Moi!
Oon ostanut auto joka pitäisi tulee taksi mut kun nyt aikaa huono, peruutin päätökseni. Voi olla tuleva pari kuukautta jälkeen. Mulla monta tsksi nyt olisin haluaa lisätä. Pystyykö köyttä auto henkilökohtaisesta( kulkea työpaikaan) tai yritys ja työntekijöille menoille .
Taksi auto
6
142
Vastaukset
- Anonyymi
Hei!
Voit tietenkin käyttää ostamasi auto miten sinulla halut. Sinä sen olla osti, ei ketään muu, joten päättää on sinä. Miksi kysyit tuollainen? Onko joku katollinen naapuri yrittävät kertoa sinut verottajakarhutoimisto? - Anonyymi
haluko anta auto pois tuo itakeskus mina ota jos huva ei romu
- Anonyymi
Maksa iso vero ja aja mitä haluta.
- Anonyymi
mina vuokraa se uber ajo. sina saa hyvä osuus. onko vakuutus maksu
- Anonyymi
Moi!
Olen ostanuut aapiskirjan joka on huno. En opinu sumea kun sen Lukin. Voikko silti krijottaa somi 24palstalle vaikka, en ossaakkaan? - Anonyymi
Ilmeisen olemattoman koulupohjan sekä yleisen osaamattomuutesi ansiosta sinulla on mitä parhaimmat edellytykset ryhtyä taksikuskiksi. Onnea valitsemallasi tiellä, sitä sinä tulet rutkasti tarvitsemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 71457