Mestari pitää rivit kunnossa: Yhtäkään persua tai persujen kannattajaa emme tule rokottamaan. Rokotusvapaustakuu on voimassa aikojen loppuun saakka. Kiitos Mestari!
Yhtäkään persua ei tulla rokottamaan.
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rokottamisella voidaan tarkoittaa useita asioita.
- Anonyymi
Vihreitä ei ainakaan rokoteta koronaa vastaan...
- Anonyymi
Perustuslakia on muutettava, jotta persut saadaan pois poteroistaan ja piikille.
- Anonyymi
Tartuntatautilakia muutettava, jossa yhteiskunnallista painoarvoa olisi korotettava. Jos terveydenhuoltoviranomaiset arvioisivat vallallaolevan tartuntataudin riittävän vakavaksi, niin siinä vaiheessa rokotus muuttuisi pakolliseksi. Pandemioita tulee jatkossakin ja niiden hallintaan pitää olla käytössä myös tiukempiakin keinoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tartuntatautilakia muutettava, jossa yhteiskunnallista painoarvoa olisi korotettava. Jos terveydenhuoltoviranomaiset arvioisivat vallallaolevan tartuntataudin riittävän vakavaksi, niin siinä vaiheessa rokotus muuttuisi pakolliseksi. Pandemioita tulee jatkossakin ja niiden hallintaan pitää olla käytössä myös tiukempiakin keinoja.
Ja tämä ei ole riittävän vakava tauti pakkorokotuksiin. Nykyinen lakikin sallisi pakkorokotukset, mutta tämä ei ylitä kriteerejä. Vain fasistit haluavat jo nyt pakkorokotuksia.
- Anonyymi
Noin on kuten aloittaja kirjoitti. Mestain on kiellettävä pesusjuomaisten rokottaminen. Suositeltava myös heitä kannattavia jättäämään rokotuksen väliin.Kyseessähän on suvakkien juoni jonka varjolla asenettaan kaikiin persuihin miksosiru.Jolloin heidän kaikkia tekemisiään voi vallassa oliat valvoa sekä myös poliisi.
Älkää vaan persuiliat ikinä ottako mitään rokoteita olette vaarassa!- Anonyymi
Ei kannata sekoilla noilla salaliittoteorioilla. Rokotus on vapaaehtoinen. Aion ottaa todennäköisesti rokotuksen.
- Anonyymi
Perussuomalaisia on jotakin vähän yli 10 000. Tämän määrän rokottamatta jättäminen ei tunnu missään. Paljon enemmän on muita, jotka eivät ota rokotusta.
- Anonyymi
Perussuomalaiset ajattelevat tässäkin rokotusasiassa kanssaihmisten parasta.
Kun he jättävät rokotukset ottamatta, niin näin säästyneet rokotteet voidaankin sitten kohdistaa heitä itseään yhteiskunnan kannalta tarpeellisimmille ihmisille. - Anonyymi
Avaaja haluaisi persurokotteen, joka estäisi persukateudesta johtuvan kuplan kasvun otsassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662