Aloittelijan salkut
Ei ole tyhmiä kysymyksiä..?
Jos minulla on osakesäästötili esim. Nordnetissä, niin saako minulla olla myös indeksirahastotili esim. Seligsonilla?
Laki sanoo, että henkilöllä voi olla vain yksi osakesäästötili. Tiedän että indeksirahasto on eri asia kuin osakesäästö, mutta miten laki määrää tämän?
T. Tyhmä
4
51
Vastaukset
- Anonyymi
vastasit itse omaan kysymykseen, siis indeksirahasto on eri, kuin osakesäästötili, joten saahan sulla sellainenkin olla.
- Anonyymi
lisäys:
Voit sijoittaa osakesäästötilin kautta ainoastaan osakkeisiin. Osakesäästötilille ei siis voi ostaa rahastoja, ETF:iä tai muita pörssilistattuja tuotteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lisäys:
Voit sijoittaa osakesäästötilin kautta ainoastaan osakkeisiin. Osakesäästötilille ei siis voi ostaa rahastoja, ETF:iä tai muita pörssilistattuja tuotteita.Kiitos! Eli tiesin tavallaan asian, mutta en kuitenkaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Eli tiesin tavallaan asian, mutta en kuitenkaan..
ett siis ole sellainen kuin nimimerkkisi antoi ymmärtää.... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin23516059Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013595Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2969586- 426804
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones2554086