirjoittaan pian ja tulisi satuttaan mua. No ei ole vieläkään kirjoittanut ja alkanut seurustelemaan. Sanoi myös että joku muu mies ottaisi yhteyttä aika pian ja näin kyllä kävi parin päivän päästä.

      Kolmas soitto; välien selvittely miehen kanssa. Tätä odotellessa..

    • Anonyymi

      Minulla on nyt elämässä mies, jonka Leena Palo kuvasi vuonna 2013. Kertoi samalla työpaikan muutoksesta, joka tapahtui jo seuraavana vuonna. Eli samassa katselmuksessa näkyy asioita eri aikajänteelle.
      Myös muiden näkijöiden kohdalla asiat toteutuneet vuosien kuluttua, jopa 8 vuotta on voinut mennä, mutta sitten on tullut ennustettu asia eteen.

      • Anonyymi

        Tämä on niin totta. Itselläni 15 vuottakin mennyt asioihin, onneksi on muistiinpanot mihin palata. Yllättävän tarkasti on nähty kuitenkin.


    • Anonyymi

      Onko oikeesti tosi ettei kukaan mäe mitään? Mikä minussa on vikana? Olen hyvin pettynyt. Ei sillä, vaikken olisi soitellut olisin pettynyt silti kun toiveeni ei toteutunut. Elämä on tyhjää. Minun elämässä ei ole yhtään mitään hyvää.

      T. Ap

    • Anonyymi

      Minulla on hyviä kokemuksia puhelin ennustajista. Ei kaikki ole toteutunut juuri täsmälleen niin, mutta paljon on. Luulen että tähän joukkoon mahtuu myös kokemattomampia näkijöitä, mutta valta osin olen keskustellut erittäin kokeneiden kanssa. Olen soittanut moneen eri palveluun ja suosikikseni on tullut www.enkeliviesti.fi palvelussa oleva näkijä. Suosittelen kokeilemaan!

      • Anonyymi

        Olen kokellut siellä kahta, kumpikaan ei toteutunut. Lisätään listaan vielä Meini Saren, Ella ja Eva Maria, kaikki ennustaja.infosta.

        Haluttas silti vielä soitella lisää, minulla ei ole ketään muuta kenen kans puhua...

        T. Ap


    • Anonyymi

      Lisätään listaan vielä Aada Ramsu( joka on kuulema Leena Palo?) Ei sanonut aikAa, ei ole vielä ainakaan toteutunut..

      ENNUSTAJA.INFO TUULIA: keväällä pitäisi miehen tulla, joku uusi tuttavuus..

      Ilona Niittymäki : heinäkuussa pitäisi tapahtua rakkaudessa...

      Alice: juhannuksena ihmissuhde..

      Päivi Alanen: kesällä tapahtuu..

      Tarja Kronqvist: keväällä tapahtuu...


      No yhtään mitään oo tapahtunut tässä vuoteen..enkä usko että tapahtuukaan :(

      • Anonyymi

        Hei! Aada Ramsu kiinnostaa... Miten ennusti sinulle, käyttikö myös numeroita? Voisiko numerologisella tulkinnalla saada tarkemman ajankohdan tapahtumille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Aada Ramsu kiinnostaa... Miten ennusti sinulle, käyttikö myös numeroita? Voisiko numerologisella tulkinnalla saada tarkemman ajankohdan tapahtumille.

        Ai niin, sanoit, ettei sanonut aikaa. Joten ilmeisesti ei käyttänyt ennustaessaan numerologiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, sanoit, ettei sanonut aikaa. Joten ilmeisesti ei käyttänyt ennustaessaan numerologiaa.

        Minulta hän kysyi syntymäajan ja on onnistunut kertomaan esim. tapaamisesta tietyn henkilön kanssa lähes päivälleen oikein. Minulle on toteutunut asioita, joita sanoi tulevaksi
        lokakuussa. Kertoi silloin työhön tulevista muutoksista, jotka nyt näyttävät tulevan ajankohtaiseksi. Hyvin tarkasti näki elämässäni olevat henkilöt ja heidän luonteensa.


      • Anonyymi

        No ei ole tapahtunut yhtään mitään hyvää, huonoa vaan.

        Lisätään listaan

        Meri ( ennustaja.info) : syksyllä tapahtuu, uusi ihmissuhde

        Tarja Suorsa: tumma mies( uusi juttu)lähestyy syksyn aikana

        Amalia ( unil) : tuttu mies lähestyy ennen syksyä

        Annikki ( enkeliviesti.fi): pian pitäisi tapahtua, joku puolituttu ottaa yhteyttä ja myös toinen tulee, valinnan varaa. Itse asiassa eräs mies otti yhteyttä mutta en ole hänestä kiinnostunut.



        T. AP


      • Anonyymi

        Aada Ramsu EI ole Leena Palo, ratsastaa vaan hänen nimimerkillään. Soitin vuosia sitten usein Leena Palolle ja minulla on tallennettuna hänen ennustukset, joten en voi erehtyä äänestä. Leena ennusti hyvin, suurin osa on toteutunut, näki myös läheisteni luonteita ym. Sitten hän lopetti linjalla, ja siellä alkoi vastata hänen nimimerkillään, siis Leena Palona joku muu näkijä. Kysyin häneltä, kun kuulin äänestä että on eri henkilö, missä alkuperäinen Leena Palo on ja palaako linjalle. Sain vastauksen että hän ei enää jatka, on lopettanut kokonaan ja asuu jossain palvelutalossa. Nyt sitten hiljattain on tämä Aada Ramsu-nimimerkki ruvennut kehumaan olevansa Leena Palo. Testasin soittamalla hänelle lyhyesti, ei ole sama ääni eikä sama henkilö. Jotta se siitä.


    • Anonyymi

      Kuitenkin eka joka teki oikean vaikutuksen on Tarja Kronqvist . Sai olon rauhoittumaan ja lopetti itse puhelun aika lyhyeen. Tästä on aika lyhyt aika, joten muusta en osaa vielä sanoa.. keväthän on vasta menossa/tulossa..

    • Anonyymi

      Maltti on valttia, aikaa ei näkijöillä ole. Hannele Ranta sanoi minulle, että tulee uusi työ, työpaikka voi pysyä samana jos mahdollista. Olin juuri muuttanut uudelle paikkakunnalle, aloittanut uudessa työssä. Kului vuosi, tuli organisaatiouudistus ja minulle aivan uusi työ, eri yksikössä kuin aiemmin. Muutkin hänen näkemänsä toteutuivat noin vuoden sisällä. Ei sanonut aikoja. Unil Iiris on nähnyt asioita, jotka ovat toteutuneet 3 vuoden kuluttua. Ei kannata heti tuomita näkijää huonoksi, jos ei heti toteudu asiat.

    • Anonyymi

      Tähtitieteilijöiden mukaan aikaa ei ole olemassa, se on meidän ihmisten keksimä asia. Joten siinä mielessä ajan ennustaminen on mahdotonta.
      Minä kävin 30 vuotta sitten nuorena tyttönä selvänäkijällä. Paljon on elämässä tapahtunut, mutta yksi hänen näkemänsä asia on parhaillaan
      Menossa/tapahtumassa. Hän kertoi minulle mm. UrheiluHarrastuksesta, jota silloin ei ollut vielä ”olemassakaan” mutta kuvasi sen kuitenkin. Eli ei tapahdu asiat aivan huomenna.

    • Anonyymi

      Olen kiinnostunut minulle ennustuksista ja olen ensikertalainen. Voisiko joku suositella hyvää ennustajaa? Käyttävätkö ennustajat Tarotkortteja vai mihin ennustaminen perustuu? Voiko ennustajalla käydä fyysisesti vai toteutuuko ennustaminen vain puhelimessa? Mitähän maksaa?
      Toppana

      • Anonyymi

        Minulla ei ole monista kokemusta, johtuu varmaan siitä että löysin melkein ekasta kerralla hyvän :) ja häntä uskallan suositella kyllä, eli on Naomi M. kellä olen käyny.

        Itse löysin hänet kun luin lehdestä hänestä tehdyn jutun joitakin vuosia sitten.
        Käyttää katsomisissa kortteja mutta ei ole mikään tarot tulkki, ne on hänen sanojen mukaan vain väline, jotta pystyy paremmin keskittymään.

        Olen käynyt hänen luona Sastamalassa muutamia kertoja ja kerran Tampereella ja joskus olin Ikaalisissa. Muuten olen ottanut ajan fasebookin kautta, otan aika säännöllisin väliajoin, väliin mietin että onko jo liianki usein :) Hinnat ainakin hänellä on sen käytetyn ajan mukaan, tosi kohtuuhintainen, tekisi mieli sanoo että tekee liian halvalla siihen nähden miten hyvä on, mutta en viitsi kun käyn niin usein :)

        Mä en tiedä sen paremmin mihin perustuu, mutta mulle on monta kertaa kertonut vaikka jonkun asian mikä hänelle nousee, kuvailee jotain yksityiskohtia ihan vaatteitten väriä myöten ja jotain paikkoja, ja sitten kun ne on tapahtunu, nii on ollu juur sillain. Joskus oli nähnyt jonkun mun asian unessa, ja se tosissaan tapahtu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole monista kokemusta, johtuu varmaan siitä että löysin melkein ekasta kerralla hyvän :) ja häntä uskallan suositella kyllä, eli on Naomi M. kellä olen käyny.

        Itse löysin hänet kun luin lehdestä hänestä tehdyn jutun joitakin vuosia sitten.
        Käyttää katsomisissa kortteja mutta ei ole mikään tarot tulkki, ne on hänen sanojen mukaan vain väline, jotta pystyy paremmin keskittymään.

        Olen käynyt hänen luona Sastamalassa muutamia kertoja ja kerran Tampereella ja joskus olin Ikaalisissa. Muuten olen ottanut ajan fasebookin kautta, otan aika säännöllisin väliajoin, väliin mietin että onko jo liianki usein :) Hinnat ainakin hänellä on sen käytetyn ajan mukaan, tosi kohtuuhintainen, tekisi mieli sanoo että tekee liian halvalla siihen nähden miten hyvä on, mutta en viitsi kun käyn niin usein :)

        Mä en tiedä sen paremmin mihin perustuu, mutta mulle on monta kertaa kertonut vaikka jonkun asian mikä hänelle nousee, kuvailee jotain yksityiskohtia ihan vaatteitten väriä myöten ja jotain paikkoja, ja sitten kun ne on tapahtunu, nii on ollu juur sillain. Joskus oli nähnyt jonkun mun asian unessa, ja se tosissaan tapahtu.

        Käytiin työkaverin kanssa hänen luona, alkoi kesäloma ja lähdettiin vähän maakuntakierrokselle--- oli kyllä kokemisen arvoinen reissu, en ollut koskaan ennen käynyt ennustajalla.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe