Jos suomessa ei olisi äärioikeistolaisia persuja öyhöttämässä, emme tarvitsisi vastavoimaksi maahanmuuttajia. Mutta kun tilanne on pakko "tasapainottaa", niin ovet ovat auki.
Ilman persuja suomi olisi ollut se vanha ja hyvä kansallisvaltio.
Vastavoima.
8
148
Vastaukset
- Anonyymi
Tasapaino löytyy aina ennenpitkää luonnostaan. Nyt maahanmuuttajat tasapainottavat ääripersuja.
- Anonyymi
Tyhmin kommentti ikinä. Tehän haluatte sitä sotaa.
- Anonyymi
Persuhallitus toi itse 35 000 tasapainoittajaa.
- Anonyymi
Aivan. Se on yksi eniten pieleen menneistä persujen provotempauksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Se on yksi eniten pieleen menneistä persujen provotempauksista.
Hahah. Foliohattusuvkki salaliittoteoreetikko
- Anonyymi
Eihän persuja ollutkaan olemassa vielä kun matujen vaellus alkoi Suomeen ensimmäisten somalien myötä 1990 keväällä.
- Anonyymi
Kuka sinä kuvittelet olevasi? Mitä jos sinä opettelisit käytöstapoja ja lopettaisit riidanhaastamisen?
- Anonyymi
Sut tunnetaan ja tunnistetaan kyllä. Ole ihmisiksi, vaikka persu oletkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071047
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482