Vieläköhän joudun nauramaan röhönaurua.

Anonyymi

Näille diesel hörhöille kun mersu kääntää takkinsa ja alkaa tuottamaan sähköautoja kaksin käsin niin että diesel fanaatikkoja hirvittää ja sitten nolottaa kaiken päälle.

No ensin joka tapauksessa toyota tuo sen version jota mersu lähtee seuraamaan,no hyvä se hopiakin on,mutta silti kakkonen eli häviää ja puhtaasti.

22

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietysti Mese tekee sähköautoja, sehän on nykyisillä määräyksillä ja politiikalla
      pakko. Kyllä kunnollista dieselautoa jää moni kaipaamaan, mutta minkäs sile tekee.
      En kyllä ymmärrä pointtiasi, muuta kuin tyhmänä vittuiluna...

      • Anonyymi

        Se fanaattisuus kun saan hörhöile nauraa röhöt kasvoille,siis noille junttien keisareille,mämä tollothan julistaa dieselun nimeen ettei ikänä vaihda autoa sähköön.Ai että mä varmaan nauran jo kolmen vuoden sisällä kun mersu ei tee enään dieseleitä junteille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se fanaattisuus kun saan hörhöile nauraa röhöt kasvoille,siis noille junttien keisareille,mämä tollothan julistaa dieselun nimeen ettei ikänä vaihda autoa sähköön.Ai että mä varmaan nauran jo kolmen vuoden sisällä kun mersu ei tee enään dieseleitä junteille.

        No maanantaina sitten kouluun ja ota kielioppi ihan tosissaan, niin saat parempia provoja aikaan.


    • Anonyymi

      "No ensin joka tapauksessa toyota tuo sen version jota mersu lähtee seuraamaan,no hyvä se hopiakin on,mutta silti kakkonen eli häviää ja puhtaasti."

      Mersu on tehnyt sähköautoja jo pitkään. Tojolta se ensimmäinenkin on vielä tekemättä.

      • Anonyymi

        Onko sinulla mersun sähköauto omistuksessa/käytössä?.....No sitähän minäkin....😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla mersun sähköauto omistuksessa/käytössä?.....No sitähän minäkin....😁

        Kaupasta niitä saa. Siis Mersun täyssähköautoja, ei Toyotan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla mersun sähköauto omistuksessa/käytössä?.....No sitähän minäkin....😁

        Olipahan taas nolo. Mitä tekemistä minun autollani on sen kanssa että Mersu on tehnyt sähköautoja jo pitkään ja Tojo ei ole osannut tehdä ensimmäistäkään sähköautoa?
        Mersu tekee, tojo ei. Näin tää menee riippumatta mille me ajamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupasta niitä saa. Siis Mersun täyssähköautoja, ei Toyotan.

        Kysyinkin sitä, että onko sellainen omistuksessasi/käytössäsi. En sitä, että saako niitä kaupasta.
        Se lukemisen ymmärtäminen taas.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipahan taas nolo. Mitä tekemistä minun autollani on sen kanssa että Mersu on tehnyt sähköautoja jo pitkään ja Tojo ei ole osannut tehdä ensimmäistäkään sähköautoa?
        Mersu tekee, tojo ei. Näin tää menee riippumatta mille me ajamme.

        Sinun autollasi on tekemistä sen kanssa siksi, että kehuskelet täällä mesen tekemisiä siellä, ja täällä, mutta et kuitenkaan itse kykene omistamaan yhtäkään noista mesen nerokkaista uusista keksinnöistä, ja pelkästään siksi, koska taloudellinen tilanteesi on, mikä se on. Miksi siis edes vaivauduit kommentoimaan, kun ajelet kuitenkin itse sillä 15 vuotta vanhalla fossiili linttameselläsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun autollasi on tekemistä sen kanssa siksi, että kehuskelet täällä mesen tekemisiä siellä, ja täällä, mutta et kuitenkaan itse kykene omistamaan yhtäkään noista mesen nerokkaista uusista keksinnöistä, ja pelkästään siksi, koska taloudellinen tilanteesi on, mikä se on. Miksi siis edes vaivauduit kommentoimaan, kun ajelet kuitenkin itse sillä 15 vuotta vanhalla fossiili linttameselläsi.

        Tiedätkö tietämätön, että Toyotan kaksi parhainta tuotetta ovat tällä hetkellä Hilux ja Landcruiser. Molemmat on dieseleitä, vieläpä Toyotan omalla moottorilla.

        Toyotan henkilöautoista ei kannata kovin suurta lesoilua pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö tietämätön, että Toyotan kaksi parhainta tuotetta ovat tällä hetkellä Hilux ja Landcruiser. Molemmat on dieseleitä, vieläpä Toyotan omalla moottorilla.

        Toyotan henkilöautoista ei kannata kovin suurta lesoilua pitää.

        No mitenkä tämä hieno, ja upea kommenttisi kuuluu sitten tähän mesen sähköauto-osaston keskusteluun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun autollasi on tekemistä sen kanssa siksi, että kehuskelet täällä mesen tekemisiä siellä, ja täällä, mutta et kuitenkaan itse kykene omistamaan yhtäkään noista mesen nerokkaista uusista keksinnöistä, ja pelkästään siksi, koska taloudellinen tilanteesi on, mikä se on. Miksi siis edes vaivauduit kommentoimaan, kun ajelet kuitenkin itse sillä 15 vuotta vanhalla fossiili linttameselläsi.

        "kehuskelet täällä mesen tekemisiä siellä, ja täällä, mutta et kuitenkaan itse kykene omistamaan yhtäkään noista mesen nerokkaista uusista keksinnöistä, ja pelkästään siksi, koska taloudellinen tilanteesi on, mikä se on. "

        Mutta sehän on pelkästään minun ongelmani. Ei vaikuta mitenkään siihen millaisia autoja Mersu osaa tehdä ja on tehnyt.

        Ei sillä että tällä olisi mitään tekemistä minkään kanssa mutta toteanpahan vain että viimeiset 15 vuotta mun verotettavat tulot on ollut välillä 90.000-110.000 vuodessa. Mersulla olen sinä aikana ajanut kaksi vuotta. C-sarjan Coupe. Ihan kiva peli mutta vähän ylihintainen. Vaihdoin toiseen merkkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitenkä tämä hieno, ja upea kommenttisi kuuluu sitten tähän mesen sähköauto-osaston keskusteluun?

        Kiitos kohteliaisuudesta.
        Tosiasioita vain tuotu esille.
        Liittyy vähintään yhtä paljon kun aloittajan viittaus dieseleihin ja Toyotaan.


      • Anonyymi

        Kun sä reppana et tiedä,mersu ei kykene samaan kuin tojotalla on,mersu tulee kyllä mutta vasta kakkosena,eli toyota tuo auton ekana siis ekana joka latautuu alle 10 minuutissa ja käyttömatka on puoldt lisää.


    • Anonyymi

      Miten niin hirvittää. Mie ajelen ihan mukavasti ja huoletta 2017 diesel mersulla. Kohta 41.000 km ajettu. Lämmin, kun lämpiää ja eperillä nopeasti. Ihan hyvä, että kehittelevät myös sähköbiilejä. Ei se minua haittaa. Miks sinua?

      • Anonyymi

        Oikein. Näin tekee fiksut ihmiset.
        Tottakai uuden Corolla farkun ostajaa harmittaa, kun tajuaa että olisi saksalaisen vähän käytetyn laatuauton saanut samaan hintaan.
        Pistää harmituksen päälle, tämä palsta on vaan purkauksen paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein. Näin tekee fiksut ihmiset.
        Tottakai uuden Corolla farkun ostajaa harmittaa, kun tajuaa että olisi saksalaisen vähän käytetyn laatuauton saanut samaan hintaan.
        Pistää harmituksen päälle, tämä palsta on vaan purkauksen paikka.

        Yritetään ymmärtää.


      • Anonyymi

        Olen ajanut nyt miljoona kilometriä dieselmersullani ilman ensimmäistäkään vikaa!
        (kuuluu keskusteluun)....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ajanut nyt miljoona kilometriä dieselmersullani ilman ensimmäistäkään vikaa!
        (kuuluu keskusteluun)....

        Niin...mutta kun meillä on täällä laatuautopalstalla oma kateellinen tojotahörhömoderaattori, joka yrittää päättää mikä kuuluu keskusteluun ja mikä ei...

        Maailma näyttää avensiksen ratin takaa niin erilaiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin...mutta kun meillä on täällä laatuautopalstalla oma kateellinen tojotahörhömoderaattori, joka yrittää päättää mikä kuuluu keskusteluun ja mikä ei...

        Maailma näyttää avensiksen ratin takaa niin erilaiselta.

        Mikä ihmeen "laatuautopalsta"? RUAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!


    • Anonyymi

      Suoran kutosdieselin jälkeen mersulla ei ole kunnollista moottoria ollutkaan, joten sama yrittää tehdä sähkövehkeitä.

    • Anonyymi

      Kyllä on ihmisellä pää sekaisin, jos autoista puhuttaessa alkaa tyrkyttämään Tojoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe