Kepu voitti Persut

Anonyymi

Taantumuksellisin suomalainen puolue on valiutunut Ylen organnisoiman tutkumuksen tuloksena. Järjestys on Keskusta ykkösen, Perussuomalaset kakkosena ja Kristilliset kolmantena.
https://yle.fi/uutiset/3-11713251

29

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viimeinen grafiikka näyttää totuuden.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoista että arvoliberalismia ei pidetä lainkaan taantumuksellisena, vaikka se on suoraan bronssikaudelta. Raamattu kertoo Kreikan arvoliberaaleista pakanoista


    • Anonyymi

      Luonto on vihollien kepulille.

    • Eivätkö sähköntuotantotapamme olekaan valtaosin taantumuksellisia? Vai uskooko joku tosissaan, että kaikki autot alkavat kulkea pelkästään tuulen ja auringon voimalla.

      • Anonyymi

        Kyllä uskotaan, koska rakenteilla oleva ja suunnitteila oleva tuulivoima kattaa moninkertaisesti olemassa olevan ja suunnitellun sähköautotarpeen kulutuksen verran.,


      • Anonyymi

        Kyllä ne autot tulee olemaan merkkiä KivisetJaSoraset
        jot alta auki, saapi ihte juoksuttaa aina tarvittaessa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä uskotaan, koska rakenteilla oleva ja suunnitteila oleva tuulivoima kattaa moninkertaisesti olemassa olevan ja suunnitellun sähköautotarpeen kulutuksen verran.,

        Niitä taantumuksellisia sähköntuotantotapoja on joka tapauksessa oltava, sillä nytkään viikkoon ei ole tuullut lainkaan.


      • Anonyymi

        Kepulin esi-isähän ei vielä 130 vuotta sitten uskonut polkupyörään. Arvo Ylpön mukaan polkupyörä pelasti kepulit lopulliselta lajin kuolemaan johtavalta geneettiseltäpullonkaulalta. Kiinalaiset ja jenkit kehittävät kilpaa keinoja parantaa ihmiskunnan elämää kepuliskon lukiessa Laestadiuksesta tai Nilsiän Paavosta. Minä olen muuten käynyt monen kepukörtin Mekassa Paavo Ruotsalaisen haudalla Nilsiässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepulin esi-isähän ei vielä 130 vuotta sitten uskonut polkupyörään. Arvo Ylpön mukaan polkupyörä pelasti kepulit lopulliselta lajin kuolemaan johtavalta geneettiseltäpullonkaulalta. Kiinalaiset ja jenkit kehittävät kilpaa keinoja parantaa ihmiskunnan elämää kepuliskon lukiessa Laestadiuksesta tai Nilsiän Paavosta. Minä olen muuten käynyt monen kepukörtin Mekassa Paavo Ruotsalaisen haudalla Nilsiässä.

        Geneettisen pullonkaulan särkyminen on ollut tuhoisaa kansanperinteen, erityisesti kiljuhurmoksen, "Herra tuli minuun"-ilmiön ja kielilläpuhumisen kannalta.


    • Anonyymi

      kontaten töihin ja töiden jälkeen kiven alle nukkumaan on tämän hallituksen suunnitelma.

      • Anonyymi

        Kepu on se hallitus.


    • Anonyymi

      Kolmen kärki on kyllä varmasti oikein, mutta järjestys voisi hyvin olla toisinpäin:
      1. Krist.
      2. Persu
      3.Kepu

    • Anonyymi

      Rinteen "vappusatane
      n" sai Suomen kansan vakuuttuneeksi siitä, että populisti-demareista kannattaa siirtyä PerusSuomalaisten kannattajiksi.

    • Anonyymi

      Suuri ihmetyksen aihe on, että vaikka jokainen keskustalainen varmasti tietää, että kaikki henkilöautoilu siirtyy satavarmasti sähkökäyttöön, niin silti pitää persujen kanssa tässäkin asiassa olla samaa mieltä. Molemmat häviät tämänkin yhteisen taistonsa ja uhriutuvat yhdessä.

    • Anonyymi

      Persut on Suomen suosituin. Keskusta kauas taakse.

    • Anonyymi

      Joku lestakepuli on taas kerran mennyt sekaisin tupaillassa saarnaajalestan huutoa kuuntelemassa käytyään..?

    • Anonyymi

      Vaikka muutaman vuoden perästä ei valmista enää polttomoottirikäyttöisiä henkilöautoja, niin millä ihmeellä te aiotte ajaa sen jälkeen. Ja vielä kun bensiinin ja dieselöljyn myynti palaa apteekkeihin, kuten oli autoilun alkuaikoinakin, niin pullollako haette bensaa sieltä?

    • Anonyymi

      Tämä on aivan kirottua.
      Sitä tehdään kysely ja ihmiset ilmoittavat haluavansa ajaa polttomoottoriautolla vielä kymmenet vuodet. No, sitten kepujohto ilmoittaa olevansa haluton tulevaan muutoksen, säilyttääkseen maksimimäärän äänestäjiä, vaikka muutos joka tapauksessa tulee vielä nopeammin, kuin on arvioitukaan.
      Lopuksi tämä johtaa häviöön ja äänestäjät kokevat jälleen tulleensa petetyiksi. Lisäksi äänestäjät menettävät taloudellisesti jättisummia silkkaa rahaa. Tuloksesena onkin äänten kato!
      Voi hyvänen aika!

    • Anonyymi

      Sähköautovalmistaja Teslan markkina- arvo on suurempi kuin 10 maailman suurimman autotehtaan markkina- arvot ovat yhteensä.
      https://www.hs.fi/talous/art-2000007731277.html
      Ja sitten kepulaiset ilmoittavat ajavansa aina polttomoottoriautolla. Kepulaisuudessa ei nyt sitten ole mikään järjestyksessä.

    • Anonyymi

      Kepu ylsi kyseenalaiselle johtopaikalle, kun ilmoittautui taanumuksen listalla voittajaksi. Tuskinpa kuitenkaan asioita seuraaville sivistyneille ja itsensä kouluttaneille, on koskaan epäselvää ollutkaan, tämänlainen kepuli kunnia.

    • Anonyymi

      Nämä väärässäolijat, Persut ja Keput saavat katua hölmöyttään vielä monta kertaa. Kannatushan siinä takinkäännössä menee.

    • Tämän kyselyn tulos ei kerro taantumuksellisuudesta yhtään mitään. Uskon, että kaikkien puolueiden kannattajat vastaisivat, että polttomoottorien käyttö voidaan kieltää, kunhan ensin taataan se, että sähköauto kulkee yhdellä latauksella sellaisen ajomatkan Suomessa, ettei tarvitse latauksen vuoksi esim. yöpyä missään. Jos siis lähtee Helsingistä Saariselälle hiihtämään, matkan pitäisi onnistua saman vuoruokauden aikana. Latausmahdollisuuksia pitäisi olla myös kaikkialla riittävästi. Kyllä se taantumus lähtee, kun tällaiset asiat saadaan kuntoon.

      Vihreät ja vasurit taitavat osin olla kiellon puolesta senkin takia, että heillä ei ole autoa. Ne joille auto on välttämätön liikkumista varten myös pitkinä ajomatkoina, suhtautuvat asiaan toisin. Juurikin omat tarpeet selittävät uskoakseni sitä, mitä mieltä asiasta ollaan.

      • Anonyymi

        Mielelläni minäkin ostaisin sähköauton, kunhan niitten valmistajat ottaisivat meille kepulaisillekin tärkeät ominaisuudet huomioon niitä suunnitellessaan. Minimi on, että voi vetää telikärryllä täyttä puukuormaa auraamatonta metsäautotietä jyrkkää ylämäkeä 37 asteen pakkasessa, lämmityslaite täysillä, lataustaukoa pitämättä yli 1 000 km matkan yhtäjaksoisesti.
        Terveisin,
        Suntti Juomalainen,
        Apuli Keutoilija


      • Anonyymi

        Vihervasurin järki ei riitä autokouluun,rahoista puhumattakaan. Uusin tulokas automarkkinoilla on löyhkäävä viherhiippari, jonka kaasuntuotanto riittää biomoottorin pyörittämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielelläni minäkin ostaisin sähköauton, kunhan niitten valmistajat ottaisivat meille kepulaisillekin tärkeät ominaisuudet huomioon niitä suunnitellessaan. Minimi on, että voi vetää telikärryllä täyttä puukuormaa auraamatonta metsäautotietä jyrkkää ylämäkeä 37 asteen pakkasessa, lämmityslaite täysillä, lataustaukoa pitämättä yli 1 000 km matkan yhtäjaksoisesti.
        Terveisin,
        Suntti Juomalainen,
        Apuli Keutoilija

        Sarkasmi on hieno laji, mutta totta toinen puoli.


    • Anonyymi

      Taantumuksellisuuden ykkösija johtaa koko puolueen taantumukseen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tässäkin sähköautokysymyksessä Keskustapuolueen edustajat joutuvat kääntämään takkinsa ja tulevat polttomoottoriautojen kannattamisen sijaan edistämään sähköautojen yleistymistä.
      Kepu pettää aina!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe