Aihe

Hyvää yötä toivotan mä naiselle...

Anonyymi

Tulisin sun uniin jos suot luvan...

4

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siellähän sinä seikkailet pääosassa jo pitkään.

• Anonyymi

Näin sinusta unta. Onko äitisi nimi Kaarina? Unessani oli

• Anonyymi

Minä toivoin että hän tulisi uniini, no eipä löytyny mistään vaikka unessakin häntä etsiskelin :(

• Anonyymi

Näin unta sinusta pitkästä aikaa. Uni oli jollakin lailla hyvin voimakas, vaikka siinä ei paljoa tapahtunutkaan. Unessa tulit käymään ja minulla oli jotenkin kauhea kiire, enkö ehtinyt sinua huomioimaan.
      Olit unessa juuri sellainen, kuin sinut muistan. En aikaisemmissa unissani ole koskaan nähnyt kasvojasi näin selkeästi kuin tässä viime öisessä.
      Sinä hymyilit koko ajan, vaikutit onnelliselta ja siltä kuin olisit saanut sisäisen rauhan.
      Et puhunut unessa mitään, katsoit vaan minua ja hymyilit. Näytit ihanalta.
      Kiireen takia kadotin sinut unessa ja etsin sinua kaikkialta. Minua harmitti, koska olisin halunnut sinut löytää ja sanoa että rakastan sinua.
      Kyselin sinusta muiltakin ihmisiltä, mutta kukaan ei ollut sinua nähnyt.
      Uni loppui, enkä löytänyt sinua.
      Aamulla mietin sinun kasvojasi ja hymyäsi.. toivon että sinä olet onnellinen ja rauha on sydämessäsi.
      Heli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      11083
    2. Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku

"Petteri Orpon joukkueen epäonni jatkuu – Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku". https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/0c6c716d-c8eb-4c01-aaf7-3626832
      Maailman menoa
      130
      4824