Varastaako jakaja postia joka ei vaadi kirjausta, on se kumma kun enää vain kirjatut ulkomaan kirjeet ja isokokoset jotka pitää hakea postista saapuu perille..näin Kaukolassa,
Varastaako jakaja
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei varasta
- Anonyymi
Onko jakaja minkä puolueen kannattaja?
- Anonyymi
Muistaako joku tällästä,Karpon ohjelmassa aikoinaan,oli joku yrittäjä joka teki seinäkelloja lasista tsm.Yrittäjä oli pakannut kellon huolellisesti omaan pakkaukseensa ja paisko niitä pakkausia lattialle,eivät menneet rikki.Mutta kun paketit vietiin Postiin,niin asiakkaat alkoi valittaa kun kellot olivatkin rikki.Yrittäjä sanoi vielä,että kaikenlaiset varoitustarrat:Särkyvää tsm ovat vaan yllyke esim potkia niitä laatikoita.Tuo Karpon ohjelmakin jo yli 20v vanha ohjelma. A.p unohtaa,että posti viedään ensn lajittelukeskuksiin,joissa voi olla satoja työntekijöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749