Hän ei rakastakaan minua.

Anonyymi

Minä rakastan häntä :(

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakastaa vaan täytyis vissiin tunteet nää pakastaa

      • Anonyymi

        Runohan sulta tuli ja sydän siihen suli.


    • Anonyymi

      Hänen nimensä on Jeesus Kristus, Hänen rakkaus myös sua rakastaa.......
      terveisin.rauhottuppas kaveri hieman siinä himoissasi, niin tarkistan sormella sieraimestasi vainusi, sun vainusi.................
      pusu
      :)
      rauhallista illanjatkoa, turvallisuus
      https://www.youtube.com/watch?v=L9sGC-WYBqE

    • Anonyymi

      Voi sinua ressukkaa. Harvemmin kenenkään kohdalle osuu aitoa rakkautta. Se täytyy vain kestää.

      • Anonyymi

        Niinhän sä luulet. ähäkutti.


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, onnekkaita on harvassa. Parempaa mieltä aloittajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sä luulet. ähäkutti.

        Mä en luule, vaan tiedän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en luule, vaan tiedän

        En minä tuota aloitusta sillä kirjoittanut, että tietäisin. Saattaa rakastaakin. Ette te voi tietää kun että tunne mua ettekä tiedä ketä rakastan. Kateelliselta tuollainen kuulostaa.


    • Anonyymi

      Et ole yksin ajatustesi kanssa.
      Monesti se on vain yksipuolista.

      • Anonyymi

        Mä luulen edelleen, että nyt ei ole yksipuolista. Halusin vaan nähdä miten palsta reagoi tuohon aloitukseen. Kun on surkea niin täällä saa kavereita. Iloisena ei oikein saa.
        ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen edelleen, että nyt ei ole yksipuolista. Halusin vaan nähdä miten palsta reagoi tuohon aloitukseen. Kun on surkea niin täällä saa kavereita. Iloisena ei oikein saa.
        ;)

        Alat oppia ;)


    • Anonyymi

      Jos rakkaus on omassa päässä ja palstalla niin silloin tilanne on tämä. Ei se mielikuvan rakastaminen ketään autuaaksi tee jos ei toinen halua jakaa elämäänsä, etkä koskaan opi todella tuntemaan ja rakastamaan.

      • Anonyymi

        Minut tämä rakkaus on tehnyt onnelliseksi. Kuin uudestisyntynyt olen. Olin samanlainen elämääni kyllästynyt kaikkitietävät paskiainen kuin te muutkin. Kunnes rakastuin häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minut tämä rakkaus on tehnyt onnelliseksi. Kuin uudestisyntynyt olen. Olin samanlainen elämääni kyllästynyt kaikkitietävät paskiainen kuin te muutkin. Kunnes rakastuin häneen.

        Jos olet onnellinen, miksi surunaama aloituksessa? Onnea silti ja hyvä jos näin!


    • Anonyymi

      Onpas taas kyynistä ja märmättävää sakkia täällä. Antakaa ihmisten rakastaa vaikka teille sitä ei suoda. Sivusta prkle.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe