Rakastatko minua?
Sano nyt, helppo juttu.
17
154
Vastaukset
- Anonyymi
En voi sanoa rakastavani. Ikävä vain, jotain.
- Anonyymi
Etkö muka rakasta mua 😭😭😭😭😭😭mä tiedän että kyllähän sä rakastat minua kun olet ihan yhtä mustasukkainen kuin minäkin olen sinusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö muka rakasta mua 😭😭😭😭😭😭mä tiedän että kyllähän sä rakastat minua kun olet ihan yhtä mustasukkainen kuin minäkin olen sinusta.
Joo, ei olllut sinulle tuo.
- Anonyymi
Rakastan aina. Olimme jotain uskomatonta.
- Anonyymi
Uskomatonta tuubaa oli kyllä suurimmaksi osaksi.
- Anonyymi
Siis ihan oikeesti näiden ihmisten täytyy olla tosi harhaisia mielikuvitumaailmassa eläviä...raukkoja
- Anonyymi
Ja sinä olet vain muuten arsesta, sellaista se on .
- Anonyymi
Olen äärettömän ihastunut sinuun.
- Anonyymi
Tämä on minulle. Samoin ☺️
- Anonyymi
Mitä pitäisi tapahtua että rakastuisit?
- Anonyymi
Jumala on rakkaus
kirjoitettu on.kuolemaakin katkerampi on nainen, Jumalalle mieluinen välttää
https://www.youtube.com/watch?v=gGayuK8-KTY
rauhallista illanjatkoa, turvallista - Anonyymi
Rakastan. Vastaan kuin hänelle.
- Anonyymi
Rakastan tietysti
- Anonyymi
Minä pystyn rakastamaan vasta sitten, kun tunne on yhteinen? Yksin en kykene rakastamaan, sen on elämä opettanut.
- Anonyymi
Miksi koet ettei se ole yhteinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi koet ettei se ole yhteinen?
Toinen ei ole vakuuttanut minua, et olisi myös minuun rakastunut.
- Anonyymi
Rakastin häntä, mutta olen niin kovasti tehnyt töitä ylipääsemiseksi, että en osaa edes kuvitella mitä tuntisin hänet nähdessäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut
"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett1205852Maisa Torpan raskausuutisesta...
Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss1244135Sofia muutti hotelliin ilmaiseksi
"Seiskan saamien tietojen mukaan kohukaunotar Sofia Belorf, 30, olisi muuttanut helsinkiläiseen luksushotelliin äskettäin. Seiskan saamien tietojen mu3882222