Itse olen kolmekymppinen nainen, jolla ihana 50-vuotias miesystävä. Meillä on intohimoista seksiä käytännössä joka päivä, otan häneltä suuhun jonkin verran myös joka kerta. Päivinä jolloin ei ole yhdyntää yleensä hoidan hänet kokonaan suullani. (Toimii myös toiseen suuntaan )
En ennen suhteen aloittamista osannut kuvitellakaan, millainen mieskunto hänellä on. Hän lyö laudalta kaikki aikaisemmat suhteeni jopa kaksikymppisenä. Tulin tänne keskusteluforumille tutkailemaan uteliaisuuttani, koska viimeksi rakastellessamme yllätyin taas enemmän kuin koskaan. Hän sai orgasmin ja tyhjensi itsensä sisääni, mutta hänpä ei vetäytynyt vaan jatkoi panemista parin minuutin päästä ja sai uudestaan orgasmin. En ole koskaan kuullukaan että mies pystyy tuollaiseen, saati sitten viisikymppisenä.
Mies selitteli, että meidän intohimoinen suhteemme, vaivaton seksimme ja minä saa tämän aikaan. Olen kivan näköinen nainen, ihan vain keskivertovartalo on, mutta rakastan ja himoitsen tuota miestä niin mahdottomasti enkä saa tarpeekseni hänestä, mikä on merkittävin ero aikaisempiin suhteisiini.
Olen niin onnellinen että minulla on hänet ja vihdoin kaipaamani seksielämä, ja on aivan varmaa, että oma asenteeni ja himoni antaa myös hänelle puhtia entisestään. En ole asiantuntija, mutta olen varma että jos me naisetkin näytämme avoimesti himomme ja hemmottelemme hänen kaluaan säännöllisesti, kosketamme ystävällisesti, kehumme ja olemme kiinnostuneita hänestä, se myös antaa hänelle virtaa myös myöhemmin.
Mukavaa alkanutta vuotta
N36
Ylistys viisikymppiselle miehelle
2
289
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos kehuista, vaikka en olekaan miesystäväsi, mutta olen seksuaalisesti aktiivinen 5-kymppinen mies. Juuri tuossa taannoin puolisoni sanoi, että ei olisi voinut kuvitellakaan 3-kymppisenä miten hyvä ja antoisa seksielämä voi olla 5-kymppisenä ja 5-kymppisen miehen kanssa.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä kirjoittajan N36 kanssa. Naisen himo saa itseni aivan hurjaksi, olen 52-vuotias mies ja seksuaalisesti erittäin viriilissä vaiheessa.
Eron jälkeen tapasin 10v nuoremman puolisoni ja siitä on alkanut täysin uusi aika elämässä. Meilläkin on estotonta seksiä päivittäin, joskus on pidettävä huilipäivä eipä siinä. Puolisoni on iloinen ja positiivinen kumppani ja rakastaa minua, minä taas palvon tuota pientä kaunista olentoa. Välillämme on syvä henkinen yhteys joka heijastuu aivan maagiseen seksiin josta ei kipinöitä puutu.
Kerron tämän avoimesti ja tiedän että aiheuttaa kateutta, se on väistämätöntä. No sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita.
Seksistä puheen ollen, puolisoni on erittäin himokas ja innokas seksipartneri. Hän puree ja puristaa, huutaa ja himoitsee yhtäaikaa, todellinen villikissa siis. Koen suurta mielihyvää kiihottaessani hänet hurmioon ja nähdessäni hänen orgasminsa. Tämä jos mikä nostaa miehisen kuntoni korkeuksiin.
Ihanaa kun saa olla rietas ja vapaa kaikista suorituspaineista ja vain nauttia kuumasta seksistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4803605Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422968Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872886SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1502774- 1662135
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012085Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141944- 1021864
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501569Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361530