Aihe

Hyvää yötä!

Anonyymi

3

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuon traumaattisen kappaleen ymmärtäminen on hieman haastavaa, kun ranskaa ei osaa. Ap, oletko nainen ja onko tämä puolisolle tai ex? Etkä halua päästä irti erosta tai lopun alusta huolimatta? Vai oletko mies ja oletko huolissasi naisen jaksamisesta, mutta haluat silti itsenäisyytesi? Vai äidin viesti itsenäistyvälle pojalle? Kenelle tämä on osoitettu ja miksi?

Kappaleen visuaalisuus on huikea, aiheuttaa paljon ajatuksia. Sen verran luova olen, että keksisin kielelle merkityksen. En ole itse koskaan ole kokenut häntä lapseksi enkä hänen tekevän hiekkalinnoja valvonnassani. Koen, että hän on aikuinen mies, joka pystyy ja on oikeutettu tekemään omaa elämäänsä koskevat päätökset itse. Hänen unelmansa ei saa minulle myrskyä taivaalle, eikä hänen unelmansa tupruta hiekkaa vasten kasvojani. Koen, että ihmisen on saatava seurata unelmiaan, jotta olisi onnellinen. Jo rakastaa ehdoitta haluaa rakkaalleen onnea, ja että hän säilyttää itsensä. Kontrollointi ei tuo onnea, eikä
      kuulu aikuisten hyvinvoiviin ihmissuhteisiin. Linkin pojalla ei ollut missään vaiheessa oikeaa hätää

En uuvu yrittäessäni pelastaa häntä hiekkamyrskyltä. Silti tottakai silti koen huolta, että kaikki on hyvin, mutta luotan että hän osaa aikuisena pitää huolta itsestään.

• Anonyymi

Symbolinen ja kaunis musiikki ja kuvaus.

Mitä se merkitsee kun rakentaa hiekkalinnaa? Unen kautta hiekkalinna voisi merkitä jotain jota on rakentanut elämässään, jotain joka on herkkää ja pilalla. Mitä hiekkalinna on lapselle? Symbolinen kotiko? Unelma siitä, että rakentaminen kannattaa? Ettei tarvitse pelätä myrskyä joka vie kaiken mennessään. Onko se niin, että lapsi rakentaa rannalle ja aikuinen rakentaa saman palstalle? Hiekkalinna, satulinna, vankila. Jokaisella meistä omansa.
      Pyhäaamun mietteitä tuosta aloituksesta...
      🏰💒🧱

• Anonyymi

Lenkiltä palanneena istahdin ja katsoin videon.

Taitaa olla meidän tilanne tuossa!
      Et jää ilman rakkauttani!
      En jätä sinua milloinkaan!
      Olen aina "läsnä" , taustalla ja sivulla -

Ellen saa olla kasvotusten kanssasi, niin tyydyn katselemaan kaukaa
      Aito RAKKAUS ei katoa!

Vielä me tapaamme ja huomaat- olen siinä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      424
      4979
    2. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
      Maailman menoa
      106
      1894