Ei ole tyhmiä kysymyksiä..?
Jos minulla on osakesäästötili esim. Nordnetissä, niin saako minulla olla myös indeksirahastotili esim. Seligsonilla?
Laki sanoo, että henkilöllä voi olla vain yksi osakesäästötili. Tiedän että indeksirahasto on eri asia kuin osakesäästö, mutta miten laki määrää tämän?
T. Tyhmä
Aloittelijan salkut
5
182
Vastaukset
- Anonyymi
vastasit itse omaan kysymykseen, siis indeksirahasto on eri, kuin osakesäästötili, joten saahan sulla sellainenkin olla.
- Anonyymi
lisäys:
Voit sijoittaa osakesäästötilin kautta ainoastaan osakkeisiin. Osakesäästötilille ei siis voi ostaa rahastoja, ETF:iä tai muita pörssilistattuja tuotteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lisäys:
Voit sijoittaa osakesäästötilin kautta ainoastaan osakkeisiin. Osakesäästötilille ei siis voi ostaa rahastoja, ETF:iä tai muita pörssilistattuja tuotteita.Kiitos! Eli tiesin tavallaan asian, mutta en kuitenkaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Eli tiesin tavallaan asian, mutta en kuitenkaan..
ett siis ole sellainen kuin nimimerkkisi antoi ymmärtää.... :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lisäys:
Voit sijoittaa osakesäästötilin kautta ainoastaan osakkeisiin. Osakesäästötilille ei siis voi ostaa rahastoja, ETF:iä tai muita pörssilistattuja tuotteita.Aloittelijoille nimenomaan suositellaan näitä indeksirahastoja tinyurl.com/18sm9xws . Ylipäätään alkuun kannattaa hiukan opetella peruskäsitteitä ja käytäntöjä, siihen löytyy hyvin sijoituskirjallisuutta sijoituspalvelujen ohjemateriaaleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780