Olis yks koulujuttu, josko joku vois auttaa... Eli pitäis väittelyyn keksiä jotain negatiivista Idolseista, eli miks ei Idolsia tarvita Suomessa? Olisin erittäin kiitollinen jos joku keksis jotain yllättävääkin sanottavaa.. Mut kiitos jo etukäteen!
Idols-gallup
5
562
Vastaukset
idols on kaupallista paskaa!
Jos ei ilman sitä pääse levyttämään niin ei semmosta artistia tarvita!- Hyyhä
en kyllä keksi,mutta Suomen kokoisessa maassa ei kyllä kovin tiuhaan tahtiin kannattaisi pitää Idols-kisoja.Sellaisia helmiä kuin Hanna ei synny joka vuosikymmenellä(-sadalla??).Mielestäni tämä ei ole yhtään sen huonompi tapa päästä esille kuin joku muukaan.Sorry,etten voinut auttaa sinua!;)
- ja niiden vanhemmilta
Idols on kaupallista sontaa jonka tarkoituksena on viedä rahat pois teineiltä ja niiden vanhemmilta, Nightwishin Marco Hietala sanoi Emma gaalan haastattelussa tuosta asiasta, ja hän on kyllä äärimmäisen oikeassa. Huonoa Idolsissa on se, että ne levy-yhtiön idiootit pomot tekee sitä juttua ja tuottaa voittajien musiikkia dollarin kuva silmissä, eikä sitten ejattele että minkälaista sontaa se loppujen lopuksi on. Teineille myy valitettavasti hyvin tollanen Antti Tuisku ja sillein. Musiikkia pitää tehdä puhtaasti musiikin takia, ei rahan takia. Idolsissa etsitään sitä, joka olisi niin hyvä että tekisi levy-yhtiölle mahdollisimman paljon rahaa. En mä sitä kiellä etteikö joku sais työksensä tehdä musiikkia, mutta sitten kun se menee tietyn rajan yli niin se on jo ärsyttävää niinkun antti tuisku.
- melly
Kylläpä se Nightwishkin haluaa rahastaa levyillään ja oheistuotteillaan, kamalia roistoja! Vievät teinien rahat!
Ja veikkaanpa, että Tuisku olisi ollut yhtä ärsyttävä, oli sitten Idolsin kautta tullut tai muualta.
- tota
se on silleen et jos vaikka ei oo yhtää hyvää laulajaa koko kisassa sit kuitenki voittaja eli paras niist huonoista saa levydiilin ni se ois kyl aika tyhmää. Tää oli ehk aika huono selitys mut sanoinpa kuitenki nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813035Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911736Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831581- 1371442
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1571334
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981207Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821207- 831182