Tässä odotetaan ja katsotaan, lähteekö Trump Valkoisesta talosta helikopterilla vai pii-paa-autolla.
Vertailun vuoksi, mitenkähän tuli mieleen kuva vuodelta 1982, missä Urkki talutetaan Tamminiemestä kahden hoitajan tai turvamiehen välissä. (Mahtoiko olla ihan Vuoden Lehtikuva?) Pari vuotta aikaisemmin hovi väitti hänen olevan melkein 40-vuotiaan kunnossa. Sikäli meillä kävi tuuri, että samaan aikaan Moskovassa Brežnev oli jokseenkin yhtä pöpi, ja samanlainen hovi varjeli hänen mainettaan. Hänkin sitten kuolla kupsahti vähän yli vuoden päästä.
Sale sentään tuntuu olevan vielä hyvin tolkuissaan.
Lähteeköhän rullaluistimilla?
Kukin lähtee tyylillään
5
108
Vastaukset
- Anonyymi
Teodoliitilla jos katselee niin ihan vitullaanhan ne korot on .
- Anonyymi
Teodoliitilla ei ole hyvä maailmaa katsella. Eihän edes tiedä onko kengän korot viturallaan vai pankin korot.
- Anonyymi
Kyllä ne salaisen palvelun turvamiehet, jotka ovat Valkoisessa talossa, vievät Donald Trumpin sieltä pois.
- Anonyymi
Arvaamaton ja poukkoileva ukkeli. Hänen mielipiteet vaihtuvat kuin tuuliviiri. Ei ihmetytä ollenkaan, vaikka lähtisi pii-paa autolla sieltä pois.
- Anonyymi
Onkohan siellä Valkoisessa talossa valmiina pakkopaita, johonTrump puetaan 20. tammikuuta 2021?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819