Meller puolusti tänään 9.1.2021 trumpia Patmosblogissaan

Anonyymi

Joku kuuntelija kritisoi Mellerille Patmosradion yksipuolista kiihkomielistä suhdetta Trumpiin. Meller vastasi puolustaen radiotaan. Biden tulee johtamaan kaiken väärin Patmoksen kannalta. Trumpin Meller kokee kristillisyyden ja lähetystyön ja Patmoksen kaltaisten säätiöiden tukijana ja rahoittajana. Meller pitää Trumpia syvästi uskovana
Israelin rakastajansa ja aborttia vastustavana ja ydinperhemallin isänä jonka toimissa M ei näe pahaa. Suuri tappio kristikunnalle kun Trump väkisin syrjäytettiin kommunistien toimesta. Kristikunta olisi tarvinnut parasta pressaa. Nyt saatin vain Biden joka raunioittaa kaiken.
Meller sai blogiinsa kiivastakin vastinetta jossa vedotaan viime päivien sairaan ja epävakaan miehen toimintaan.
Tulee mieleen satu keisarin uusista vaatteista. Trumpilla on ollut hännystelijöitä Suomenkin uskovissa jotka ovat ylistäneet keisariaan katteetta ja ihailleet tämän tekoja sadun vaatteina. Tarvitaan vain pieni lapsi sanomaan, mutta eihän hänellä ole lainkaan vaatteita. Hännystelijät huomasivat sadussa että keisari kulki alasti ja he olivat vain kuvitelleet kultaiset vaatteet😁

34

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös Trump ole Ilmestyskirjassa. Lopunaika on. Melaniakaan ei enää jaksa.

• Anonyymi

Ainakin tämä sopii Trumpin aikaan: "Laittomuus astuu valtaan ja kylmenee monien rakkaus". Trump on aina ollut selkeästi susi suden vaatteissa. Lampaan nahkaa hän ei jaksa kantaa viittä minuuttia kauempaa ja silloinkin suden tassut vilkkuvat. Ihan kuin jo olisi sitonut häntä kannattavien uskovien silmät. Muuten he eivät riehuisi Jeesus-kyltin kanssa porukassa, joka huutaa tapetaan ne kaikki. Ja toki me tiedämme me kuka se joku on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin tämä sopii Trumpin aikaan: "Laittomuus astuu valtaan ja kylmenee monien rakkaus". Trump on aina ollut selkeästi susi suden vaatteissa. Lampaan nahkaa hän ei jaksa kantaa viittä minuuttia kauempaa ja silloinkin suden tassut vilkkuvat. Ihan kuin jo olisi sitonut häntä kannattavien uskovien silmät. Muuten he eivät riehuisi Jeesus-kyltin kanssa porukassa, joka huutaa tapetaan ne kaikki. Ja toki me tiedämme me kuka se joku on.

"jo olisi sitonut" = joku olisi sitonut.

• Anonyymi

Ps.135:15-18 Pakanain epäjumalat ovat hopeata ja kultaa, ihmiskätten tekoa. Niillä on suu, mutta eivät ne puhu, niillä on silmät, mutta eivät näe, niillä on korvat, mutta eivät kuule, eikä niillä ole henkeä suussansa. Niiden kaltaisia ovat niiden tekijät ja kaikki, jotka niihin turvaavat. Ps.115:4-8. Ps.44:9-11

• Anonyymi

2Moos.32:1. Ps.106:19-20 He tekivät vasikan Hoorebin juurella ja kumarsivat valettua kuvaa; he vaitoivat Kunniansa ruohoa syövän härän kuvaan. Jer.2:11 Onko mikään pakanakansa vaihtanut jumalia, vaikka ne eivät olekaan jumalia? Mutta minun kansani on vaihtanut kunniansa siihen, josta ei apua ole. Ap.t.7:39-40. Room.1:23

• Anonyymi

Onhan Trumpin elämänsisältö monessa mielessä arvosteltavaa. Kuitenkin ei nykyisellä valitulla (Biden) - ole Jumalan sanan kunnioitusta vaikka hänen sanoissaan kuten Amerikassa monesti, kuulee vedottava rukoukseen. Aina kun Jumalan sanan ohjeita sivutaan, tulee se kautta ongelmia jossain vaiheessa kuitenkin. Sanasta luopuminen tuo sekaisuutta yhteiskuntaan sekä rikollisuuden lisääntymistä. Omassa maassamme tämä on lähellä nähtävissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan Trumpin elämänsisältö monessa mielessä arvosteltavaa. Kuitenkin ei nykyisellä valitulla (Biden) - ole Jumalan sanan kunnioitusta vaikka hänen sanoissaan kuten Amerikassa monesti, kuulee vedottava rukoukseen. Aina kun Jumalan sanan ohjeita sivutaan, tulee se kautta ongelmia jossain vaiheessa kuitenkin. Sanasta luopuminen tuo sekaisuutta yhteiskuntaan sekä rikollisuuden lisääntymistä. Omassa maassamme tämä on lähellä nähtävissä.

>Sanasta luopuminen tuo sekaisuutta yhteiskuntaan sekä rikollisuuden lisääntymistä. Omassa maassamme tämä on lähellä nähtävissä.

USA on paljon uskonnollisempi ja rikollisempi kuin Länsi-Eurooppa. Asia on siis päinvastoin kuin sanot.

• Anonyymi

2Aikak.36:23 Näin sanoo Koores, Persian kunungas: Kaikki maan valtakunnat on Herra, taivaan Jumala, antanut minulle, ja hän on käskenyt minun rakentaa ilsellensä temppelin Jerusalemiin, joka on Juudassa. Kuka vain teidän joukostanne on hänen kansaana, sen kanssa olkoon Herra, hänen jumalansa, ja hän menköön sinne. Esra.1:2. Ap.t.7:48 Korkein ei kuitenkaa asu käsillä tehdyissä huoneissa, sillä näin sanoo profeetta: Ap.t.17:24-25 Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaikki, mitä siinä on, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu käsillä tehdyissä temppeleissä, eikä häntä voida ihmisten käsillä palvella, ikäänkuin hän jotakin tarvitsisi, hän, joka itse antaa kaikille elämän ja hengen ja kaiken.

• Anonyymi

Meller ja Patmos ovat luterilaisia. Tämä otsikko on väärällä osastolla.

• Anonyymi

Patmos on lähempänä vapaita suntia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Patmos on lähempänä vapaita suntia

Patmos on Melleriläisyyttä ja Melleriläisyys on kultti.
        Meller kerää rahat uskovaisilta, viettää aineellisesti luksustason elämää ja pitää montaa rakastajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Patmos on Melleriläisyyttä ja Melleriläisyys on kultti.
        Meller kerää rahat uskovaisilta, viettää aineellisesti luksustason elämää ja pitää montaa rakastajaa.

Pitää Mellerin elättää perhettään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää Mellerin elättää perhettään

Elättää 150 000 euron vuosituloilla

• Anonyymi

1Kun.8:27 Mutta asuuko todella Jumala maan päällä? Katso, taivaisiin ja taivasten taivaisiin sinä et mahdu; kuinka sitten tähän temppeliin, joka minä olen rakentanut! 2Aikak.2:6 Kuka kykenisi rakentamaan hänelle huoneen? Taivaisiin ja taivasten taivaisiin hän ei mahdu. Mikä siis olen minä rakentamaan hänelle temppeliä muuta varten kuin uhratakseni hänen edessänsä? 2Aikak.6:18 Mutta asuuko todella Jumala maan päällä ihmisten seassa? Katso, taivaivaisiin ja taivasten taivaisiin sinä et mahdu; kuinka sitten tähän temppeliin, jonka minä olen rakentanut! Job.11:7

• Anonyymi

Esra.1:2-3 Näin sanoo Koores, Persian kuningas: Kaikki maan valtakunnat on Herra, taivaan Jumala, antanut minulle, ja hän on käskenyt minun rakentaa itsellensä temppelin Jerusalemiin, joka on Juudeassa. Kuka vain teidän joukostanne on hänen kanssansa, sen kanssa olkoon hänen Jumalansa, ja hän menköön Jerusalemiin, joka on Juudassa, rakentamaan Herran, Iaraelin Jumalan, temppeliä. Hän on se Jumala, joka asuu Jerusalemissa. Esra.4:3. 5:13. Ps.76:2-3

• Anonyymi

Ps.48:3 Kauniina kohoaa, kaiken maan ilona, pohjan puolella Siionin vuori, suuren kuninkaan kaupunki. Ps.68:16-17 Baasanin vuori on Jumalan vuori, Baasarin vuori on monihuippuinen vuori. Miksi te, monihuippuiset vuoret, karsaasti katsotte vuorta, jolla Jumala on mielistynyt asumaan? Totisesti, Herra asuu siellä iankaikkisesti. Ps.132:13-14 Sillä Herra on valinnut Siionin, halunnut sen asunnoksensa: Tämä on minun leposiani iankaikkisesti; tässä minä asun, sillä tänne on minun haluni ollut. Jes.2:2-3

• Anonyymi

Ps.78:55 Hän karkoitti pakanat pois heidän tieltänsä, jakoi ne heille arvalla perintöosaksi ja antoi Israelin sukukuntain asua niiden majoissa. Ps.44:3 Sinä karkoitit kädelläsi pakanat, mutta heidät sinä istutit, sinä hävitit kansat, mutta heidät sinä levitit. Ps.105:44-45 Ja hän antoi heille pakanain maat, ja he ottivat omaksensa kansijen vaivannäöt, että he noudattaisivat hänen käskyjänsä ja ottaisivat hänen laestansa vaarin. Halleluja!

• Anonyymi

Esra.6:3 Kuningas Kooreksen ensimmäisenä hallitusvuotena kuningas Koores antoi käskyn: Jumalan temppeli Jerusalemissa, se temppeli rskennettakoon paikaksi, jossa uhreja uhrataan. Sen perustukset laskettakoon lujiksi, sen korkeus olkoon kuusikymmentä kyynärää ja leveys kuusikymmentä kyynärää.

• Anonyymi

Dan.1:7 Ja hoviherrain päälikkö pani heille nimet: Danielille hän pani nimen Beltsassaar, Hananjalle nimen Sadrak, Miisaelille nimen Meesak ja Asarjalle nimen Abedego. Dan.10:1 Persian kuninkaan Kooreksen kolmantena hallitusvuotena ilmoitettiin sana Danielille, jota kutsuttiin Beltsassariksi; ja se sana on totuus ja merkitsee suurta vaivaa. Ja hän ymmärsi sanan, ja hän käsitti näyn.

• Anonyymi

Dan.4:15-16 Tämän unen näin minä, kuningas Nebukadessar. Ja sinä, Beltsassar, sano sen selitys, koska ei yksikään minun vatakuntani viisaista voi minulle ilmoittaa sen selitystä. Mutta sinä sen voit, sillä sinussa on pyhien jumalien henki. Silloin Daniel, jonka nimenä oli Beltsassar, hämmästyi hetkeksi, ja hänen ajatuksensa pelästyttivät häntä. Kuningas lausui ja sanoi: Beltsassar, älköön uni ja sen selitys sinua peljästyttäkö. Beltsassar vastasi ja sanoi: Herrani, koskekoon uni sinun vihollisiasi ja sen selitys sinun vastustajiasi.

• Anonyymi

Dan.4:5-6 Mutta viimein tuli minun eteeni Daniel, jonka nimi on minun jumalani nimeen mukaan Beltsassar ja jossa on pyhien jumalien henki; ja minä kerroin hänelle unen: Beltsassar, sinä tietäjäin päämies, jossa minä tiedän olevan pyhien jumalien hengen ja jolle mikään salaisuus ei ole liian vaikea! Sano, mitä olivat ne näyt, jotka minä unessani näin, ja mikä on sen selitys.

• Anonyymi

antti taas pilkkaamassa Jumalaa.

• Anonyymi

Dan.4:6 Biblia (1776) Belsatar, sinä ylimmäinen tähtientutkiain sesassa, jolla minä tiedän pyhäin jumalain hengen olevan, ja sinulta ei mikään salattu ole, sano minun uneni näky, jonka nähnyt olen, ja mitä se tietää. Hes.28:3 ja katso, viisaampi sinä oletkin kuin Daniel, ei mikään salaisuus ole sinulta pimitetty. Dan.1:17,20

• Anonyymi

Jes.47:13 Sinä olet väsyttänyt itsesi paljolla neuvottelullasi. Astukoot esiin ja autakoot sinua taivaan mittaajat, tähtien tähystäjät, jotka kuu kuulta ilmoittavat, mitä sinulle tapahtuva on.

• Anonyymi

1Moos.15:5 Ja hän vei hänet ulos ja sanoi: Katso taivaalle ja tue tähdet, jos ne taidat lukea. Ja hän sanoi hänelle: Niin paljon on sinulla oleva jälkeläisiä. 1Moos.22:17 minä runsaasti siunaan sinua ja teen sinun jälkeläitesi luvun paljoksi kuin taivaan tähdet ja hieka, jota on meren rannalla, ja sinun jälkeläisesi valtaavat vihollistensa portit. 5Moos.10:22 Seitsemämkymmentä henkeä oli sinun isiesi joukko, kun he menivät Egyptiin, mutta Herra, sinun Jumalasi, on tehnyt sinun lukusi paljoksi niinkuin taivaan tähdet. 1Moos.46:27

• Anonyymi

1Kun.4:20 Juudaa ja Israelia oli paljon, niin paljon kuin hiekkaa meren rannalla; he söivät ja joivat ja olivat iloisia. 1Kun.4:29 Ja Jumala antoi Salomolle viisautta ja ymmärrystä ylen runsaasti ja älyä niin laajalti, kuin on hiekkaa meren rannalla, niin että Salomon viisaus oli suurempi kuin kaikkien Idän miesten ja kaikkien egyptiläisten viisaus.

• Anonyymi

1Moos.41:49 Niin Joosef kasasi viljaa niinkuin meren hiekkaa, ylen suuret määrät, siihen asti että lakattiin sitä mittaamasta, sillä se ei ollut enää mitattavissa. Ps.78:27 hän antoi sataa heille lihaa huin tomua, siivekkäitä lintuja kuin meren hiekkaa; Jer.33:22 Niinkuin taivaan joukkoa ei voida lukea eikä meren hiekkaa mitata, niin monilukuisiksi minä teen palvelijani Daavidin jälkeläiset ja leeviläiset, jotka minua palvelevat.

• Vaikka Mellerin linjaukset ovat toisinaan olleet kuin pistoraiteita kaatopaikalle, on hänellä yleensä ollut jonkinlainen arviointikyky. Onko sitten laitettava vanhuudenhöppänyyden piikkiin että lankesi moiseen kritiikittömään Trump-palvontaan.

• Anonyymi

Job.16:19 Katso, nytkin on minun todistajani taivaassa ja puolustajani koskeudessa. Ps.115:3 Meidän Jumalamme on taivaissa; minkä ikinä hän tahtoo, sen hän tekee. Ps.135:6-7 Kaiken, mitä Herra tahtoo, hän tekee, sekä taivaassa että massa, merissä ja kaikissa syvyyksissä; hän, joka nostaa pilvet maan ääristä, tekee salamat ja sateen ja tuopi tuulen sen säilytyspaikoista.

• Anonyymi

Mellerissä on hämärää monenlaista...

• Anonyymi

Meller täyttää 90. Onko näin

• Anonyymi

Ps.39:5 Herra, opeta minua ajattelemaan loppuani, ja mikä päivieni mitta on, että ymmärtäisin, kuinka katoavainen minä olen. Ps.90:10 Meidän elinpäivämme ovat seitsemänkymmentä vuotta taikka enintään kahdeksankymmnentä vuotta; ja parhaimmillaakin ne ovat vaiva ja turhuus, sillä ne kiitävät ohitse, niinkuin me lentäisimme pois. Job.9:25-26 Minun päiväni rientävät juoksijalta nopeammin, pakenevat onnea näkemättä, ne kiitävät pois niinkuin ruoveneet, niinkuin kotka, joka iskee saaliiseen.

• Anonyymi

Job.10:9-11 Muista, että sinä olet muovaillut minun niinkuin saven, ja nyt muutat minun tomuksi jälleen. Etkö sinä valanut minua niinkuin maitoa ja juosuttanut niinkuin juustoa? Sinä pujetit minut nahalla ja lihalla ja kudoit minut luista ja jänteistä kokoon. Job.34:14-15 Jos hän ajattelisi vain itseänsä ja palauttasi luokseen henkensä ja henkäyksensä, niin kaikki liha yhdessä menehtyisi, ja ihmien tulisi tomuksi jälleen. Saarn.12:7. Ps.104:29

• Anonyymi

Ps.49:13 Mutta ihminen, mahtavinkaan, ei ole pysyväinen: hän on verrattava eläimiin, jotka hukkuvat. Saarn.3:19-20 Sillä ihmislasten käy niinkuin eläitenkin; sama on kumpienkin kohtalo. Niinkuin toiset kuolevat, niin toisetkin kuolevat; yhtälainen henki on kaikilla. Ihmisellä ei ole mitään etua eläiten edellä, sillä kaikki on turhuutta. Kaikki menee samaan paikkaan. Kaikki on tomusta tullut, ja kaikki palajaa tomuun. Saarn.6:6

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3159
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3057
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2912
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2594
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2112
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1667
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1622
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1566
    Aihe