Aihe

Olenkohan ymmärtänyt vääri

Anonyymi

Mielestäni meillä on synkannut hyvin, ainakin vielä syystalvella oli niin. Minusta lähes aina kun kohtaamme ilmassa on oudosti sähköä ja jännitettä. Itse ainakin voin tunnustaa, että koen vetoa sinuun ja joskus oletan samaa sinun taholta. Mitä mielestäsi kertoo soljuva sananvaihto ja poreilevaa iloa tuottava huumori?

M > N

8

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mihin päin menee?

• Anonyymi

Kenelle?

• Anonyymi

Ilman muuta juttelen jos olen kiinnostunut

• Anonyymi

Soljuva sananvaihto ja huumori ei välttämättä kerro mitään. Minun kiinnostuksen kohteeni ainakin harrastaa sitä muidenkin kanssa. Olen tullut siihen tulokseen, että olen vain yksi muiden joukossa, en sen enempää.

• Anonyymi

Välillä olis kyllä kiva tietää ripaus toisen ajatuksista. T. Nainen naiselle kauniille

• Anonyymi

Paikkakuntaa tiskiin!

• Anonyymi

Mulla on niin hyvä olla sun lähellä liiankin hyvä. Minä vain tarvitsen jonkin pienenkin yhteyden oton, että tiedän sinun vielä olevan siinä, kun aika on.
      N>M

• Anonyymi

Ei mitään hiljaisia hetkiä aluksi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29537
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20807
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14057
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10847
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7984