jolloin laittaisin sinulle taas viestin. Rakastan sinua V-mies niin paljon!
Tänään tunsin sinua kohtaan suurta myötätuntoa ❤
Onneksi poistin sinun numerosi...etten jälleen munaa itseäni.
Nyt on sellainen hetki
11
54
Vastaukset
- Anonyymi
Jos noin kerran tahdot,
Niin tapahtukoon Sinun tahtosi.
Kuin myös,
Rakastan sinua erittäin paljon Kulta <3
Mutta ikuisuuden vain ;)- Anonyymi
Olen toiminut väärin, anteeksi!
Voisinpa tehdä jotain! - Anonyymi
Nää lohduttomat kulmat
Tän perkeleiden kaupungin
Sen väärät hetken hurmat
Joo ne on nähty kumpikin
Mä tahdon vaan sun luokse
Ja mietin miksei aika vielä oo
- Anonyymi
pienihetki vain
https://youtu.be/MMxAl_kOOqA?list=RDEMgn7BhQsII-hsk3Uqi9Be5g- Anonyymi
Löysin simpukan kuoret, ihmettelin missä helmi on.
Mutta nyt sen tajusin, helmi olitkin kokoajan sinä <3
- Anonyymi
älä ämmä tärise
rauhotus nyt pikkusen
https://www.youtube.com/watch?v=oZsoWlDxIxg- Anonyymi
Just niin!
Mutta eikö sun pitäis rauhottua? - Anonyymi
JOHAN OLI RUMPU JA SOITINYHTYE, MASTURBOIMAANHAN TÄSSÄ TÄYTYY RUVETA NOTTA RISTUS MÄ SANON LÄHTÖÖ PIA MOPO RASOOSTA SUOMENNETTUNA
- Anonyymi
Älä ämmä tärise....sopii yhteen tilanteeseen. Oletko minulle vihainen? Ja jos olet, niin anna minulle anteeksi!
- Anonyymi
Kuka V-mieheltä anteeks pyyteli?
- Anonyymi
Jatka samaan malliin kuin ennenkin mä en ole enää sun kanssa missään tekemisissä just tämän takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m844451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513200
- 412741
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222362- 232076
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725