Taksi auto

Moi!
Oon ostanut auto joka pitäisi tulee taksi mut kun nyt aikaa huono, peruutin päätökseni. Voi olla tuleva pari kuukautta jälkeen. Mulla monta tsksi nyt olisin haluaa lisätä. Pystyykö köyttä auto henkilökohtaisesta( kulkea työpaikaan) tai yritys ja työntekijöille menoille .
6142
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Hei!
Voit tietenkin käyttää ostamasi auto miten sinulla halut. Sinä sen olla osti, ei ketään muu, joten päättää on sinä. Miksi kysyit tuollainen? Onko joku katollinen naapuri yrittävät kertoa sinut verottajakarhutoimisto?

Äänestä

haluko anta auto pois tuo itakeskus mina ota jos huva ei romu

Äänestä

Maksa iso vero ja aja mitä haluta.

Äänestä

mina vuokraa se uber ajo. sina saa hyvä osuus. onko vakuutus maksu

Äänestä

Moi!
Olen ostanuut aapiskirjan joka on huno. En opinu sumea kun sen Lukin. Voikko silti krijottaa somi 24palstalle vaikka, en ossaakkaan?

Äänestä

Ilmeisen olemattoman koulupohjan sekä yleisen osaamattomuutesi ansiosta sinulla on mitä parhaimmat edellytykset ryhtyä taksikuskiksi. Onnea valitsemallasi tiellä, sitä sinä tulet rutkasti tarvitsemaan.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Samijust kirjoitti:

Moi!
Oon ostanut auto joka pitäisi tulee taksi mut kun nyt aikaa huono, peruutin päätökseni. Voi olla tuleva pari kuukautta jälkeen. Mulla monta tsksi nyt olisin haluaa lisätä. Pystyykö köyttä auto henkilökohtaisesta( kulkea työpaikaan) tai yritys ja työntekijöille menoille .

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu