Hyvää yötä!

Anonyymi

9

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuon traumaattisen kappaleen ymmärtäminen on hieman haastavaa, kun ranskaa ei osaa. Ap, oletko nainen ja onko tämä puolisolle tai ex? Etkä halua päästä irti erosta tai lopun alusta huolimatta? Vai oletko mies ja oletko huolissasi naisen jaksamisesta, mutta haluat silti itsenäisyytesi? Vai äidin viesti itsenäistyvälle pojalle? Kenelle tämä on osoitettu ja miksi?

Kappaleen visuaalisuus on huikea, aiheuttaa paljon ajatuksia. Sen verran luova olen, että keksisin kielelle merkityksen. En ole itse koskaan ole kokenut häntä lapseksi enkä hänen tekevän hiekkalinnoja valvonnassani. Koen, että hän on aikuinen mies, joka pystyy ja on oikeutettu tekemään omaa elämäänsä koskevat päätökset itse. Hänen unelmansa ei saa minulle myrskyä taivaalle, eikä hänen unelmansa tupruta hiekkaa vasten kasvojani. Koen, että ihmisen on saatava seurata unelmiaan, jotta olisi onnellinen. Jo rakastaa ehdoitta haluaa rakkaalleen onnea, ja että hän säilyttää itsensä. Kontrollointi ei tuo onnea, eikä
      kuulu aikuisten hyvinvoiviin ihmissuhteisiin. Linkin pojalla ei ollut missään vaiheessa oikeaa hätää

En uuvu yrittäessäni pelastaa häntä hiekkamyrskyltä. Silti tottakai silti koen huolta, että kaikki on hyvin, mutta luotan että hän osaa aikuisena pitää huolta itsestään.

• Anonyymi

Symbolinen ja kaunis musiikki ja kuvaus.

Mitä se merkitsee kun rakentaa hiekkalinnaa? Unen kautta hiekkalinna voisi merkitä jotain jota on rakentanut elämässään, jotain joka on herkkää ja pilalla. Mitä hiekkalinna on lapselle? Symbolinen kotiko? Unelma siitä, että rakentaminen kannattaa? Ettei tarvitse pelätä myrskyä joka vie kaiken mennessään. Onko se niin, että lapsi rakentaa rannalle ja aikuinen rakentaa saman palstalle? Hiekkalinna, satulinna, vankila. Jokaisella meistä omansa.
      Pyhäaamun mietteitä tuosta aloituksesta...
      🏰💒🧱

• Anonyymi

Lenkiltä palanneena istahdin ja katsoin videon.

Taitaa olla meidän tilanne tuossa!
      Et jää ilman rakkauttani!
      En jätä sinua milloinkaan!
      Olen aina "läsnä" , taustalla ja sivulla -

Ellen saa olla kasvotusten kanssasi, niin tyydyn katselemaan kaukaa
      Aito RAKKAUS ei katoa!

Vielä me tapaamme ja huomaat- olen siinä!

• Anonyymi

Eiks oikeita ihmisii oo elämässä ?? kun pitää anonyymien kans leikkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks oikeita ihmisii oo elämässä ?? kun pitää anonyymien kans leikkiä.

Sen leikin nimi on provoilu, jolle juuri altistuit.

• Anonyymi

No ninpä kyllä. Oot oikeessa.

• Anonyymi

Jos haluat tosielämän seikkailukirjan

Palavan taivaan alla
        Mark Sullivan

• Anonyymi

Kuulostaa tylsälle 👍

• Anonyymi

Tai korjaan... liian romanttiselle, liian :)

”Palavan taivaan alla on pysytellyt Amazonin luetuimpien ja myydyimpien kirjoen listalla yli vuoden. Kirjan oikeudet on myyty yli 30 kielelle ja siitä on tulossa elokuva, jossa pääosaa esittää Tom Holland.

- sopii lukijalle, joka kokee omakseen historialliset romaanit tai sotakirjat, joiden kertomus pohjautuu tositapahtumiin. Vetävästi kirjoitettu kirja, joka sopii sekä miehille että naisille”. Sitruuna kustannuksen sivulta lainattua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33