Tässä odotetaan ja katsotaan, lähteekö Trump Valkoisesta talosta helikopterilla vai pii-paa-autolla.
Vertailun vuoksi, mitenkähän tuli mieleen kuva vuodelta 1982, missä Urkki talutetaan Tamminiemestä kahden hoitajan tai turvamiehen välissä. (Mahtoiko olla ihan Vuoden Lehtikuva?) Pari vuotta aikaisemmin hovi väitti hänen olevan melkein 40-vuotiaan kunnossa. Sikäli meillä kävi tuuri, että samaan aikaan Moskovassa Brežnev oli jokseenkin yhtä pöpi, ja samanlainen hovi varjeli hänen mainettaan. Hänkin sitten kuolla kupsahti vähän yli vuoden päästä.
Sale sentään tuntuu olevan vielä hyvin tolkuissaan.
Lähteeköhän rullaluistimilla?
Kukin lähtee tyylillään
5
107
Vastaukset
- Anonyymi
Teodoliitilla jos katselee niin ihan vitullaanhan ne korot on .
- Anonyymi
Teodoliitilla ei ole hyvä maailmaa katsella. Eihän edes tiedä onko kengän korot viturallaan vai pankin korot.
- Anonyymi
Kyllä ne salaisen palvelun turvamiehet, jotka ovat Valkoisessa talossa, vievät Donald Trumpin sieltä pois.
- Anonyymi
Arvaamaton ja poukkoileva ukkeli. Hänen mielipiteet vaihtuvat kuin tuuliviiri. Ei ihmetytä ollenkaan, vaikka lähtisi pii-paa autolla sieltä pois.
- Anonyymi
Onkohan siellä Valkoisessa talossa valmiina pakkopaita, johonTrump puetaan 20. tammikuuta 2021?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161