Aihe

Hän ei rakastakaan minua.

Anonyymi

Minä rakastan häntä :(

16

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakastaa vaan täytyis vissiin tunteet nää pakastaa

• Anonyymi

Runohan sulta tuli ja sydän siihen suli.

• Anonyymi

Hänen nimensä on Jeesus Kristus, Hänen rakkaus myös sua rakastaa.......
      terveisin.rauhottuppas kaveri hieman siinä himoissasi, niin tarkistan sormella sieraimestasi vainusi, sun vainusi.................
      pusu
      :)
      rauhallista illanjatkoa, turvallisuus
      https://www.youtube.com/watch?v=L9sGC-WYBqE

• Anonyymi

Voi sinua ressukkaa. Harvemmin kenenkään kohdalle osuu aitoa rakkautta. Se täytyy vain kestää.

• Anonyymi

Niinhän sä luulet. ähäkutti.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä, onnekkaita on harvassa. Parempaa mieltä aloittajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sä luulet. ähäkutti.

Mä en luule, vaan tiedän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en luule, vaan tiedän

En minä tuota aloitusta sillä kirjoittanut, että tietäisin. Saattaa rakastaakin. Ette te voi tietää kun että tunne mua ettekä tiedä ketä rakastan. Kateelliselta tuollainen kuulostaa.

• Anonyymi

Et ole yksin ajatustesi kanssa.
      Monesti se on vain yksipuolista.

• Anonyymi

Mä luulen edelleen, että nyt ei ole yksipuolista. Halusin vaan nähdä miten palsta reagoi tuohon aloitukseen. Kun on surkea niin täällä saa kavereita. Iloisena ei oikein saa.
        ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä luulen edelleen, että nyt ei ole yksipuolista. Halusin vaan nähdä miten palsta reagoi tuohon aloitukseen. Kun on surkea niin täällä saa kavereita. Iloisena ei oikein saa.
        ;)

Alat oppia ;)

• Anonyymi

Jos rakkaus on omassa päässä ja palstalla niin silloin tilanne on tämä. Ei se mielikuvan rakastaminen ketään autuaaksi tee jos ei toinen halua jakaa elämäänsä, etkä koskaan opi todella tuntemaan ja rakastamaan.

• Anonyymi

Minut tämä rakkaus on tehnyt onnelliseksi. Kuin uudestisyntynyt olen. Olin samanlainen elämääni kyllästynyt kaikkitietävät paskiainen kuin te muutkin. Kunnes rakastuin häneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minut tämä rakkaus on tehnyt onnelliseksi. Kuin uudestisyntynyt olen. Olin samanlainen elämääni kyllästynyt kaikkitietävät paskiainen kuin te muutkin. Kunnes rakastuin häneen.

Jos olet onnellinen, miksi surunaama aloituksessa? Onnea silti ja hyvä jos näin!

• Anonyymi

Onpas taas kyynistä ja märmättävää sakkia täällä. Antakaa ihmisten rakastaa vaikka teille sitä ei suoda. Sivusta prkle.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      17034
    2. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      341
      6150
    3. Uusin Seiska herttainen Torppa

Uskomatonta luettavaa herttaisesta Torpasta. Olisi nyt kiva saada valkopesuri-jankkaajan ja palstalaisia oikeusjutuilla uhkailleen ja uhonneen kir
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1551