Danny on hurmaava herrasmies

Anonyymi

Danny on hurmaavan charmantti herrasmies.

Joskus nuorena kun olin 18-vuotiaana Dannyn keikalla. Niin sen keikan jälkeen Ilkka tuli kähmimään mua. Sen jälkeen en ole pitänyt enää häntä hurmaavana herrasmiehenä. Vaan multa meni maku hänestä.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luikuria laskettelet. Ei Danny mikään homppeli ole koskaan ollut vaan paatunut hetero.

      • Anonyymi

        Danny tykkään erittäin nuoristä tytöistä, aika perverssi vanhus, mutta kukin tyylillään.


    • Anonyymi

      Nuoresta asti ollut itseään täynnä oleva niljakas tyyppi.

      • Anonyymi

        Oletko tuntenut Ilkkiksen 60 vuotta. Et varmasti, koska silloin et kirjottaisi noin.

        Taidat olla väliinputoaja. Et ennättänyt saada naista ennen koronapandemiaa ja nyt se on toivotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tuntenut Ilkkiksen 60 vuotta. Et varmasti, koska silloin et kirjottaisi noin.

        Taidat olla väliinputoaja. Et ennättänyt saada naista ennen koronapandemiaa ja nyt se on toivotonta.

        Juu, olen väliinputoaja: Kohta seittemänkymppinen nainen. Silti en ole voinut sietää tätä Tannya milloinkaan.


      • Anonyymi

        Juu ottaa nokkiinsa tosi helposti, ei saa arvostella. Pitänyt itseään pinnalla Armin, Erikan ja nyt Helmin avulla, olisi muuten ukko unohdettu kokonaan jo 40 v sitten. Käännösbiisejä laulellut (helppoa) , onko koskaan ollut mitään omaa tuotosta niin kuin usein taiteilijoilla on? Osaako soittaa kitaraa tai mitään instrumenttia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, olen väliinputoaja: Kohta seittemänkymppinen nainen. Silti en ole voinut sietää tätä Tannya milloinkaan.

        Kumpi sitten on suosikkisi, M. A. Numminen vai Cheek?


    • Anonyymi

      Eniten väsyttää kuulla tämän elähtäneen pellepapan huonoja lurituksia radiosta.

    • Anonyymi

      Danny-show´t olivat upeinta nuorisoviihdettä 1960-luvulla. Sitä tasoa ei ole myöhemmin ylitetty.

      (Terveisin kavereiden vara-Dannyksi nimittämä kundi)

      • Anonyymi

        Danny on ÄIJÄ!

        Ehkä naismaku tosin on hmmmmm........ hieman nuoriin kallellaan.
        Jos oma tytär - alle 20 - vuotias alkaisi tapailla isoisänsä ikäistä miestä, voisin hämmentyä pahemman kerran.

        Mutta täysi-ikäinen (ainakin lain mukaan) ON itse vastuussa valinnoistaan. Ainakin periaatteessa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Danny on ÄIJÄ!

        Ehkä naismaku tosin on hmmmmm........ hieman nuoriin kallellaan.
        Jos oma tytär - alle 20 - vuotias alkaisi tapailla isoisänsä ikäistä miestä, voisin hämmentyä pahemman kerran.

        Mutta täysi-ikäinen (ainakin lain mukaan) ON itse vastuussa valinnoistaan. Ainakin periaatteessa.....

        "Danny on ÄIJÄ!

        Ehkä naismaku tosin on hmmmmm........ hieman nuoriin kallellaan.
        Jos oma tytär - alle 20 - vuotias alkaisi tapailla isoisänsä ikäistä miestä, voisin hämmentyä pahemman kerran.

        Mutta täysi-ikäinen (ainakin lain mukaan) ON itse vastuussa valinnoistaan. Ainakin periaatteessa....."

        Pthyi suatana... Jos mun 19- vuotias tytär tois tuollasen vanhan muumion tänne näytille poikaystävänään niin muumio lentäis tältä tontilta niin että kääriliinat vaan viuhuu.. Se on vissi se. 19-vuotias on vielä kakara ja tuollainen vanha naistenmies kyllä osaa puhua pyörryksiin teinin lupaamalla sitä sun tätä. Kun tuntuu että nykyajan nuoret/teinit järjestään haaveilee julkisuudesta. Tuo on yksi tapa saada sitä. Ei paras mahdollinen koska julkisuus on enimmäkseen negatiivista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe