Eli. Olen huomattavasti ylipainoinen (n50kg liikaa) ja jojoillut painon kanssa aina. Sain n 5v sitten pudotettua 25kg mutta takaisinhan ne ovat tulleet pienten korkojen kera. Lapsesta asti olen aina ollut ns pluskäyrällä,teininä tosin lievän syömishäiriön iskettyä painoni oli normaali..
Verenpaine on korkealla ja sukurasitteena on diabetes(kumpaankaan ei lääkitystä). Hyötyliikun päivittäin 3-5km verran eli ihan rapakuntoinen enkai sitten ole,paino ei vain tunnu laskevan (olen 40v). Käytän lisäksi astmalääkkeitä.
Miten minun tulisi edetä että pääsisin leikkaukseen koska tuntuu että se on ainoa vaihtoehto tähän ja laihtumista sekä jälkeen lihomista on todella nähty ja koettu. Lähinnä toivoisin että kilot lähtisivät että eri liikuntamuotojen harrastaminen olisi jälleen kevyempää ja mielekkäämpää, ulkonäköasiat toissijaisia. Voinko vain mennä lääkärille ja sanoa haluavani leikkauksen? Jos tämä on mahdollista mitä kaikkea tuohon välille sitten kuuluu? Olisin muutama vuosi sitten halunnut osallistua painonhallintaryhmään mutta koska se oli kaukana enkä voinut olla töistäni pois viikottain, jätin osallistumatta. Voiko tuollaisen ryhmän ohittaa esim käymällä ravitsemusterapiassa tms?
Entä leikkauksen jälkeen. Mikäli laihtuu paljon ja vatsanahka jää pahasti roikkumaan,onko oikeus saada nahan poisto? Röllykkä hankaa nyt jo nivusia ja mietin ettö se tulee olemaan sitä jatkossakin jos nahka jää. Kiitos vastauksistanne!
Askel askeleelta lihavuusleikkaukseen ja sen jälkeen
Anonyymi
2
145
Vastaukset
Tämmöiseen törmäsin joskus 'Minulle tehtiin mahalaukun ohitusleikkaus (GBP) Peijaksessa.'.
- Anonyymi
Alkuun pääsee juttelemalla asiasta lääkärin kanssa. Syömishäiriö on kontraindikaatio. Ylimääräiset nahat leikataan pois.
Leikkauksen jälkeen sitoudut ruokavalioon, jossa ei ole makeita tai rasvaisia ruokia. Samalla tapaa, kuin tekisit ilman leikkausta. Tulet syömään vitamiinivalmisteita lopun ikääsi. Suolitukoksen vaara on olemassa.
Et kysynyt, mutta suosittelisin psykoterapiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1114639Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1734395Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.951769- 4031671
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331433Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61119Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3541116- 67989
- 58984
- 92948