Sano nyt hyvä mies jotain
että tiedän ootko enää täällä. En mä yksin ilman sua halua täällä olla. Enkä vastaa yhteenkään kommenttiin, joka ei voi olla sulta.
20
205
Vastaukset
- Anonyymi
Tää oli K-miehelle.
- Anonyymi
Kiitos, mutta ei tuo vielä todista että oot täällä. Toki voin tähän vastata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, mutta ei tuo vielä todista että oot täällä. Toki voin tähän vastata.
T-miehelle tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T-miehelle tämä
Olen täällä ja aikalailla päivittäin käyn ainakin vilkaisemassa. Ja aloitus oli miltä kirjaimelta koska minäkin haluisin todisteita?
terv: T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täällä ja aikalailla päivittäin käyn ainakin vilkaisemassa. Ja aloitus oli miltä kirjaimelta koska minäkin haluisin todisteita?
terv: TKuka T kyseessä? :) Jotain vinkkiä jos sais.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka T kyseessä? :) Jotain vinkkiä jos sais.
Neljäkirjainta eli T...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljäkirjainta eli T...
Ei ole Ti.. vaan Te..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka T kyseessä? :) Jotain vinkkiä jos sais.
No Tero täälä.
- Anonyymi
Ok no tässä sit ollaan.
- Anonyymi
Vastaavaa on tullut mielee heikkoina hetkinä. Kyllä se rintaan pistää kun se syvältä tulee.
- Anonyymi
Pistäähän se ja sattuu.
- Anonyymi
Tuo perämies viesti ei sitten ollut multa. Sulle voin vastatakin.
- Anonyymi
Ei aloitus ole T-miehelle, se oli joku sivullinen joka niin väitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.
Itteään huuteloo, ei kylän ääliöt saa suuteloo
- Anonyymi
Laittaisit hyvä nainen (vai oletko mies?) jotain tunnisteita niin saisit ehkä vastauksenkin.
- Anonyymi
Nainen olen. H.
- Anonyymi
Sain jo muuten muutaman hyvän vastauksen. Ne riittääkin tällä erää.
- Anonyymi
H nainen. Mulla on ikävä sinua. K mies
- Anonyymi
Samoin mulla sua tai en tiedä oletko sinä, mutta ikävä on.
- Anonyymi
Joskus jotain kirjoittelenkin tänne. Pitää minunkin näitä asioita jonnekin purkaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio275541Miksei työ kelpaa suomalaisille?
Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia4705418Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma1172971Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta
"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis1682684Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin492194